AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 HJELP!Før jeg tok i bruk min nye iphone, så sikkerhetskopierte jeg min gamle iphone, slettet innholdet og restilte iphonen, altså nullstilte den etter at jeg sikkerhetskopierte mobilen.Jeg tok i bruk min nye iphone og brukte den siste sikkerhetskopien fra min gamle iphone. Alt var som det skulle, helt til jeg sjekket bildebiblioteket. Og der var det altså bare et fåtall bilder fra de par siste månendene, ikke alle de flere tusen bildene fra de siste årene, som lå på min gamle iphone. HVA GJØR JEG?? Er så frustrert! Bildenene må da være en plass? Sjekket også min icloud og der ligger kun de bildene som har kommet inn på min nye iphone. Hvor har alle bildene blitt av? Blir ikke bildene også automatisk sikkerhetskopiert? Noen som har slitt med det samme? HJELP! Trenger råd og hjelp! Virkelig krise På forhånd takk! Anonymkode: 83ca9...b0b
Gjest Holititten Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Huket du av på bilder under sikkerhetskopien? Det er i hvertfall aldri lurt å slette innhold før du er sikker på at du har det et annet sted, men det vet du vel kanskje nå. Hastverk er lastverk.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Dette er kjipt! Google litt, eller ring apple store eller forhandler der du kjøpte mobilen og hør om noen kloke hoder kan hjelpe deg. Er du forresten sikker på at du ikke har automatisk opplastning til dropbox eller noe annet? Som du kanskje har krysset av for for lenge siden, men glemt?(Jeg fikk heller ikke over bildene mine på ny iphone, men jeg har ikke slettet innholdet på den gamle ennå. Så jeg lastet bildene fra den gamle telefonen over til dropbox og andre nettlagringssystemer, slik at jeg også kan se dem på min nye telefon.) Anonymkode: 9a970...9f8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Har du aktivert iCloud-bildebibliotek før du sikkerhetskopierte? Isåfall vil ikke iTunes ta backup av bildene dine, og heller laste dem ned fra nettet igjen når du er koblet på WiFi. Sjekket iCloud.com om de ligger der? Anonymkode: b578b...cac
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 TSDe ligger ikke på icloud.com..Men sikkerhetskopieringen står huket av på bilder, så jeg tenker at de må jo være et sted.. Skal undersøke litt videre også eventuelt ta kontakt der hvor jeg kjøpte den . Anonymkode: 83ca9...b0b
Lulilelu Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Det samme skjedde med meg, men jeg kopierer bildene med jevne mellomrom inn på data så ingenting gikk tapt. Gjør det med din nye mobil. Ikke stol på sikkerhetskopien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå