AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Hei, jeg lurer på hvor man får kjøpt duftlys man kan ha inne? De fleste jeg har sett er til bruk utendørs. Tips gjerne fysiske butikker. Har dere noen anbefalinger ? Anonymkode: a27af...1f7
Duckie Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Duftlys til å ha ute har jeg aldri sett. Har sett vanlige duftlys i de aller fleste interiørbutikker ihvertfall. Jeg foretrekker Yankee Candles, kjøper på nett.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Sånn ca overalt. Har faktisk aldri sett duftlys man kan ha ute jeg.. Anonymkode: 4cadb...9a8 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Kremmerhuset har masse duftlys til å ha inne, med iallfall 10 ulike dufter alt fra vanilje, til roseduft. Ellers har duftlysene til Voluspa blitt veldig populære, de er litt dyre (300-400 kr i stedet for 60-70 kr slik som på Kremmerhuset). De lukter alt fra peach til ja egentlig mye forskjellig. Har sett de på Home & Cottage, og på Høyer iallfall.Har også sett duftlys til å ha inne på Ikea og Åhlens. Anonymkode: 5befb...d0d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå