AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 For 4-5 uker siden fikk jeg match med en mann på Tinder, vi snakket litt i et par dager og det viste seg at vi hadde en del felles interesser. For å være ærlig ser jeg på Tinder som rent tidsfordriv og jeg var ikke ute etter verken forhold eller FF, men jeg er et sosialt menneske og da han spurte om jeg ønsket å være med på vors takket jeg ja. Vårt første møte var altså på dette vorset og han oppførte seg som en hyggelig mann (altså ikke innpåsliten, flørtende, masete osv). Senere på kvelden skulle vi inn på en av nattklubbene, men jeg var dessverre ikke gammel nok til å bli med inn. Til tross for at hele gjengen gikk på den nattklubben, ble "matchen min" og hans kompis med meg på et annet utested. Vi hadde det gøy og danset både med hverandre og andre mennesker. Da utestedene stengte dro vi hjem til en av hans venner for å overnatte og det endte med at vi hadde sex. Riktig nok ikke vellykket da vi var relativt bedugget begge to, men vi gjorde et tappert forsøk Uansett, da vi våknet dagen etter lå vi i sengen og snakket i 1-2 timer før husvertene stod opp. Det var ingen klein stemning og vi snakket om alt og ingenting. Vi "lekesloss" litt og jeg merket at han var veldig interessert i at jeg skulle ligge i armkroken hans osv.Etter denne hendelsen har vi snakket mye sammen og for noen dager siden var jeg på besøk hos han for å se en film. Jeg må innrømme at jeg var nervøs for at han forventet "Netflix and chill" (dårlig erfaring med tidligere Tinder-match), men vi lå i hver vår ende av sofaen, småsnakket under filmen og spiste snacks. Vi snakket også mye både før og etter filmen, men ikke noe flørting fra noen parter. Det eneste fysiske berøringen denne dagen var hei- og hadeklem.I morgen skulle vi egentlig kose oss med vin og snacks hos meg, men dessverre er han ikke helt i form. Han foreslo at vi kunne ta det på lørdag i stedet, men da har jeg andre planer. Han sa det var greit og kom ikke med en annen dato, men han spurte overraskende nok om jeg ville være følget hans når han skal på julebord med jobben sin. Typisk nok har jeg julebord med min egen jobb den kvelden, så det passer ikke.Nå til poenget; Oppfører han seg som en venn eller en flørt? Jeg har alltid hatt mange venner av motsatt kjønn og synes derfor det er vanskelig å vite om han kun er interessert i et vennskap, sex eller om han faktisk er interessert i flørt/forhold. Det skal sies at jeg har tatt initiativet til å spørre om å møtes begge gangene etter vorset, men han har jo sagt ja til dette. Noen som vil dele sine tanker med meg? Jeg tør selvfølgelig ikke å spørre han om dette selv da vi ikke kjenner hverandre så altfor godt enda. Anonymkode: 99a2a...132
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Sex og flørt. Anonymkode: a9888...232
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 TS her.Ok, så dere synes det kun høres ut som han er interessert i "uskyldig moro", evt. kun flørt? Må jo innrømme at jeg faktisk har fått et godt øye til han og ønsker at han er interessert i noe mer seriøst etterhvert, men det er dessverre veldig lett å få for store forhåpninger. Er det ingen flere som ønsker å dele litt tanker? Anonymkode: 99a2a...132
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Det er jo helt umulig for oss å vite. Kanskje han vil ha deg som fuck friend, kanskje han vil date deg, kanskje han bare vil ha en liten flørt. Helt umulig for oss å vite. Time will show. Anonymkode: 738e0...66c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå