Gå til innhold

Fuck friend

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Vi har nå ca. vært fwb i 2 år. Er det normalt av han å spørre hvor mange jeg har pult, sender meg mld hvor jeg er og hvem jeg er med, overnatter og trener sammen? Har i det siste begynt å irritere meg over oppførselen hans. Han sier selv at han ikke tåler så mye (nulle peiling på hva han mente). I det siste har han kommet med at han vil ha meg for seg selv og sånt. Begynner å bli sliten av å høre komplimenter og gjøre "intime" greier. Burde

Burde jeg ta avstand fra han og er det normalt at en fuck friend spør deg slike spørsmåler? 

Anonymkode: 0b29f...fd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det virker ikke helt normalt egentlig. Fuck friends er jo bare venner som har sex. Her virker det som at vennen din begynner å bli litt eiesyk. Eventuelt så kan det hende han har følelser for deg. Om du ikke liker det, så bør du prate med han og sette noen grenser. Kan være lurt å ta litt avstand hvis det er slik at han vil ha mer enn det du vil. 

• Liker 1
Skrevet

oki, får nok gå videre og finne meg en ny fuck friend. Dette har pågått i 2 år. Hvor han spiller "no contact rule" og i tillegg driver med å stiller meg ganske "uvanlige" spørsmåler. I tillegg kikker på mob min. 

Takk for råd :)

-ts

Anonymkode: 0b29f...fd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...