Gjest Tristessa Skrevet 5. oktober 2004 #21 Skrevet 5. oktober 2004 Det går veldig, veldig i perioder. På det minste drikker jeg bare te og en espresso til dagen, nå er jeg tilbake på to liter svart kaffe i løpet av en hel dag...
NullHull Skrevet 5. oktober 2004 #22 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg er en skikkelig "frossenpinn", og drikker iallfall 5-6 store krus med glovarm te på jobben hver dag, nå på denne tiden av året. Da blir jeg så god og varm i kinnene så! Jeg drikker så og si kun te med smak av eple og kanel, som jeg kjøper på helsekost, og så må jeg ha i en hel HAUG med suketter! Nammenam Drikker også noen kopper trakter-kaffe på jobb, men jeg må ha i sukketter også her + bittelitt salt som jeg synes fremhever smaken noe. Før puttett jeg i både rom-essens, vanilje-essens, kanel osv. i kaffen. Fungerte bra det også, særlig når jeg var godte-syk.
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #23 Skrevet 5. oktober 2004 ææærsj, sprakk visst skikkelig på lunsjen idag... Samboern hadde fikset kaffe og sjokoladeboller, og jammen gikk de ikke ned begge to :-? ikke bra... men da får det definitivt bli grønn te nå til "ettermiddagskaffen"
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #24 Skrevet 6. oktober 2004 Kan forresten melde om at Lemon-teen var veldig god den også! Jeg satser på den i dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå