koldbruna Skrevet 5. mars 2005 #761 Del Skrevet 5. mars 2005 Naboen Legen eller tannlegen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 5. mars 2005 #762 Del Skrevet 5. mars 2005 Eh... tannlegen er en kvinne, og legen har jeg her inne kalt IDIOT..... så hva med ingen ?! Trett eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 6. mars 2005 #763 Del Skrevet 6. mars 2005 Hææ? John Kerry eller George W. Bush? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. mars 2005 #764 Del Skrevet 6. mars 2005 Uten å blande inn politikk eller noenting, så tror jeg faktisk jeg hadde måtte valgt Bush.... (men helst ingen av dem..... ) Brad Pitt eller han-som-spilte-Gladiatoren (står helt stille nå... :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 6. mars 2005 #765 Del Skrevet 6. mars 2005 Ikke Russel Crowe, men det måtte nok blitt Brad Pitt. Arne Scheie eller Drillo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. mars 2005 #766 Del Skrevet 6. mars 2005 Drillo virker som en grundig, rolig mann... Halvard Flatland eller Carl i Hagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 6. mars 2005 #767 Del Skrevet 6. mars 2005 Måtte bli Halvard Flatland det. Jan Simonsen eller Terje Søviknes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. mars 2005 #768 Del Skrevet 6. mars 2005 Man kan jo ha øynene lukket, så kom igjen da Terje.... :-x Thomas eller Harald? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. mars 2005 #769 Del Skrevet 6. mars 2005 Thomas Hele WigWam eller hele Cheesy Keys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. mars 2005 #770 Del Skrevet 6. mars 2005 :klø: ukjente folk... :oops: En råsjans: WigWam (har i alle fall hørt navnet...) Angelina Jolie eller Penelope Cruz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 6. mars 2005 #771 Del Skrevet 6. mars 2005 Uten tvil hele Cheesy Keyz... Kjell Magne eller Lars? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 6. mars 2005 #772 Del Skrevet 6. mars 2005 Sponheim-Lars? Anytime :o En utrolig vrien en: Johnny Depp eller Fred Flinstone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 6. mars 2005 #773 Del Skrevet 6. mars 2005 Klarer ikkje å velge Max Mekker eller Shrek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 6. mars 2005 #774 Del Skrevet 6. mars 2005 Shrek Jahn Teigen eller Tor Endresen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 6. mars 2005 #775 Del Skrevet 6. mars 2005 Endresen, mens han synger Cafe å le (eller hvordan pokker det staves). Karoline Krüger eller Sigvard Dagsland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 6. mars 2005 #776 Del Skrevet 6. mars 2005 Foretrekker menn, så det må vel bli Sigvart det. Jan Teigen eller Skraphaugen(fra Fragglene)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 6. mars 2005 #777 Del Skrevet 6. mars 2005 Har en sterkt aversjon mot Teigen, så spørs om jeg ikke hadde, med klesklype på nesa, gått for Skraphaugen! Postmann Pat eller en orgie med Smitt og Smule? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 6. mars 2005 #778 Del Skrevet 6. mars 2005 Hmmm, den var vanskelig. Pat har en snajsen uniform, men Smitt og Smule kan nok gjøre litt av hvert med fingrene....... Tror jeg går for Pat jeg. Kanskje jeg får en strip tease på kjøpet. Fredrik eller Jørgen Skavlan?(http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/3464860.html her kan du se Jørgen Skavlan om du ikke vet hvem han er) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 6. mars 2005 #779 Del Skrevet 6. mars 2005 Får ikke fram no på linken, så jeg satser på Fredrik.. Bjørn Eidsvåg eller Halftan Sivertsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 6. mars 2005 #780 Del Skrevet 6. mars 2005 Funker om du kopierer linke inn i adressefeltet. Ang. spørsmålet ditt, så hiver jeg meg over Halvdan. (Har han med seg Labbetuss forresten??) Prins Charles eller Tøfflus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå