Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #2961 Del Skrevet 4. november 2006 Nå er tråden spora av igjen. Rydde opp du da. Tar du Jones eller Rudberg? Svar nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. november 2006 #2962 Del Skrevet 4. november 2006 OK. Rune Rudberg er så at det måtte bli Tom Jones hvis jeg måtte Eldar Vågan eller Yngvar Numme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #2963 Del Skrevet 4. november 2006 Vågan Margaret Berger eller Marion Ravn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. november 2006 #2964 Del Skrevet 4. november 2006 Margaret Berger tror jeg(men igjen alt for ung) Ivar Dyrhaug eller Jon Almås? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 4. november 2006 #2965 Del Skrevet 4. november 2006 John Almås. Thomas eller Harald (i Senkveld) ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2006 #2966 Del Skrevet 4. november 2006 ja, enig med deg i at m-m må stå til ansvar her. han veit vel det, så det er sikkert derfor han ikke er her gjemt seg hos mora si nå. ← Begge to er nektet mottatt og sendt i retur til avsender! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. november 2006 #2967 Del Skrevet 4. november 2006 Harald. Nils Arne Eggen eller Per-Mathias Høgmo? (It's a tough one) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. november 2006 #2968 Del Skrevet 4. november 2006 Hyyyyyl, jeg nekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #2969 Del Skrevet 4. november 2006 Begge to er nektet mottatt og sendt i retur til avsender! ← les tråd under ris/ros/tips så er det at det er sterke krefter i sving for å kalle retur av pakker uten å betale porto et lovbrudd. Som straff får du - moskva-morten - svare på om du tar høgmo eller eggen. kall det gjerne straffeporto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. november 2006 #2970 Del Skrevet 4. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2006 #2971 Del Skrevet 4. november 2006 les tråd under ris/ros/tips så er det at det er sterke krefter i sving for å kalle retur av pakker uten å betale porto et lovbrudd. Som straff får du - moskva-morten - svare på om du tar høgmo eller eggen. kall det gjerne straffeporto. ← Jeg retter meg ikke etter slike tøvete fy-fy-tråder i det hele, til det er jeg for lite indoktrinert i KG'ernes sedvanlige "jeg er så enig med deg"-hønseri. Så sendingen nektes mottatt, sendes på røde rappen tilbake med ilbud i Ferrari (postbilrød) og forventes ikke tilbake i denne postkassen. In fact, jeg brenner postkassen på trass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #2972 Del Skrevet 4. november 2006 hallooooo - høgmo eller eggen? makan til ordflukt har jeg sjelden sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. november 2006 #2973 Del Skrevet 5. november 2006 For å ende dette dilemmaet som stopper oss i videregang; JEG TAR BEGGE, KLER DEM SOM SKOLEJENTER OG RISER DEM PÅ STUMPEN! Salma Hayek eller Penelope Cruz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 5. november 2006 #2974 Del Skrevet 5. november 2006 jeg ser ulva er på vent her så hun svarer hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. november 2006 #2975 Del Skrevet 5. november 2006 ser ikke ut til at hun greide velge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 5. november 2006 #2976 Del Skrevet 5. november 2006 Da velger jeg Penelope Cruz da. Britney Spears eller Christina Aguilera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 5. november 2006 #2977 Del Skrevet 5. november 2006 christina tom cruise eller Katie Holmes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. november 2006 #2978 Del Skrevet 5. november 2006 katie. du vet aldri hva slags del av deg tom finner på å ete. Eldar Vågan eller Viggo Sandvik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 5. november 2006 #2979 Del Skrevet 5. november 2006 åh, herregud...Eldar. Sawyer eller Jack (i Lost) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 5. november 2006 #2980 Del Skrevet 5. november 2006 begge er jo flotte da, men sawyer kanskje trond espen seim eller nicolay cleve broch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå