Gå til innhold

Dere menn rundt 38 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere vært sammen med en jente som var 12 år yngre? Altså da 26 år.

Anonymkode: b7e22...aaa

Skrevet

I følge KGs menn så er sikkert 26 år for gammelt. Du bør nok være nærmere 16, når du er 26 så er jo forfallet allerede godt i gang.

Anonymkode: 249a1...084

• Liker 6
Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

12 år er jo en fin alder, det.

• Liker 1
Skrevet

Hehe offda, nei men fra spøk til alvor dere, så er jeg litt spent på dette. Er nemlig hodestups forelsket i en som er 38 år og er selv 26. 

• Liker 1
Skrevet

Hehe offda, nei men fra spøk til alvor dere, så er jeg litt spent på dette. Er nemlig hodestups forelsket i en som er 38 år og er selv 26. 

Hm. Han er jo straks middelaldrende... Sikker på at du ønsker en så gammel far til barna dine? :klo: Mannen min er 6 år eldre enn meg, og ett år eldre enn han du er forelska i, og min mann føler seg for gammel til å få barn nr 3... Just saying...

• Liker 2
Skrevet

Hvem sa noe om barn? Geez, er det virkelig en selvfølge at folk vil ha det? 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hm. Han er jo straks middelaldrende... Sikker på at du ønsker en så gammel far til barna dine? :klo: Mannen min er 6 år eldre enn meg, og ett år eldre enn han du er forelska i, og min mann føler seg for gammel til å få barn nr 3... Just saying...

Hvem sa noe om barn? Geez, er det virkelig en selvfølge? Endret av Skrotnes
Manglet sitat
Skrevet (endret)

26 er i utgangspunktet litt under det jeg ser på som "idealalderen", men er dama "riktig", så har det ikke noe å si for meg om hun er 26 eller 30.

M/38

Endret av Miklo Velka
Skrevet

Nja, jeg er 43 og ville nok syntes at 12 år yngre var i meste laget ja. Tror nok jeg ville prøvd å holde meg i området 35-50 om jeg (gud forby) måtte ut på "markedet" igjen. Men slikt er jo veldig individuelt da...

Skrevet

Det spørs jo helt på kjemien dere imellom og om dere er på ca samme sted i livet. Jeg er 27 og datet en på 37 i flere måneder tidligere i år,men han ble faktisk for umoden for meg (!), fordi han hadde aldri hatt samboer/langvarig forhold før - og var dermed ikke vant til å tenke på andre enn seg selv, han var fortsatt litt i overkant glad i utelivet og var på byen flere ganger i uken, han skjulte ikke at han syntes jenter helt ned i 18 årsalderen var smekre og fine (den infoen trenger ikke jeg, når jeg datet han...) osv. Det bare ble så kaotisk. Nå er jeg sammen med en på 25 (!) og han er på samme sted i livet som meg ;) 

Anonymkode: a3e1b...996

Skrevet

Jeg er 36 og kunne datet en på 26.

Anonymkode: fa41b...2e0

Skrevet (endret)

Jeg kunne helt sikkert syntes at en kvinne på 26 år eller yngre for den saks skyld var attraktiv og tiltrekkende. Imidlertid er jeg veldig fornuftig av meg, sikkert altfor fornuftig noen ganger, men jeg ville tenkt som så at vi er på forskjellige stadier i livet. Det kommer selvsagt an på om hun fremdeles holder på med utdanning, eller om hun var ferdig utdannet for 2-3 år siden.

Jeg er blant de ufrivillig barnløse menn. Jeg tilhører ikke den stereotypiske gruppen med lavt utdannede menn med lavtlønnsjobber, tvert i mot, og rent fysisk ser jeg bra ut, men på grunn av mye mental bagasje er jeg svært sjenert når det gjelder å prøve seg på kvinner. Jeg tror det for meg ville være større å få en datter eller en sønn enn å få en kone/samboer, kanskje fordi jeg har så liten selvtillit med hensyn til den slags at jeg ikke kan se for meg at hun ville holde ut med meg særlig lenge.

Han du er forelsket i er helt sikkert ganske forskjellig fra meg. Har han barn fra før av? Har du barn fra før av? Ønsker du å få barn sammen med ham? 12 år er ganske mye, men det er en del som har hatt omtrent like stor aldersforskjell og vært lykkelig gift/samboende i hele sitt liv.

Om han eller du har barn fra før av og om du ønsker barn med ham er i grunnen de viktigste spørsmålene slik jeg ser det. Når du er 26 år er ikke den relative forskjellen mellom deg og han på langt nær så stor som hvis du hadde vært 18 og han 30, og den blir bare mindre etterhvert som tiden går.

EDIT: Rettet opp en setning der jeg hadde snublet på tastaturet.

Endret av Collan
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er 28 og litt hypp på en fyr på 43 men jeg kjenner han ikke godt da. Han har bra kropp og hår på hodet men nå må jeg finne ut av personligheten først og fremst.

Skrevet

Jeg er 32, og er egentlig litt usikker på om jeg kunne datet en 20-åring. Kjenner jo en håndfull sånne (og blir irriterende nok oftere kontaktet av dem enn de på min egen alder på nett), men faller ofte litt av på referanser og livsstil.

Skrevet

Kunne dere vært sammen med en jente som var 12 år yngre? Altså da 26 år.

Jeg fyller 36 snart. Ei på 26 kunne ha gått, dersom det var noe helt spesielt. Men ei som er 12 år yngre enn meg, da begynner det å bli litt vel mye... :-P

Men jeg kjenner flere som ikke har hatt noen problemer med det :-).

Skrevet

Kjenner et par der hun er 30 og han 44. Han er en typisk playertype som ikke slo seg til ro før han måtte..og hun er en jente med middels utseende som sikkert har blitt sjarmert i senk av ham,en kjekk og eldre mann.De er gift og har to barn,så det er fullt mulig å få til et skikkelig forhold selv om aldersforskjellen er stor.Kommer jo an på personlighet også.

Anonymkode: e4896...c17

Skrevet

Signerer det Collan skriver;

"Har han barn fra før av? Har du barn fra før av? Ønsker du å få barn sammen med ham? 12 år er ganske mye, men det er en del som har hatt omtrent like stor aldersforskjell og vært lykkelig gift/samboende i hele sitt liv.Om han eller du har barn fra før av og om du ønsker barn med ham er i grunnen de viktigste spørsmålene slik jeg ser det. "

Hvis dere er på samme "nivå" i livet ellers syns jeg ikke du skal la alderen stoppe deg :)

Lykke til!

Skrevet

Hei igjen, og takk for alle svar :)

Både han og jeg har barn fra før, og ingen av oss ønsker flere. Vi er også begge ferdig utdannet :) 

Skrevet

Det som vi ikke vet, er hvor satt han er. Moden er han nok, og du moden nok for han, men hvor interessant forholdet blir for deg, avhenger bl.a. av hvorvidt han er i ferd med å sette seg som middelaldrende, eller om han er interessert i å fortsette livet sitt.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner flere par med den aldersforskjellen. Ikke noe problem det. :)

Anonymkode: 78dfc...81a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...