AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg klarer virkelig ikke å logge inn på Kiwi sin MinSide, har byttet passord ørten ganger og ventet, lastet ned Java og FlashPlayer, men får bare opp "feil brukernavn/passord". Brukernavnet vet jeg jo er korrekt, siden jeg har brukt det til å bytte passord. Har også prøvd InternetExplorer, Opera, Firefox og Chrome... får samme beskjeden i alle nettleserne.Er det virkelig så umulig å logge seg inn? Anonymkode: f9ffb...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #2 Del Skrevet 12. november 2015 Kanskje er det problemer grunnet at svært mange prøver å logge seg inn samtidig? (feks pga at det er trippel-trumf-torsdag i dag) Anonymkode: 17dde...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #3 Del Skrevet 12. november 2015 Kanskje er det problemer grunnet at svært mange prøver å logge seg inn samtidig? (feks pga at det er trippel-trumf-torsdag i dag)Anonymkode: 17dde...e7fHvorfor skulle kunder som vil logge inn på Trumf-kontoen sin gjøre at opplæringssiden til ansatte i Kiwi er nede? Anonymkode: f9ffb...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 12. november 2015 #4 Del Skrevet 12. november 2015 Ta kontakt med sjefen om alt annet er riktig. Jeg slet mye med min bruker i starten, og da var det noe galt på brukeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #5 Del Skrevet 12. november 2015 Hvorfor skulle kunder som vil logge inn på Trumf-kontoen sin gjøre at opplæringssiden til ansatte i Kiwi er nede?Anonymkode: f9ffb...0b4Vet ikke. Du nevnte Kiwi sin MinSide, og jeg visste ikke at det var opplæringssiden du menteKanskje er det tekniske problemer?Kanskje får du svar fra noen som kan prøve å logge seg inn Anonymkode: 17dde...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 12. november 2015 #6 Del Skrevet 12. november 2015 Ikke noe problemer her. Skrev inn brukernavn/passord og fikk tilsendt kode på sms etter ca 3-5 sek. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 12. november 2015 #7 Del Skrevet 12. november 2015 Kan være problemer med enkelte servere. Nå jobber ikke jeg i i Kiwi, men vi har noen gang samme problem her også. En butikk får logget inn fint, en annen - ikke på tale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #8 Del Skrevet 12. november 2015 Ikke noe problemer her. Skrev inn brukernavn/passord og fikk tilsendt kode på sms etter ca 3-5 sek.Ja, jeg trodde heller det var noe galt med dataen min (den er ganske gammel), men forsøkte på iPad også og da gikk det heller ikke. Anonymkode: f9ffb...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå