Gå til innhold

Har plutselig endt opp ned to kjærester på én gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg rotet meg borti noe ja...

Dater en flott mann som jeg har vært i lag med omtrent et halvt år. Av ulike grunner bor i forskjellige steder. Vi er begge forelsket i hverandre, men han er vel interessert i å starte familie med meg på en annen måte enn jeg er med ham (dette har jeg sagt). Jeg spurte hvor grensene hans var, siden vi bor så langt fra hverandre og kun sees omtrent en gang i måneden. Han sa jeg kunne ha sex og what not med andre. Så jeg begynte å se denne andre mannen her jeg bor. Han er helt super, men jeg opplevde ved at det mest var sex fra hans side, noe jeg var glad for. Men nå virker det som det blir mer og mer kjæresteaktig. Vi ser film, chatter på facebook, spiser middag sammen osv. Og jeg opplever rett og slett at jeg er forelsket i begge disse mennene. 

Egentlig spør jeg ikke direkte om råd. Hvordan jeg hånterer dette, og hvem jeg eventuelt "velger" må jeg jo finne ut av selv. Jeg ønsker bare å lufte tankene mine, siden jeg er veldig forvirra. Jeg er jo stressa med dette, samtidig er jeg jo bare kjempeglad hele tida, siden jeg er i forelskelserus og føler meg så heldig som har to så flotte menn.

Anonymkode: 1340c...617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke ha begge?

Anonymkode: 10eaa...b25

Skrevet

Hvorfor ikke ha begge?

Det er jo det jeg har nå... Men har vel en følelse av at det ikke kan vare. Spesielt siden han nye mannen jeg dater er mer tradisjonell, og jeg ikke har fortalt ham noe om dette... 

Skrevet

Det er jo det jeg har nå... Men har vel en følelse av at det ikke kan vare. Spesielt siden han nye mannen jeg dater er mer tradisjonell, og jeg ikke har fortalt ham noe om dette... 

Spør de.kunne du tenke deg 2 stk?

Skrevet

Plutselig? Endt opp? 

Dette har du gått målrettet inn for, jeg skjønner ikke hvorfor du er overrasket.

• Liker 5
Skrevet

Plutselig? Endt opp? 

Dette har du gått målrettet inn for, jeg skjønner ikke hvorfor du er overrasket.

Jeg har vel egentlig ikke tenkt så mye gjennom det. Så det føltes plustelig...

Tenker jeg ser hvordan det går med han nye mannen jeg har på stedet jeg bor nå. Om han bare er interessert i sex og et useriøst forhold, så er det jo greit. Ellers kommer vel spørsmålet "er du eksklusive?" opp en eller annen gang. Og hvis han da ikke vil dele meg, må jeg ta avgjørelsen da.

Eller er det innafor?

Skrevet

Altså, gå for han første du. Tviler på at denne andre mannen synes det er greit at du har sex med en annen fyr bak ryggen hans. Sjansen er stor for at han vil bli ganske rystet når du forteller det (du sier jo selv at han er mer "tradisjonell") - og dette er noe han har rett på å få vite.

Skrevet

Altså, gå for han første du. Tviler på at denne andre mannen synes det er greit at du har sex med en annen fyr bak ryggen hans. Sjansen er stor for at han vil bli ganske rystet når du forteller det (du sier jo selv at han er mer "tradisjonell") - og dette er noe han har rett på å få vite.

Vel, vi har møttes tre-fire uker nå og hat sex et par ganger. Hvis han var interessert i å ha meg for seg selv, så burde han vel ha nevnt det? Jeg nevnte også i starten at jeg ikke kunne ha sex med han med én gang, siden jeg måtte avklare ting med mannen jeg hadde datet hjemme. Selv om jeg brukte fortid "hadde datet", så virket det ikke som han brydde seg. Han sa at han kunne vente, men det virket som det var for MIN del, ikke hans at han kunne vente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...