Huldra Skrevet 11. juli 2002 #1 Skrevet 11. juli 2002 Bare lurer litt.... skal selv leie en gammel "gård" og der skal det visst være dekketøy etc. til iværtfall 100 personer. Dette skal de ha ca. 2000 kr for i år... (mulig det blir økt litt til neste år) Hva skal dere leie? Og hva betaler dere for det? Hva er inkludert? Hvor lenge leier dere det (fre-søn)? En litt nyskjerrig Huldra
Piano Man Skrevet 11. juli 2002 #2 Skrevet 11. juli 2002 Vi skal leie det lokale samfunnshuset på Tverlandet utenfor Bodø. Dette er nettopp pusset opp så tror det skal fungere greit. Vi har det stort sett hele helgen og det betaler vi ca 1500 kroner for.
scorpion73 Skrevet 11. juli 2002 #3 Skrevet 11. juli 2002 Vi skal leie et selskapslokale som ligger rett ved slalombakken. Jeg har bilde av det på hjemmesida vår.
Cilla Skrevet 11. juli 2002 #4 Skrevet 11. juli 2002 Vi skal leie et lokale som tilhører der jeg jobber, men er fritt for alle å leie. Betaler 2500 kr fra fredag til søndag. Mulighet til å låse inn gavene i et rom uten vindu. Dekketøy til 80 personer (Bogstad med lyseblått og gull). Kjempefine lokaler synes vi, passe stort
mari Skrevet 11. juli 2002 #5 Skrevet 11. juli 2002 vi skal leie telt og det koster 22000 med bord stoler etc. men da får jeg bryllupet der jeg vil
Augustbrud02 Skrevet 11. juli 2002 #6 Skrevet 11. juli 2002 Vi har leid et grendehus, som er kjempeflott, romantisk og nyoppsusset. det ligger kjempefint til med masse natur rundt, et naturlig førstevalg. Det er dekketøy til 60 personer og vi får vask i etterkant inkludert i prisen. Vi må ellers betale ekstra for leie av duker. Vi betaler 800 kroner for dette, og synes det er veldig billit. Regner med vi får nøkkelen på torsdag eller fredag of leverer den på søndag.
Anki1971 Skrevet 11. juli 2002 #7 Skrevet 11. juli 2002 Vi leide et selskapslokale som er et gammelt fredet hus. Det er to etasjer, og man får sikkert plass til 40-50 gjester der vil jeg tro. Pluss ekstra kaffegjester eventuelt Det betalte vi 2300 kr for - da var vask av lokale inkludert, og vi fikk bruke det vi trengte av servise, glass, bestikk o.l. Det syns jeg var en kjempebra pris!
Ruby Skrevet 11. juli 2002 #8 Skrevet 11. juli 2002 Vi leide et koselig lokale som egentlig er et øvningslokale for et lokalt musikklag. Det var dekketøy til ca. 80 stk, og dette betalte vi 1400,- for. Vi fikk nøklene på onsdagen og leverte de på søndagen. Ganske bra det.....
Olse Skrevet 12. juli 2002 #9 Skrevet 12. juli 2002 Vi skal ha et klubbhuset til det lokale skytterlaget. Det er ganske nytt og kjempekoselig. Det skal vi betale 400 kr for!
Ayla Skrevet 12. juli 2002 #10 Skrevet 12. juli 2002 Vi har leid Gjestestuene Slogum gård. Der leier vi hele huset. 2 etg.(dette huset er bare brukt til selskaper) http://www.slogum.no/interior.html Huset står for all bevertning, servering og tillagning av maten. Vi kommer, nyter maten og selskapet og drar. Trenger ikke selv å stå for noe. For oss kommer prisen på ca. 1000,- per pers. Dette inkluderer - Velkomstdrink - 3 retters middag (hovedrett servert 2 ganger) - 1 glass hvitvin, 2-3 glass rødvin og mineralvann til middagen - Kaffe avec - kaffe og kaker (hånderingsgebyr for kakene. Vi ordner selv kakene og må kjøpe Bryllupskaken fra andre eller ekstra fra de.) - BAR: i gjennomsnitt 1 1/5 drink til hver. (det går som regel ikke mer i et bryllup, sier de av erfaring) - De dekker bordet - Servering og rydding - Flytting av bord fra middagsoppstilling til kaffebord. - Leie av lokale Jeg vet at 1000,- per pers høres dyrt ut, men vi synes det er deilig å slippe å tenke på noe som helst den kvelden og det er helt supert sted! Kjempetrivelig! :D
Salamandra Skrevet 12. juli 2002 #11 Skrevet 12. juli 2002 Vi skal leie Losby Gods i Lørenskog Hjemmesiden deres er her: http://www.losbygods.no Vi skal leie hele det gamle godset, med spisesal, ballsal og diverse salonger. Dette kommer til å koste skjorta, bare leie av godset koster 6000,- i tillegg kommer kuvertprisen på 1150,- pluss fri bar Da er blomsterdekorasjoner, bryllupskake og litt sånt inkludert. Kunne ikke tenke meg et finere sted å ha bryllupet, siden jeg er oppvokst i nærheten og har et spesielt forhold til stedet. Tror faktisk jeg ville valgt å ha selskapet på Losby selv om jeg hadde hatt ubegrenset med penger.. Frk. Busybody
NinaS.G Skrevet 12. juli 2002 #12 Skrevet 12. juli 2002 Vi leier Solhaug selskapslokaler i Lommedalen. Hvor mange det er plass til, vet jeg ikke, men de anbefaler maks rundt 80. Vi er 54. Solhaug blir også kun brukt til selskapslokaler. Vi betaler 590,- pr. person + drikke. Vi får da: -blomster dekorasjoner på bordene -De dekker på å gjør ting klart -Tre retters middag med hovedrett servert to ganger -Servitører -Bartender -De rydder og vasker etter oss Med drikke kan dette bli ganske dyrt, men vi syntes det er deilig og slippe alt både før og etterpå :D De har også masse erfaring med bryllup!
Gjest line Skrevet 12. juli 2002 #13 Skrevet 12. juli 2002 Frk. Busybody: Vi hadde også bryllupet vårt på Losby, leide hele den gamle delen. Det er så nydelig inne og ute der. Gled dere, det blir nok et stilig bryllup. Vi er så glad for at vi betalte for å ha det et sånnt sted, dyrt men vært hver krone. Brude suiten er også helt nydelig, skal dere leie den? Lykke til med bryllupet ditt.
Salamandra Skrevet 12. juli 2002 #14 Skrevet 12. juli 2002 Ja, vi har leid brudesuiten på Losby også.. Gleder meg som en liten unge.. Frk. Busybody
MicroMy Skrevet 12. juli 2002 #15 Skrevet 12. juli 2002 Hei! Vi har også leid Losby Gods, den gamle delen, til vårt vinterbryllup. Har også reservert brudesuiten. Gleder meg stort!!! Losby er et glimrende sted for bryllup. Det kommer imidlertid til å koste litt... Har beregnet ca. 1.500,-/pers. for middagsgjestene. Vurderer imidlertid å la gjestene selv betale for baren etterpå, evt. dele ut 2 stk. "bonger" til hver. Lykke til! :D
Armonia Skrevet 12. juli 2002 #16 Skrevet 12. juli 2002 Vi skal ha bryllupet på Gimle på Teie(utenfor Tønsberg). Betaler 750 pr middagsgjest, og da er dette innkludert: -velkomstdrink -3 retters middag -apertiff -kaffe -fri bar og så mye alkohol vi vil til middag Kaffegjestene betaler vi 300-400 for, og da får disse og fri bar. Blomsterdekorasjoner, servitører etc er også med i prisen. Synes dette er et kjempe bra tilbud
Løven Skrevet 12. juli 2002 #17 Skrevet 12. juli 2002 Vi skal ha bryllupet vårt på Snoka Miljø. Et flott sted med perfekt setting for bryllup. Og med en utsøkt brude suite. Vi gleder oss! Og det beste av alt- DET ER GRATIS!!!! :D Greit å ha bekjentskaper altså.... http://www.snoka.no
MicroMy Skrevet 12. juli 2002 #18 Skrevet 12. juli 2002 Stiiilig Løven!!! Også så mye "yummi" mat på menyen!!! Dessuten hadde de greie priser. Tror jeg må starte en egen streng med "hva skal du servere i bryllupet ditt". Lykke til!
Løven Skrevet 12. juli 2002 #19 Skrevet 12. juli 2002 Hei MicroMy !!! Så koselig at du likte stedet. Jeg kan på det varmeste anbefale en handle tur dit. Vet ikke om du så på bildene fra butikken, men der har de altså så mye flott. Skal selvfølgelig legge ønskeliste der ja. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
MicroMy Skrevet 12. juli 2002 #20 Skrevet 12. juli 2002 Hei igjen Løven! Nå har jeg sjekket butikken også! Må ta meg en tur, ja!!! ASAP!!! Så mye stilig! Hvordan har de klart å holde dette skjult for "omverdenen"? Brudesuiten var kjempekoselig da! Du og din utkårede mann i boblebadet med stearinlys, champagne på kjøling og fyr på peisen... Hmmm... Det kan bli barn av mindre... hi-hi! Regner med at du gleder deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå