Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte meg hjem noen ting fra et norsk selskap (ganske store, men nevner ikke navn). Da jeg prøvde på plagget, oppdaget at det hang fast noe. Legger det ved som vedlegg. Jeg syns det var utrolig ekkelt, den hadde masse små bein. Lurer da på om det er en bagatell å klage på, eller kan jeg kreve retur uten å måtte betale for frakten? Noen som forresten vet hva slags dyr dette er? 

image.jpg

image.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vil sikkert ha beskjed om dette, så de kan unngå at flere klesplagg sendes ut med dyr på

Skrevet

Jeg antar det kan være tusenben.

Skrevet

Sølkre heter det... Gi beskjed men så lenge tøyet ikke er ødelagt er vel ingen kompensasjon aktuelt..

Anonymkode: 07ff6...94f

Skrevet

Æsj da! Ser ut som et skrukketroll, jeg ville definitivt sendt en mail om det og opplyst dem. Hvis antrekket er fint ellers og det er ikke er noe annet ville jeg kanskje vasket den bare og brukt den videre selv, hvis de ikke sier noe om at du kan få en ny i et svar fra de. 

Skrevet

Skrive mail?, få kompensasjon? Er det mulig?

Det er jo bare et lite dyr som har kommet med pakken, det er da ikke noe å lage noe nummer ut av. Vask plagget og bruk det, verre er det ikke.

Anonymkode: 7a355...087

• Liker 2
Skrevet

Det er jo bare et lite dyr som har kommet med pakken, det er da ikke noe å lage noe nummer ut av. Vask plagget og bruk det, verre er det ikke.

Enig, hvor hysterisk er det mulig å bli? Bytte et plagg fordi et insekt har klart å rote seg inn i pakka? Går dere inn og bytter tøy hver gang et insekt setter seg på dere ute om sommeren også? :rolleyes:

Anonymkode: 04e5a...f2f

Skrevet

Enig! Et lite uskyldig insekt er ikke noe å lage huskestue for når plagget bare kan vaskes. Det bør man jo gjøre med alle nye plagg uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...