Gå til innhold

Må bare dele denne (omplasseringskatter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det er lov å lenke til finn-annonser her, men denne traff meg midt i hjertet (for ordens skyld: det er ikke min eller noen jeg kjenners annonse).

Det er så fint å se at noen er villige til å sette himmel og jord i bevegelse for å få omplassert kattene sine når det oppstår allergi i familien. Jeg håper virkelig de får et nytt hjem!

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=67072590&searchclickthrough=true

Anonymkode: 0413a...f89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Er så alt for mange som bare skaffer seg dyr uten å egentlig sette seg inn i noe, så gidder de ikke å ha dyret lenger og legger det ut på Finn grunnet "allergi"... (Mener ikke at det er tilfelle i denne saken)

I dette tilfellet elsker de virkelig kattene sine og prøvd å gjøre alt for å kunne ha kattene og å gjøre det så bra som mulig for dem. Har lyst til å ta til meg kattene, men vi leier bare og får ikke lov til å ha hund eller katt her :( Har reddet to rotter fra Finn da. (De bodde i et bittelite hamsterbur, som var alt for lite til å ha hamster i også, fikk dårlig mat, skittent but og det stinket noe helt forferdelig. De var bare 3 måneder gamle, og de som SOLGTE dem var lei av rotter og skulle skaffe seg katt istedenfor... Rottene var livredde og hadde nok aldri vært ute av buret sitt. Nå er de 6 måneder gamle, har et stort bur i stuen og er ute mange timer om dagen. De har også blitt skikkelig kosete og tillitsfulle. Spesielt han ene blir kjemperedd hver gang jeg er ute av huset stakkar, så når jeg kommer hjem igjen slipper han meg ikke av syne og fotfølger meg hele tiden. Men jeg må jo så klart på jobb osv. Blir så lei meg over alle ekle mennesker som behandler dyr som en ting. Er jo så koselig med dyr, men er mye mer praktisk å ha et lite bur, så kan vi jo bære rundt på det...)

Anonymkode: 78bc0...3b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...