Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2005 #1861 Del Skrevet 7. november 2005 ØH... Loke Ragnar eller Åge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #1862 Del Skrevet 7. november 2005 Ragnar! Han behandleren til Juni (Nils Ole Oftebro, samboeren/mannen hennes på ordentlig) eller han homsekokken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #1863 Del Skrevet 8. november 2005 Vet faktisk ikke hvem homsekokken er jeg, men hvis det er han Oliver James, så tar jeg han! Generelt: en Piccolo eller en kjøkkengutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #1864 Del Skrevet 8. november 2005 Han som var frelsesarmeensoldat i Syv Søstre og... Han er homo på ordenltig; geir Morstad... (Herregud, mye skrivefeil nå...) Hm, tror en kjøkkengutt, for han kan jo avansere og har trolig mer utdannelse enn en piccolo Resepsjonssjef eller husøkonom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #1865 Del Skrevet 8. november 2005 Haha, jeg tenkte mer på uniformen jeg da! Jeg tenker jeg tar resepsjonssjefen! Tenke meg til å ha en kjæreste som kommer hjem fra jobben og skravler om manko på lintøylageret. Tja, en butler eller vaskemann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #1866 Del Skrevet 8. november 2005 Haha, jeg tenkte mer på uniformen jeg da! Jeg tenker jeg tar resepsjonssjefen! Tenke meg til å ha en kjæreste som kommer hjem fra jobben og skravler om manko på lintøylageret. Tja, en butler eller vaskemann? ← "i dag vettu, da mangla det tre sengesett på lintøylageret etter vareopptelling!" Butler Hotellsjef eller økonomisjef? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #1867 Del Skrevet 8. november 2005 :grine2: (latterkrampe) Hotellsjef (ser for meg mange (hotell)ferier og ekstragoder igrunnen, fri minibar for eksempel, såpass burde han klare å ordne) Konsernsjef eller Konsernassistent? (nå begynner det å gå på stumpene løs i denne bransjen her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #1868 Del Skrevet 8. november 2005 konsernsjef... Stuepike eller servitør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #1869 Del Skrevet 8. november 2005 Servitør Vaktmester eller Sikkerhetsansvarlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #1870 Del Skrevet 8. november 2005 Vaktmester (for da kunne han ha vært veldig hjelpsom hjemme. En sikkerhetsansvarlig er vel best på... Ja, sikkerhet? :klø Øøøøøøhm... Bookingmedarbeider eller garasjeansvarlig? Søøøøkt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #1871 Del Skrevet 8. november 2005 Garasjeansvarlig troor jeg... Sjefskokk eller hovmester? (natta) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #1872 Del Skrevet 8. november 2005 Sjefskokk (Natta) - men må finne på en til de som kommer etter oss: Solrun eller Ingrid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #1873 Del Skrevet 8. november 2005 Aner ikke hvem noen av dem er så jeg tar Solrun siden hun sto først. Adam eller Jamie? (Fra Mythbusters på Discovery) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2005 #1874 Del Skrevet 9. november 2005 Isj, har ikke discovery lenger. Får ta Adam da. Kan jo ta mash nå da? Radar eller Ginger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2005 #1875 Del Skrevet 9. november 2005 Ginger. Radar eller Klinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2005 #1876 Del Skrevet 9. november 2005 Klinger er han "gærne"? Sier Radar jeg! Hva med Chandler eller Joey i Friends? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 9. november 2005 #1877 Del Skrevet 9. november 2005 Chandler. Nils Vogt eller Sven Nordin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 9. november 2005 #1878 Del Skrevet 9. november 2005 Sven Nordin Gamle eller nye Albert (tilbake til hotellet igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 9. november 2005 #1879 Del Skrevet 9. november 2005 Nye, naturligvis. Meg eller Skauta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #1880 Del Skrevet 9. november 2005 Deg Dan Børge Akerø eller Knut Bjørnsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå