Gjest utoginn Skrevet 15. januar 2012 #3681 Del Skrevet 15. januar 2012 Her var det ikke mye å velge i for et mannebein, men hmrk virker litt tiltalende Kvinne: Trond Giske eller Nils Oftebro Mann: Lady Gaga eller Fru Pigalop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. januar 2012 #3682 Del Skrevet 15. januar 2012 Her var det ikke mye å velge i for et mannebein, men hmrk virker litt tiltalende Kvinne: Trond Giske eller Nils Oftebro Mann: Lady Gaga eller Fru Pigalop Er på en måte meningen da. Skal ikke være lette valg. Moroa er at man må velge mellom to man overhode ikke ville ligget med. Nils oftebro Hmm må prøve å finne en nasty en: Fat bastard fra Austin powers filmene eller Ja Austin powers selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #3683 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Siden jeg ikke vet hvem Fat Bastard fra den filmen er, må det bli Austin Powers. Kvinner: George Bush eller Barack Obama Menn : Hillary Clinton eller Sarah Palin Endret 15. januar 2012 av PseudonymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utoginn Skrevet 15. januar 2012 #3684 Del Skrevet 15. januar 2012 Åhh, det må bli Sarah Palin, mmmmm :gjeiper: Kvinner: Pål Anders Ullevålseter eller Anders Bardal Menn: Lea Michele eller Demi Lovato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #3685 Del Skrevet 16. januar 2012 Kan jeg få Demi Lovato istedenfor Austin powers? Kvinner: Arnold Schwartzenegger eller Chuck Norris? Menn: Ellen Degeneres eller Oprah Winfrey? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. januar 2012 #3686 Del Skrevet 16. januar 2012 Ellen Degeneres. Kvinner: Mikhail Gorbatsjov eller Fidel Castro? Menn: Eva Joly eller Angela Merkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 16. januar 2012 #3687 Del Skrevet 16. januar 2012 Ouch.. Fidel Castro. Kvinner: Karl I. Hagen eller Anders Behring Breivik? Menn: Siv Jensen eller Erna Solberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 16. januar 2012 #3688 Del Skrevet 16. januar 2012 Uff, det må jo bli Carl I Hagen... Kvinner: Lars Erik Blokkhus eller Tore Halvorsen? Menn: Marianne Westby eller Anette Hoff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 16. januar 2012 #3689 Del Skrevet 16. januar 2012 vel om jeg måtte så hadde jeg valgt Marianne Westby Menn:Jannecke Øinæs eller Venke Knutson Kvinner: Din manns bror eller din manns bestevenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 17. januar 2012 #3690 Del Skrevet 17. januar 2012 Mannen min sin bestevenn Kvinner: Audun Lysbakken eller Fredrik Skavlan Menn: Erna Solberg eller Siv Jensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saunet Skrevet 17. januar 2012 #3691 Del Skrevet 17. januar 2012 Mannen min sin bestevenn Kvinner: Audun Lysbakken eller Fredrik Skavlan Menn: Erna Solberg eller Siv Jensen Audun Lysbakken. Kvinner: Nicolai Cleve-Broch eller Aksel Hennie Menn: Ane Dahl Torp eller Pia Tjelta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. januar 2012 #3692 Del Skrevet 17. januar 2012 Audun Lysbakken. Kvinner: Nicolai Cleve-Broch eller Aksel Hennie Menn: Ane Dahl Torp eller Pia Tjelta Ane Dahl Torp! (Skal ikke dette være vanskelig?) Kvinner: Hitler eller Stalin ? Menn: Margareth Thatcher eller Mor Theresa ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saunet Skrevet 17. januar 2012 #3693 Del Skrevet 17. januar 2012 Siden jeg ikke viste at det skulle oppgis litt vansklige valg. Mann: Anna Wintour eller Franca Sozzani Kvinne: Mahmoud Ahmadinejad eller Jacques Chirac Ville tatt Stalin fremfor Hitler, mannen levde lenger i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå