Gå til innhold

Noen som har prøvd "30 days shred" og c9 kur? Er det en god måte å komme i form for en utrent mammakropp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 graviditeter og 27 kg tyngre så er jeg klar for å komme i form og slanke meg. Nå er jeg lei av å være dvask, sliten og ha dårlig selvtillit og ønsker å komme i form.

Lurte derfor på om kombinasjon av 30 days shred og c9 kur kunne vært et bra alternativ å begynne med. Tips og evt erfaringer med disse mottas med takk :)  

Anonymkode: 45338...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke bare spise sunt og følge med på inntaket av alt usunt, og begynne og trene litt? Jeg teller kalorier og trener to-fire ganger i uka. Har gått ned sju kg siden september.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis kalorifattig mat som samtidig er mettende. Blant annet kyllingfillet, kalkunburger, osv. Vær bevisst på hvor mye kalorier du får i deg, ihvertfall sånn ca. Det er enkelt å gå ned i vekt, så lenge du har kontroll på kaloriene. Å gå ned i vekt er bare et enkelt mattestykke. Færre kalorier inn, enn kalorier ut. 

Lykke til! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C9 er bare tull. Du kan like gjerne sulte deg i noen dager. 

30 day shred er helt supert å begynne med. Korte intensive økter som virker. Skriv ned hva du spiser og vei maten i noen uker, så får du nok inn sunne og gode vaner og vekta vil gå ned.  

Lykke til. 

Anonymkode: d2182...155

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på virkningen av C9, men 30 day shred er et bra program å starte med! :-) Vær flink og følg det daglig, så merker du absolutt fremgang! Samtidig som du spiser sunt, selvfølgelig, men det sier seg vel selv :-P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kur som c9 er som en fastekur, noe som faktisk er veldig bra for kroppen. Det er gjort studier på dette og vi mennesker er jo de eneste som spiser når vi er syke (dyr spiser ikke når de er syke). Google faste så får du lest masse interessant. 

Selv brukte jeg c9, men du kan likesågodt lage juice selv. Jeg spiste heller ikke noe kjøtt under min faste, og nå etter 9 dager har jeg spist vegetarisk. Har fått ny energi! Søtsuget forsvant også under kuren, vet ikke om det var pga aloe veraen eller de lean tablettene men det blir nok enklere å fullføre en slik fastekur med et program som feks c9 :)

Anonymkode: 57d40...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 days shred der ikke en god måte å komme "i form" på! Styr unna sånt, det finnes ikke snarveier.

Anonymkode: 4022d...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kur som c9 er som en fastekur, noe som faktisk er veldig bra for kroppen. Det er gjort studier på dette og vi mennesker er jo de eneste som spiser når vi er syke (dyr spiser ikke når de er syke). Google faste så får du lest masse interessant. 

Selv brukte jeg c9, men du kan likesågodt lage juice selv. Jeg spiste heller ikke noe kjøtt under min faste, og nå etter 9 dager har jeg spist vegetarisk. Har fått ny energi! Søtsuget forsvant også under kuren, vet ikke om det var pga aloe veraen eller de lean tablettene men det blir nok enklere å fullføre en slik fastekur med et program som feks c9 :)

Er du selv en forhandler av FL? 

Anonymkode: bb14c...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du selv en forhandler av FL? 

Anonymkode: bb14c...144

hehe nei overhodet ikke! Som sagt kan du likesågodt bruke egenlagede juicer etc istedet for c9 eller hvilken som helst annen kur :) men ved å kjøpe en pakke som har et program man skal følge så blir det gjerne litt enklere

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde 30 day shred, og det funket veldig bra! Jeg gikk faktisk ned en del, men det beste var at jeg fortsatte å trene når jeg var ferdig med de 30 dagene. 30 day shred gjorde at jeg ble glad i trening ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ned i vekt på permanent basis så er det ikke noe annet som gjelder og det er sunnere kosthold og mer trening. Bare endring av kostholdet kan gjøre stor endring på vekta. 

Det som er viktig er at du finner på noe som du kan gjøre i årevis. For hjelper ikke med en kur i ny og ned. Når det gjelder trening så finn noe som er gøy å holde på med. Er ikke alle som passer for treningsstudio eller jogge seg en tur. Aldri for sent til å starte med en idrett som interesserer deg : ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 days shred der ikke en god måte å komme "i form" på! Styr unna sånt, det finnes ikke snarveier.

Anonymkode: 4022d...514

Hvorfor ikke? Det er jo bare vanlige trenigsøkter? Hva skulle liksom være så spesielt ille med akkurat denne treningen?

Jeg har prøvd den selv, og syntes de var helt greie... Spiste normalt jeg da, så jeg gikk ikke ned i vekt. Men som treningsoppstart var det helt ok.

Anonymkode: 722e4...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...