Gå til innhold

Damer som tiltrekker seg flotthet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er to kvinner jeg kjenner/vet hvem er, som tydeligvis er eksperter i å tiltrekke seg flotthet. Hun ene er oppvokst i familie med meget god råd, fikk sin første bil til 500.000 og leilighet. Fant seg rik kjæreste.
Så er det ei annen, haha, med samme navn, som ikke har så rik familie, men alltid har vært ekspert i å tiltrekke seg rike menn. Hun jobber ikke. Men kjører rundt i flott bil og bur i den fine leiligheten med kjæresten. Og velger som regel ikke de billigste butikkene når hun skal handle. Begge har utseendet med seg så det er sagt. Men dette har fått meg til å lure på, går menn bare etter utseende og kropp? det kan jo godt hende dette er tilfeldig og. Jeg skal ikke gjøre meg til ekspert og mester over at de bare er ute etter penger. 
Jeg har selv hatt sjangs på menn med mye penger, men med fraværende følelser har jeg ikke gått videre med dem. 

Anonymkode: 62b01...d69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner som har ser bra ut og har ganske bra personligheter har som regel ganske mange valg alternativer. Er det viktig for damen at kjæresten har en romslig økonomi vil hun følgelig velge en beiler med god økonomi. 

Anonymkode: 87ca8...fb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...