Gå til innhold

Leter meg I HJEL etter et isbjørn-fotografi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tingen er at jeg fant et utrolig kult isbjørnbilde for ca. ett års tid tilbake. Dette bildet fant jeg da i en messeavis/messemagasin til en eller annen villmarksmesse, og jeg synes å huske at det hadde vunnet årets foto på denne messa. Messen og denne fotokonkurransen gikk en eller annen gang i perioden 2012-2014. Dette fotografiet lette jeg opp og printet ut, men grunnet heftig opprydning av min samboer gikk bildet i søpla. Det finnes heller ikke på pc'en min. Nå prøver jeg det jeg kan å lete opp bildet igjen, ved å søke på messeaviser og villmarksmesser og isbjørnbilder generelt, men finner det ikke! 

Slik ser bildet ut: Det er et nærbilde av et vann, der det eneste av isbjørnen du ser er to poter som stikker opp av vannet. Fotografen skal være norsk etter hva jeg husker. 

Noen som tror de har sett noe lignende, eller vet hvilket bilde dette kan være? Vet det er en long-shot, men har nå googlet utrolig mye uten å finne ut av det, så håper noen kan hjelpe meg. 

Anonymkode: 772f0...14b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Får ikke til å linke via mobil. Men er det "The water bear" av Paul Souders?

Endret av Eirasi
Skrevet

Takk for tips, men er ikke det..! Er kun potene man ser på bildet.

Skrevet

Ser at floure kom meg i forkjøpet her - tenkte nemlig umiddelbart på Espen Bergersen sitt bilde "bjørnelabber" da jeg leste innlegget ditt TS. Han har en facebookside der du også finner samme bildet i albumet fra 2013. Er sikkert mulig å ta kontakt med han for å kjøpe bildet dersom det er dette isbjørn fotografiet du tenker på.

Anonymkode: 5c3b8...960

• Liker 1
Skrevet

Ser at floure kom meg i forkjøpet her - tenkte nemlig umiddelbart på Espen Bergersen sitt bilde "bjørnelabber" da jeg leste innlegget ditt TS. Han har en facebookside der du også finner samme bildet i albumet fra 2013. Er sikkert mulig å ta kontakt med han for å kjøpe bildet dersom det er dette isbjørn fotografiet du tenker på.

Anonymkode: 5c3b8...960

JAA!! Det er det første på denne linken! Tusen tusen takk, nå ble jeg utrolig glad! Skal inn og titte på facebooksiden hans, takk for tips! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...