AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Jeg er superslank, men har tidenes verste holdning. Når jeg går har jeg fin holdning, men når jeg sitter detter liksom skuldrene mine ned.... Ser helt forferdelig ut. Har lite muskler, kan dette være årsaken? Og vil eventuelt en dårlig holdning "forsvinne" når jeg blir sterkere?I tillegg har jeg nok en noe svak rygg, da jeg får vondt i ryggen av å stå veldig lenge(vi snakker etter et par timer). Jeg kan mye om styrketrening, men ikke om øvelser som omhandler rygg Tips? Anonymkode: f90b2...c9e
Jiffi Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Over tid vil holdningen din kunne bedres, sånn generelt.siden du sier du kan mye om styrketrening, så trenger jeg kanskje ta det alt for detaljert men alle former for ro øvelser, nedtrekk vil hjelpe på.samt at du er bevisst på holdningen din i ALLE øvelser. Andre aktiviteter kan være yoga eller bevegelighets trening. Ta gjerne kontakt med Pt eller fysio , så slipper du rygg og nakkeplager 😉😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå