AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Dere som gamer og sitter mye på data.. hva ville dere hatt til jul? Ønsker å kjøpe noe superfint til min kjære som liker dataspill ☺ Anonymkode: ca8d5...30d
Grinolas Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Til kjæresten min ifjor kjøpte jeg ny gamingmus og verdikort på favorittspillet hans
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Godt tips ☺ han har mange favoritter, og mus har han, men kan jo kjøpe ny da. Tenkte på en ny gaming stol, hadde det vært noe? Virker som det bare er racingstoler, men vet ikke om det betyr noe ☺ Anonymkode: ca8d5...30d
shoppedilla Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Samboeren min har denne stolen og er veldig fornøyd. http://www.digitalimpuls.no/Gaming/Stoler/AK-Racing/AKRACING-Octane-Gaming-Chair-Black-Black135841-p0000125071Jeg har lært meg til at det er spesifikke ting han ønsker seg så det nytter ikke kjøpe noe uten å ha spurt han. Jeg vet at den perfekte gaven for han i år er nytt skjermkort, men det han ønsker seg er for dyrt. Så skal du kjøpe noe ville jeg enten spurt han eller en kompis av han som kjenner han godt!
Arth88 Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Oppgraderinger til systemet(fortrinnsvis prosessor/grafikkort), om hans eget system begynner å bli endel år, viktig at disse passer sammen med de andre komponentene, så kanskje ikke noe man kan overraske med, om man ikke har god kjennskap til systemet selv. Mus og tastatur er forbruksvarer, og alltid kjekt å få.Nytt headset med mic om det er noe han bruker når han gamer.Gavekort på spill- og elektronikkbutikker.En god gamingstol(aka kontorstol) er også ett veldig godt valg, Racingstoler er vel mest til konsollgaming?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Oppgraderinger til systemet(fortrinnsvis prosessor/grafikkort), om hans eget system begynner å bli endel år, viktig at disse passer sammen med de andre komponentene, så kanskje ikke noe man kan overraske med, om man ikke har god kjennskap til systemet selv. Mus og tastatur er forbruksvarer, og alltid kjekt å få.Nytt headset med mic om det er noe han bruker når han gamer.Gavekort på spill- og elektronikkbutikker.En god gamingstol(aka kontorstol) er også ett veldig godt valg, Racingstoler er vel mest til konsollgaming?jeg vet ikke forskjell på diverse gamingstoler, men finner sikkert en fin en ☺ mus har han allerede kjøpt seg. Han har ett dyrt og fint headset allerede.. han har nettopp kjøpt ny datamaskin, så kanskje en stol er det beste ☺ så litt andre småting i tilegg ☺ Anonymkode: ca8d5...30d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Hva slags spill liker han da? Det finnes jo f.eks klær med motiv fra spill, figurer man kan ha til pynt osv. Som denne. Anonymkode: 6eb7a...584
swaggie90210 Skrevet 16. november 2015 #8 Skrevet 16. november 2015 Dersom det er pc han spiller på, så er det mulig å kjøpe et gavekort til steam.Steam er nettverket man bruker hvor man kjøper spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå