Puny Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Jeg syntes den der randen med fett og den ene lange senen inni er så sykt ekkel. Noen ganger er det også noe blodige greier, skjærer dere det bort?
Duckie Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Hvis senen er veldig stor, skjærer jeg den bort. Legger jeg ikke merke til den begynner jeg ikke å kikke etter den, så da blir den. Fett og blod forsvinner når jeg steker den. Med mindre det er mye, da skjærer jeg litt.
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Skjærer ikke bort noen ting. Aldri sett noen grunn til å gjøre det 2
Gjest Ennasus Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Ja, skjærer bort alt som er hvitt/rødt
Florence Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Av en eller annen grunn skjærer jeg vekk blodet jeg finner på en kyllingfilet, men spiser blodklubb
Puny Skrevet 12. november 2015 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2015 Av en eller annen grunn skjærer jeg vekk blodet jeg finner på en kyllingfilet, men spiser blodklubb ja jeg også. Jeg har jo sikert spist dette uten å vite det, men når jeg selv lager maten så syntes jeg det er så sykt ekkelt...
peppermyntete Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Skjærer det vekk hvis det er store klumper med fett, men er det en tynn stripe får den bli. Hvis det er sånn ekkel blodklump/samling av sener og sånt på "toppen" skjærer jeg vekk den og, pluss den biten av den store hvite sena som stikker utenfor kjøttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå