Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier; er det noen som har erfaring med henne, og har ting hun har sagt skjedd? Vet at hun bare tar inn nåsituasjonen, men flere ganger så virker det som at det som skjer nå, kan føre til mer positivt i fremtiden hvis hun f.eks fanger inn diverse gode følelser hos en person. Noen som kan fortelle om sine erfaringer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det hun nutcaset som opprettet en egen "stat", nekter å nedbetale lån eller betale skatt, samt tror på alle konspirasjonsteorier som finnes? 

• Liker 8
Skrevet

Kan vi holde oss til det jeg spør om her :) ?

Skrevet

Er ikke det hun nutcaset som opprettet en egen "stat", nekter å nedbetale lån eller betale skatt, samt tror på alle konspirasjonsteorier som finnes? 

Jo, det er henne. En ting er at hun er fullstendig uten kunnskap om hvordan lovverket fungerer, men hun er jo stein gal også.

Anonymkode: 30415...e51

• Liker 7
Skrevet

Wow. Måtte søke henne opp og hun virker en smule gal ja.

Anonymkode: d079b...175

Skrevet

Hva er det du egentlig spør om? Om manifestasjonens kraft via ren hjerteenergi kan ha en positiv effekt? Så absolutt.

De som mener at Ingunn er sprø bør ofre et par Kardashian episoder å gjøre litt research. Hun har helt rett både med dette med staten som tar fra oss friheten og inntekten vår uten en egentlig "grunn". Jeg kan ikke bare plutselig bygge et hus og kalle det storttinget og kreve at alle skal føye seg etter meg. Myndigheter, generelt, er shady business.
Det hun snakker om med godheten i menneske og kun tenke og føle rene tanker for å kun få rene og positive ting tilbake funker også. Er litt av det samme som er årsaken til at bøker som The Secret, og The Power of Now har blitt bestselgere.

Anonymkode: 6fb85...ec2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...