AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 For ca et år siden tok jeg brasiliansk voksing en del ganger. Sluttet da jeg fikk mye inngrodde hår, og har i ettertid ikke slitt med dette. Nå så jeg på meg selv med et sterkt lys nedentil, og så at under huden ligger det er hår. Det har garantert ligget der et år, og er sikkert derfor laangt. HVA GJØR JEG? Er jo helt grodd over så kan ikke akkurat grave ut med en pinsett uten å få et ganske tydelig sår... Hjelphjelphjelp, har angst for at det skal bli enda lenger! Anonymkode: 7cffa...22f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 For ca et år siden tok jeg brasiliansk voksing en del ganger. Sluttet da jeg fikk mye inngrodde hår, og har i ettertid ikke slitt med dette. Nå så jeg på meg selv med et sterkt lys nedentil, og så at under huden ligger det er hår. Det har garantert ligget der et år, og er sikkert derfor laangt. HVA GJØR JEG? Er jo helt grodd over så kan ikke akkurat grave ut med en pinsett uten å få et ganske tydelig sår... Hjelphjelphjelp, har angst for at det skal bli enda lenger! Anonymkode: 7cffa...22fDette kan legen din fikse så lett som bare det. og det er ingen ting å være redd for Anonymkode: ba9a4...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 For ca et år siden tok jeg brasiliansk voksing en del ganger. Sluttet da jeg fikk mye inngrodde hår, og har i ettertid ikke slitt med dette. Nå så jeg på meg selv med et sterkt lys nedentil, og så at under huden ligger det er hår. Det har garantert ligget der et år, og er sikkert derfor laangt. HVA GJØR JEG? Er jo helt grodd over så kan ikke akkurat grave ut med en pinsett uten å få et ganske tydelig sår... Hjelphjelphjelp, har angst for at det skal bli enda lenger! Anonymkode: 7cffa...22fEvt kan det sikkert fiskes ut like enkelt som man fisker ut en treflis som har kommet under huden. Det blir ikke noe stort sår av det Anonymkode: ba9a4...cc1 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 NBHusk å rens med pyrisept før og etter, og bruk en helt ren pinsettTa tak i håret ved roten av håret Anonymkode: ba9a4...cc1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 For ca et år siden tok jeg brasiliansk voksing en del ganger. Sluttet da jeg fikk mye inngrodde hår, og har i ettertid ikke slitt med dette. Nå så jeg på meg selv med et sterkt lys nedentil, og så at under huden ligger det er hår. Det har garantert ligget der et år, og er sikkert derfor laangt. HVA GJØR JEG? Er jo helt grodd over så kan ikke akkurat grave ut med en pinsett uten å få et ganske tydelig sår... Hjelphjelphjelp, har angst for at det skal bli enda lenger! Anonymkode: 7cffa...22fHvor langt er håret? Anonymkode: ba9a4...cc1
Chizue Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Hvor langt er håret?Anonymkode: ba9a4...cc1Hm... Bare en måte å finne ut av det på? x)
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Hm... Bare en måte å finne ut av det på? x)Hm, Ts så det jo der det ligger under huden Anonymkode: ba9a4...cc1
Chizue Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Hm, Ts så det jo der det ligger under hudenAnonymkode: ba9a4...cc1Vel selv om hun ser, så kan jo håret være såpass "innballet" at det er mye lenger enn hva det ser ut som... Eller at hun ser at det er noe svart, men håret kan ligge i en ball.. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #9 Skrevet 13. november 2015 Vel selv om hun ser, så kan jo håret være såpass "innballet" at det er mye lenger enn hva det ser ut som... Eller at hun ser at det er noe svart, men håret kan ligge i en ball.. UpsDa ville jeg kanskje latt legen tatt seg av det, ettersom et kjønnshår kan bli nokså langt (pluss-minus 10 cm hos meg i hverfall...) Anonymkode: ba9a4...cc1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #10 Skrevet 13. november 2015 For ca et år siden tok jeg brasiliansk voksing en del ganger. Sluttet da jeg fikk mye inngrodde hår, og har i ettertid ikke slitt med dette. Nå så jeg på meg selv med et sterkt lys nedentil, og så at under huden ligger det er hår. Det har garantert ligget der et år, og er sikkert derfor laangt. HVA GJØR JEG? Er jo helt grodd over så kan ikke akkurat grave ut med en pinsett uten å få et ganske tydelig sår... Hjelphjelphjelp, har angst for at det skal bli enda lenger! Anonymkode: 7cffa...22fEvt kanskje en hudlege bør se på dethttp://www.lommelegen.no/legesvar/hudabscesser-i-underlivet Anonymkode: ba9a4...cc1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #11 Skrevet 13. november 2015 NBHusk å rens med pyrisept før og etter, og bruk en helt ren pinsettTa tak i håret ved roten av håret Anonymkode: ba9a4...cc1problemet er at jeg ikke kan se roten av håret... Det ligger ganske godt under huden, så vidt jeg ser det. Er ca 1,5 cm langt som jeg kan se, men vil tro det "skjuler seg" mer. Men takk for svar! Anonymkode: 7cffa...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå