Gå til innhold

Liker han meg? Og hvordan kan jeg vise at jeg liker ham?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en mann/gutt på som jeg har et fag med på universitetet jeg tror kanskje er interessert i meg. Det bgynte med at jeg følte han så på meg hele tida. Hvertfall hver gang jeg ser bort på ham, ser han på meg og smiler. Jeg pleier å smile og ser fort bort, mens han bare fortsetter å se på meg (ikke creepy, bare intenst). Han har spurt to ganger om jeg ville være med han og kompisen hans på lunsj etter faget. Jeg har sagt ja. Jeg tror jeg er litt interessert i ham også. Så jeg ga ham facebooken min. Noen dager etterpå begynte han å snakke med meg der. Jeg tror enten han liker meg, eller at han rett og slett bare er veldig hyggelig. Jeg har lyst til å spørre om han vil finne på noe. Men vet ikke hva jeg skal foreslå og hvordan, eller om jeg burde vente til han foreslår noe. 

Vi er noen felles interesser, som sci-fi, fantasy, gå i naturen og faget vi deler. Noen ideer?

Anonymkode: fb466...f42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han liker deg. 

Takk! 

Nå hvordan spør man om å møtes? Jeg tar aldri iniativet selv, men jeg har lyst til å bli bedre på det.

Skrevet

Han virker interessert i deg, ja. 

Og når han har spurt deg om å spise lunsj sammen tidligere er det da bare naturlig at du skal kunne spørre om noe tilsvarende. Spør om han har lyst til å gå en tur med deg om du liker turer, eller bare om han vil ta en kaffe eller noe. 

Anonymkode: 30590...8d5

Skrevet

Takk! 

Nå hvordan spør man om å møtes? Jeg tar aldri iniativet selv, men jeg har lyst til å bli bedre på det.

Nei det er ikke ulikt jenter det.... :angry:

Anonymkode: 3e242...a50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...