Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min andre måned med temping. Jeg ligger stabilt på 36,21 før eggløsning. Forrige måned fikk jeg sterke eggløsningssmerter, positiv el test (clearblue), men tempen steg bare til 36,42, og holdt seg stabilt der frem til dagen jeg fikk mensen. Er dette for liten tempstigning til en eggløsning for å kunne bli gravid? Har ikke funnet noe klart svar på nett.

Legger også til et bilde der jeg lurer på om eggløsningstesten er positiv eller negativ. Har byttet til billigtester, og litt vanskeligere å tyde synes jeg.

På forhånd takk hvis noen har svar :-) 

image.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke nok om temping til å svare, men den testen er nok ikke positiv helt enda, men er ganske nærme hvertfall :)

Skrevet

Bruk appen fertility friend, så tolker den for deg og du slipper å lure :) Stigning er gjerne 0,2 til 0,5 grader, så du er jo innafor. Dessuten tror jeg ikke det mååå være 0,2 heller for å få el. Men må være tydelig stigning i minst tre dager på rad. Hat brukt fertility friend mye og den er helt super! 

Anonymkode: 428d0...e73

Skrevet

Jeg har brukt ff siden jeg startet tempingen, men har ikke fått opp coverline linjen. Men jeg får se hvordan det går denne måneden, og at det ordner seg til slutt :-) Typisk å overtenke alt!  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...