AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Jeg var på date på lørdag og vi var på restaurant. Vi hadde ikke sånn super bra kjemi, men samtalen fløyt og var ingen pinlig stillhet. Etter vi var ferdig med å spise, så skulle han ut for å røyke. Jeg bestilte en kopp kaffe i mens. Jeg spurte også etter regningen for maten. Vel, så satt jeg der da. Synes det tok lang tid, men kunne hende han snakket i tlf eller noe. Drakk opp kaffen. Betalte for kaffen i kassa og gikk ut.Ingen å se der. Det er jo kun en hovedinngang og jeg skjønte ingenting. Hmm, kanskje han er på toalettet? Gikk inn igjen for å vente utafor mannetoalettet, men han var ikke der. Går ut og prøvde å ringe, men ikke noe svar. Da tok jeg hintet og dro hjem. Har ikke hørt noe fra han.Greit han ikke var interessert i meg, men herrefred, man stikker ikke av på den måten der. Lar daten sitte igjen med regningen? Nei, vet du hva. Hvordan hadde du reagert på sånn oppførsel? Anonymkode: e5bb9...e49 20
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 For en idiot av en fyr. Greit at han ikke ville spandere på deg, men man tar i hvert fall sin del av regningen. Å stikke av er totalt lavmål. Anonymkode: 1ed02...35a 28
LeilaS Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Enig med dere over. Slik oppførsel er IKKE greit. Han bør komme seg på datingkurs asp og lære hvordan man oppfører seg på date. Sånn her oppfører man seg ikke. Jeg hadde blitt ganske pissed om dette skjedde med meg! 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Hadde blitt skikkelig irritert og funnet på noe kreativt for å forsure livet hans. Men om jeg hadde satt det ut i livet er en annen sak. Anonymkode: 9226d...771 5
RHM Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 hahaha har du nummeret hans? Hadde vært morro å se hva slags "unnskyldning" han har på denne! haha må nesten le, det er så latterlig dumt! 8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #7 Skrevet 12. november 2015 Wow, for en utrolig umoden oppførsel! Hvor mange år var han?! Skikkelig tenåring jo! Sånt gjør man bare ikke!Hvis man skal på date med noen, så oppfører man seg ordentlig. Det er mye større sjans for å treffe et hyggelig menneske, men som man har mer vennekjemi med, fremfor at det er full klaff. Dette bør jo begge to ta med et smil og skilles på en fin måte, man stikker ikke av og er respektløs!Det scenarioet du beskriver TS, hadde passet mer dersom dere hadde kranglet skikkelig iløpet av middagen, og at han ikke klarte å styre seg annet enn å bare gå fra situasjonen. Men når du beskriver at dere satt og pratet sånn ok, så betaler begge for sin del og man sier selvsagt hadet!Uff, håper ikke du lar dette stoppe deg for fremtidig dating, for det er ikke sånn de fleste er! Anonymkode: 33dee...360 7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #8 Skrevet 12. november 2015 Jeg var på date på lørdag og vi var på restaurant. Vi hadde ikke sånn super bra kjemi, men samtalen fløyt og var ingen pinlig stillhet. Etter vi var ferdig med å spise, så skulle han ut for å røyke. Jeg bestilte en kopp kaffe i mens. Jeg spurte også etter regningen for maten. Vel, så satt jeg der da. Synes det tok lang tid, men kunne hende han snakket i tlf eller noe. Drakk opp kaffen. Betalte for kaffen i kassa og gikk ut.Ingen å se der. Det er jo kun en hovedinngang og jeg skjønte ingenting. Hmm, kanskje han er på toalettet? Gikk inn igjen for å vente utafor mannetoalettet, men han var ikke der. Går ut og prøvde å ringe, men ikke noe svar. Da tok jeg hintet og dro hjem. Har ikke hørt noe fra han.Greit han ikke var interessert i meg, men herrefred, man stikker ikke av på den måten der. Lar daten sitte igjen med regningen? Nei, vet du hva. Hvordan hadde du reagert på sånn oppførsel? Anonymkode: e5bb9...e49Det var skikkelig dårlig gjort av han. Heldigvis er det bare et fåtall som oppfører seg slik. Og jeg ville vært glad for at han viste frem hvem han var så tidlig, slik at jeg slapp å innlede noe forhold med en slik person for deretter å finne ut hvordan han er. Anonymkode: 8e872...97e 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #9 Skrevet 12. november 2015 Hadde du ikke nummeret hans? Anonymkode: 8a7bc...049
LeilaS Skrevet 12. november 2015 #10 Skrevet 12. november 2015 Hadde du ikke nummeret hans? Anonymkode: 8a7bc...049Hvis du leser hovedinnlegget, så står det at ts prøvde å ringe han, men fikk ikke svar. 12
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #11 Skrevet 12. november 2015 Hva i alle..?! Er det sant?!? Det er nesten ikke til å tro..! Jeg har kun sett lignende i en film en gang, der fyren brukte dater til å spise middag på restaurant hver dag, og så stakk han av når han var mett.Vel, jeg er sunnmøring, jeg da, så jeg hadde sendt ham ei "regning" på melding med hans del av regningen og kontonummeret mitt. Nå bruker jeg aldri å gå med på at mannen spanderer på første date, det er mer slikt man gjør når man har blitt sammen. Men jeg forventer at man betaler for sin del, og jeg hadde ikke latt ham slippe unna med det første!! Anonymkode: 7caad...1ff 15
Gjest Franke Ann Skrevet 12. november 2015 #12 Skrevet 12. november 2015 (endret) Dette er da helt normalt. Edit: Aha, du er kvinne, og daten din var en mann. Nei, da er det ikke så normalt å stikke fra regningen. Endret 12. november 2015 av Franke Ann
Arabella Skrevet 12. november 2015 #13 Skrevet 12. november 2015 Hva er normalt? Å stikke av i et beleilig øyeblikk? 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #14 Skrevet 12. november 2015 Høres ut som en skikkelig alpha male som ikke redd for å gjøre det som skal til for å få det han vil spør du meg. Blir nesten litt forelsket her jeg sitter Hvis du sender han naken selfies før det har gått 48 timer siden daten deres har du kanskje fortsatt en ørliten sjanse å få han tilbake på kroken. Lykke til sista! Anonymkode: db6a7...6e6
Gjest Chloe87 Skrevet 12. november 2015 #15 Skrevet 12. november 2015 At det går an! Hadde vært morsomt hvis du sendte han en faktura for maten han spiste! En ting er hvertfall sikkert: det er flott at det finnes mannfolk som viser sin sanne side med en gang!
Arabella Skrevet 12. november 2015 #16 Skrevet 12. november 2015 Dette er da helt normalt. Edit: Aha, du er kvinne, og daten din var en mann. Nei, da er det ikke så normalt å stikke fra regningen.Er det vanlig at kvinner gjør det da, mener du? 12
Nøste~ Skrevet 12. november 2015 #17 Skrevet 12. november 2015 Jeg er en person som står veldig for gjengjeldelsesprinsippet "øye for øye, tann for tann". Hadde noe slikt hendt meg, så kan han være rimelig sikker på at noe er i gjære. 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #18 Skrevet 12. november 2015 Kanskje han ble akutt syk, og måtte dra i all hast? I så fall burde han jo uansett kontaktet TS så snart han fikk anledning, og sagt fra om det Anonymkode: 8e872...97e 3
altflyter Skrevet 12. november 2015 #19 Skrevet 12. november 2015 Faen for en idiot. Syntes du skal sende ham en regning rett og slett. En ting er å ikke spandere, men man betaler for faen sin del av regningen! 9
Gjest Skrevet 12. november 2015 #20 Skrevet 12. november 2015 Men betalte du regningen, eller stakk du bare fra den dudu også? For i følge HI betalte du bare for kaffen? 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå