Auri Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Jeg har brukt 3 forskjellige tørrshampoer så langt:Fra Lush: Veldig bra, men herk å påføre siden den kommer som løst pulver. Tar for lang tid å påføre hele håret.Fra Batiste: Lukter veldig sterkt, fungerer bra i håret, men flaska blir tom etter 3 gangers bruk.Fra Aussie: Lukter VELDIG sterkt (svir i munnen og nesa), gjør at håret klumper seg sammen og floker seg til dreads. Jeg er på leting etter en tørrshampo som koster maks 200kr, hva er din favoritt?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Biosilk sin er god om håret ditt bare er litt fett, lukten er grei, men litt sterk. 200kr og ble best i test for en stund siden Anonymkode: 26739...b29
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Got 2 b er faktisk veldig bra, synest jeg iallefall. Denne får du kjøpt på dagligvarebutikker, husker ikke prisen akkurat nå, men ligger nok langt under tohundrelappen. Den jeg hadde luktet nydelig bringebær, men du kan jo også få andre lukter! Anonymkode: 7f2a0...424
peppermyntete Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Jeg digger batiste jeg! Bruker den til ekstra mørkt hår to-tre ganger i uka og en spray holder i flere mnd hos meg. Sikker på at du ikke bruker for mye?
Banks Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Eneste som funker på mitt tynne hår er redken sin pillow proof extender. Koster 329kr vel og merke men jeg har den alt fra 4-6mnd og jeg vasker håret hver 3-4 dag og har langt extensions hår. Så den blir brukt en del, absolutt verdt pengene! (Denne har ikke noe form for hold, bare kalk så de med tykkere hår får som oftest litt lite effekt)
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #6 Skrevet 15. november 2015 Jeg bruker Jan Thomas sin og er veldig fornøyd med den! Vita har ofte tilbud på den, 89 kr, men tror originalprisen er rundt 110 kr. Anonymkode: 09802...747
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Jeg er SUPERFORNØYD med den fra Sunsilk, faktisk! Den setter ikke farge i håret (mørkt hår) og varer ganske lenge selv om flaska ikke er svær. Ikke ille pris heller Det beste å gjøre er å dele inn håret lagvis og spraye med litt avstand. Så bruker jeg å la den virke en stund liksom, før jeg børster gjennom - vips! Anonymkode: 835e8...f6f 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 Bruker også batiste, men har oppdaget det er stor forskjell på dem. Av de jeg har prøvd til jeg si den XXL volume-utgaven er best. Men skal innrømme den blir litt vel fort tom ja. Anonymkode: 0b36c...e9d
skinnjakke Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 den från fudge er kjempe bra, men lukter som thaimat (cocos), koster ca 100:-
fuksia Skrevet 15. november 2015 #10 Skrevet 15. november 2015 Jeg liker godt de fra Colab, men om håret er veldig fett blir de litt for lette, da foretrekker jeg batiste. Har du brukt mer en en boks batiste? Jeg synes det hørtes rart ut at den gikk tom så fort, mine pleier å vare ganske lenge.
Sol-2 Skrevet 16. november 2015 #11 Skrevet 16. november 2015 Her er gjerne noen tips? Jeg liker selv godt den fra define, selv om den ikke varer så lenge. http://www.kk.no/mote/vi-har-testet-8-tørrsjampoer-34235
peppermyntete Skrevet 16. november 2015 #12 Skrevet 16. november 2015 Her er gjerne noen tips? Jeg liker selv godt den fra define, selv om den ikke varer så lenge. http://www.kk.no/mote/vi-har-testet-8-tørrsjampoer-34235Helt uenig med det de skriver om batiste der da, på meg holder den hele dagen og noen ganger over natta!
Jolene Skrevet 16. november 2015 #13 Skrevet 16. november 2015 Batiste fungerer veldig bra for meg. Ellers så har Loreal en som er bra (heter noe med volume) og Got"be rockin' it. De 3 er mine favoritter.
Sol-2 Skrevet 16. november 2015 #14 Skrevet 16. november 2015 Helt uenig med det de skriver om batiste der da, på meg holder den hele dagen og noen ganger over natta! Jeg har ikke prøvd de andre, så du har sikkert rett der, jeg ville bare hjelpe med å legge ut en test.😀
peppermyntete Skrevet 16. november 2015 #15 Skrevet 16. november 2015 Jeg har ikke prøvd de andre, så du har sikkert rett der, jeg ville bare hjelpe med å legge ut en test.😀Vet ikke om jeg har rett men, den funker i alle fall supert på meg 1
Faina Skrevet 16. november 2015 #16 Skrevet 16. november 2015 Fra Batiste liker jeg den som lukter kokosnøtt best. Den er lett og varer fint hele dagen. De andre blir så tunge og jeg liker ikke at jeg ikke kan dra hånden gjennom håret uten å sitte fast i en floke av tørrshampo. Derfor elsker jeg den gule og grønne med kokosnøtt. Varer kjempelenge også. Jeg har langt hår (til midjen) og bruker den to ganger i uka. Vasker håret to ganger i uka bare. Men jeg har har aldri hatt tørrshampo i hele håret. Kun på toppen inntil hodebunnen. Fra Colab liker jeg den grønne og den oransje sånn passelig.Sunsilk sin var faktisk ikke så verst, men jeg likte ikke lukta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå