Gå til innhold

Hvor fort skriver du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke, men jeg skrev så fort at det ble en 5`er på meg i maskinskrivningstiden. Alle sier jeg skriver mye fortere enn de. Så det er nok for at en lærte touch- metoden ja.

Videoannonse
Annonse
Gjest -Tricia-
Skrevet

Jeg får høre at jeg skriver raskt, og fikk 75 ord (bedre enn 79,13%). Men mange her som skriver mye raskere enn meg ser jeg ;)

Gjest SykkelJenny
Skrevet

Jeg skrev 71. Er nok litt ute av trening siden tiden med kulehode og rettetast :laugh:

Når det er sagt så stoppet jeg opp og rettet de ordene jeg følte jeg skrev feil så hvis jeg bare hadde skrevet rett fram så hadde jeg nok kommet høyere opp. 

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet (endret)

58 på første forsøk

67 på andre forsøk

78 på tredje forsøk.

Endret av Balian de Ibelin
Skrevet (endret)

85. Litt skuffet, da jeg vet jeg kan mer enn det. Sist gang jeg testet meg, det var på en annen slags test, skrev jeg 90-noe ord i minuttet. Problemet mitt med denne type test er det det ikke var noen ordentlige setninger, og fingrene mine vil liksom prøve å skrive ord som gir mening med hverandre, så det ble en del rot. :sjenert: 

Jeg skriver en del engelsk (forum, Youtube, google, Facebook, Twitter etc.) så lurer på om engelsk hadde gitt bedre resultat...

Redigert: jepp, 90 på den engelske. Fortsatt litt rot her og der men.

Endret av PaperFlower

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...