AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 ... hva slags bh bruker du som regel?her går det mest i push up. vil veldig gjerne bruke disse delikate blondebhene, men ettersom jeg ikke fyller noe særlig, er jeg redd det bare vil se dumt ut med en bunt stoff som er til overs.hva gjør dere andre ? Anonymkode: bc771...a0d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 65b her og sliter med å finne bh-er som er fine på. De fra billig-kjedene passer ikke, så her går det kun i standard push-up fra ck, da vet jeg at de sitter fint og ser bra ut. Anonymkode: 2783e...aec
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Jeg har litt større, men hva med trekant-bh'er i blonde? F.eks. denne:http://www.ganni.com/shop/lingerie/montmartre-bra/A0794.html?dwvar_A0794_color=Vanilla Ice#start=6 Anonymkode: 3a2b1...7b6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Det er en slik jeg ønsker å kunne bruke, men en a-cup fyller ikke en slik bh. eller? Anonymkode: bc771...a0d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Det er en slik jeg ønsker å kunne bruke, men en a-cup fyller ikke en slik bh. eller? Anonymkode: bc771...a0dSpørs hvor stor du er ellers, men vil regne med at du er ganske smal om bh-størrelsen også er så liten? Hvis du er smal, kjøp XS i slike bh'er hvert fall. Da bør det ikke være noe problem. Jeg har 70B og fyller fint ut en slik type bh. Kunne til og med hatt mindre. Anonymkode: 3a2b1...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå