Gå til innhold

kaffe og helse

Fremhevede innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Det går veldig, veldig i perioder. På det minste drikker jeg bare te og en espresso til dagen, nå er jeg tilbake på to liter svart kaffe i løpet av en hel dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en skikkelig "frossenpinn", og drikker iallfall 5-6 store krus med glovarm te på jobben hver dag, nå på denne tiden av året. Da blir jeg så god og varm i kinnene så! :ler: Jeg drikker så og si kun te med smak av eple og kanel, som jeg kjøper på helsekost, og så må jeg ha i en hel HAUG med suketter! Nammenam :sikle:

Drikker også noen kopper trakter-kaffe på jobb, men jeg må ha i sukketter også her + bittelitt salt som jeg synes fremhever smaken noe. Før puttett jeg i både rom-essens, vanilje-essens, kanel osv. i kaffen. Fungerte bra det også, særlig når jeg var godte-syk.

Gjest Anonymous
Skrevet

ææærsj, sprakk visst skikkelig på lunsjen idag... Samboern hadde fikset kaffe og sjokoladeboller, og jammen gikk de ikke ned begge to :-? ikke bra... men da får det definitivt bli grønn te nå til "ettermiddagskaffen"

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan forresten melde om at Lemon-teen var veldig god den også! Jeg satser på den i dag :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...