AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Dette var et spill laget av nrk. Jeg elsket dette spillet da jeg var liten. Hvem andre spilte dette? Hvilke minner husker du best? :-) Anonymkode: d4632...ceb
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Gjest_Misbetta Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Ja, stemmer! Husker jeg synes det var kjempe spennende å "parre" med andre bikkjer. Haha. Spilte det aldri i lengden, så hver gang jeg logget på var bikkja mi død
Førstegangsmamma20 Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Ååå ja, spilte det myyye Det og powerbabe, hvis noen husker det 1
Gjest Gjest_Misbetta Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Powerbabe ja. Haha.Jeg spilte også noe som het habbo 🙊
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Det spillet brukte jeg og kompisene mine myye tid på. Vi var ganske rebelle i parken! Stjal på bytterom osv Etter en lang periode ble vi trette av spillet og fant et program som het "zanzibar", slik at vi kunne cheate hundene opp i rang og flere hundretusen "kjøttbein"(penger). Hadde flere ninjahunder, slik at jeg kunne teleportere meg rundt(høyest rang).Husker spes feriestedet "Isla del dogo", et rom man kunne gå inn i om man hadde billett. For å ikke glemme "salamipølsa" som fungerte som en dildo du kunne putte i baken på andre hunder. Den ble forresten ulovlig i den norske parken og måtte kjøpes i den danske og overføres til norsk park Anonymkode: 71ab9...11d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Www.hundeparken.dk for interesserte :) Anonymkode: 71ab9...11d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Det spillet brukte jeg og kompisene mine myye tid på. Vi var ganske rebelle i parken! Stjal på bytterom osv Etter en lang periode ble vi trette av spillet og fant et program som het "zanzibar", slik at vi kunne cheate hundene opp i rang og flere hundretusen "kjøttbein"(penger). Hadde flere ninjahunder, slik at jeg kunne teleportere meg rundt(høyest rang).Husker spes feriestedet "Isla del dogo", et rom man kunne gå inn i om man hadde billett. For å ikke glemme "salamipølsa" som fungerte som en dildo du kunne putte i baken på andre hunder. Den ble forresten ulovlig i den norske parken og måtte kjøpes i den danske og overføres til norsk park Anonymkode: 71ab9...11dHahah! Vedder på du fikk Kuling og co etter deg da. Hva het du der? : D Anonymkode: d4632...ceb
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #9 Skrevet 13. november 2015 Powerbabe ja. Haha.Jeg spilte også noe som het habbo 🙊Haha :D Hva het du i parken? Anonymkode: d4632...ceb
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #10 Skrevet 13. november 2015 Ååå ja, spilte det myyye Det og powerbabe, hvis noen husker det Hva het hunden din? :D Elsket powerbabe, haha<3 Anonymkode: d4632...ceb
Gjest earlgrey Skrevet 13. november 2015 #11 Skrevet 13. november 2015 Ååh jeg spilte både HP, habbo og powerbabe! hundeparken finnes fortsatt btw Hva het alle på HP?? Husker snakk om Zanzibar men trodde det bare var rykter og isla del doggo ja! Det var ikke tilfeldigvis du som stjal skjoldet og halloweenmaska mi? MMehe!
Gjest Gjest_Misbetta Skrevet 13. november 2015 #12 Skrevet 13. november 2015 Husker ikke helt hva jeg het. Men tror det var Missi eller lignende. På habbo het jeg -Missi- 😂
penny_ Skrevet 13. november 2015 #13 Skrevet 13. november 2015 Jeg har spilt det, men husker ingenting av det. Hva var poenget og hva var alle de greiene man hadde på hodet?
Brimi Skrevet 14. november 2015 #14 Skrevet 14. november 2015 Åh, husker at jeg spilte det! Husker ikke så mye av det da :-p
Førstegangsmamma20 Skrevet 16. november 2015 #15 Skrevet 16. november 2015 Hva het hunden din? :D Elsket powerbabe, haha<3Anonymkode: d4632...cebÅnei det husker jeg ikke, er jo så lenge siden... Powerbabe var gøy ja, mye bitching!
Førstegangsmamma20 Skrevet 16. november 2015 #16 Skrevet 16. november 2015 Ååh jeg spilte både HP, habbo og powerbabe! hundeparken finnes fortsatt btw Hva het alle på HP?? Husker snakk om Zanzibar men trodde det bare var rykter og isla del doggo ja! Det var ikke tilfeldigvis du som stjal skjoldet og halloweenmaska mi? MMehe! Haha, ååå ja la oss ikke glemme habbo! Der forsvant alle kontantkortene på mynter til mine foreldres store frustrasjon det spillet brukte jeg mange timer framfor skjermen med, hehe
Vackra Skrevet 15. februar 2017 #17 Skrevet 15. februar 2017 Må dra opp igjen denne tråden! Dette spilte jeg såå mye, så mange minner! Fler som spilte?
Gjest earlgrey Skrevet 16. februar 2017 #18 Skrevet 16. februar 2017 Haha jaa, jeg måtte faktisk logge meg inn på HP og se hvordan det stod til De har faktisk åpnet de gamle rommene fra HP1! hele verden består av sånn typ 3 rom fra den norske, 3 rom fra den danske og 3 rom fra svenske hp1 for ikke å snakke om Isla del doggo haha Spilte Knogle Knas og fikk kjøpt meg en sånn blå parykk, som var min favoritthatt i hp1 <3 minner!
Vackra Skrevet 16. februar 2017 #19 Skrevet 16. februar 2017 1 time siden, earlgrey skrev: Haha jaa, jeg måtte faktisk logge meg inn på HP og se hvordan det stod til De har faktisk åpnet de gamle rommene fra HP1! hele verden består av sånn typ 3 rom fra den norske, 3 rom fra den danske og 3 rom fra svenske hp1 for ikke å snakke om Isla del doggo haha Spilte Knogle Knas og fikk kjøpt meg en sånn blå parykk, som var min favoritthatt i hp1 <3 minner! Så gøy! Må nesten logge inn selv jeg nå, hvis jeg finner brukernavn og passord da, haha. Nå er det mange år siden! Hvor mange år spilte du?
Gjest earlgrey Skrevet 16. februar 2017 #20 Skrevet 16. februar 2017 23 minutter siden, Vackra skrev: Så gøy! Må nesten logge inn selv jeg nå, hvis jeg finner brukernavn og passord da, haha. Nå er det mange år siden! Hvor mange år spilte du? Ååh det husker jeg ikke helt, vet bare at jeg startet i 2006 Spilte i mange år da, kanskje 5-6 år eller noe, litt av og på Du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå