Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å få dreisen på foundation. Jeg har fått flere prøver og funnet flere med farger som passer meg godt(flytende). Problemet er bare at de fremhever alt av ujevnheter og store porer i ansiktet mitt, noe som er det jeg ønsker å skjule. Jeg har prøvd med kost og ulike teknikker, tørr svamp, våt svamp, fingrene, med og uten primer, med og uten fuktighetskrem...

Jeg tror jeg har kombinasjonshud, fet i panne og nese, men er tørr i kinn. Flasser også på nesa men det ser ikke ut til å hjelpe med hverken skrubb, fuktighetskrem eller serum på den. Argh, jeg er så lei. Klør jeg meg på nesa faller det flak ned i fanget på meg...

Råd? :)

Anonymkode: dc6eb...f43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som at du har dehydrert hud. Jeg var som deg og fikk aldri foundationen til å ligge. Jeg dro til hudpleier med problemet, og fikk dyprens, så var det 4 månder med å prøve ut ulike produkter fra hudpleieren. Så fikk jeg det jeg trengte, og alt bra nå. I blant med mye stress så går jeg og tar dyprens igjen. Bor du i Trondheim så anbefaler jeg Drømmehagen Hudpleie. 

Anonymkode: 98430...922

Skrevet

Jeg sliter også med tørr hud på nesa, og for min del har toner hjulpet mye mer enn fuktigshetskrem. Jeg bruker Tea Tree toneren til Lush, den er egentlig til fet/uren hud, men gjør mye bra for min tørre nese.

Jeg foretrekker mineralfoundation, det er jevnest på min hud, jeg bruker fra Tikei og har en flt top kabuki fra Everyday Minerals. For flytende foundation bruker jeg en fra Mac, som er veldig lett, og den går ganske bra på huden min, men er ikke like jevn som mineralpudder. Jeg bruker fingrene, for jeg opplever at det fungerer best med huden min. Svamp synes jeg er ekkelt, kost får ikke jobbet inn foundationen like bra og dessuten føler jeg at det blir mye produktsvinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...