Gå til innhold

Noen som jobber i Kiwi - sliter med å logge inn på MinSide?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer virkelig ikke å logge inn på Kiwi sin MinSide, har byttet passord ørten ganger og ventet, lastet ned Java og FlashPlayer, men får bare opp "feil brukernavn/passord". Brukernavnet vet jeg jo er korrekt, siden jeg har brukt det til å bytte passord. Har også prøvd InternetExplorer, Opera, Firefox og Chrome... får samme beskjeden i alle nettleserne.

Er det virkelig så umulig å logge seg inn? 

Anonymkode: f9ffb...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje er det problemer grunnet at svært mange prøver å logge seg inn samtidig? (feks pga at det er trippel-trumf-torsdag i dag)

Anonymkode: 17dde...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje er det problemer grunnet at svært mange prøver å logge seg inn samtidig? (feks pga at det er trippel-trumf-torsdag i dag)

Hvorfor skulle kunder som vil logge inn på Trumf-kontoen sin gjøre at opplæringssiden til ansatte i Kiwi er nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle kunder som vil logge inn på Trumf-kontoen sin gjøre at opplæringssiden til ansatte i Kiwi er nede?

Vet ikke.

Du nevnte Kiwi sin MinSide, og jeg visste ikke at det var opplæringssiden du mente

Kanskje er det tekniske problemer?

Kanskje får du svar fra noen som kan prøve å logge seg inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problemer her. Skrev inn brukernavn/passord og fikk tilsendt kode på sms etter ca 3-5 sek.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være problemer med enkelte servere. Nå jobber ikke jeg i i Kiwi, men vi har noen gang samme problem her også. En butikk får logget inn fint, en annen - ikke på tale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problemer her. Skrev inn brukernavn/passord og fikk tilsendt kode på sms etter ca 3-5 sek.

Ja, jeg trodde heller det var noe galt med dataen min (den er ganske gammel), men forsøkte på iPad også og da gikk det heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...