Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. november 2006 #2941 Del Skrevet 3. november 2006 Heey - ja, da er alt greit. hårfargen forklarer saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2942 Del Skrevet 3. november 2006 Dævven. Der skifta jeg fra "rutinert"(?) til "superaktiv" bruker også. Ikke nok med at jeg er blond, men nå er jeg skravleblondine til og med! Hmm. Må finne et mer maskulint ord for å opprettholde mannsfølelsen. Preikeblondus, kanksje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. november 2006 #2943 Del Skrevet 3. november 2006 hva med superaktiv mann med blondt syn på verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2944 Del Skrevet 3. november 2006 Hmm.. Supermann med aktivt blikk for blondiner, kanskje? Faktorenes orden er likegyldig, har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2945 Del Skrevet 3. november 2006 Shaait: Ikke nok med at jeg plutselig er blitt uerfaren (det var visst "erfare" og ikke "rutinert"), men nå har jeg gått fra "mest aktiv" i "Aktuelle saker" til "ordleker mm". Snakker om å skifte til tabloid. *sukk* Jaja; Jeg gikk i det minste _opp_ som en løve. Det er da noe. Så får jeg heller lære meg å trives som skinnfell heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. november 2006 #2946 Del Skrevet 3. november 2006 så så. finnes verre skjebner enn å havne på ordlekene. opp med motet, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2947 Del Skrevet 3. november 2006 Takk, det hjalp. Ikke det at jeg kan _komme på_ noen verre skjebne, men det hjalp med litt trøst uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. november 2006 #2948 Del Skrevet 4. november 2006 Denne tråden har jo sklidd helt ut jo. Hvor er alterativene Får prøve å rydde opp igjen etter dere jeg da Lasse Kjus eller Kjetil Andre Åmot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #2949 Del Skrevet 4. november 2006 Jaja Ulva. Moskva-Morten sleipa seg unna i går, så ble det som det ble. Det fantes alternativer et sted bak der, men i dag er ny dag med nye muligheter - så gutta er tilgitt. Tar Kjuser'n jeg da Eddie Vedder eller Anthony Kiedis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. november 2006 #2950 Del Skrevet 4. november 2006 Eddie Vedder Tom Lund eller Torgeir Bjarmann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #2951 Del Skrevet 4. november 2006 Du og de fotballfolka. Men om jeg MÅTTE, fikk det bli han Bjarmann da Jahn Teigen eller Meat Loaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. november 2006 #2952 Del Skrevet 4. november 2006 Måtte google litt der, og under tvil og om jeg måtte: Meat Loaf Og Hufse-Tufsa: Om du måtte Bjarmann er da kjempekjekk Bjørn Eidsvåg eller Jan Eggum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #2953 Del Skrevet 4. november 2006 Nei NÅ. De to der altså. Eggum, men da må han klippe håret først. (Og han Bjarmann husker jeg ikke hvordan så ut, er det han med det lange håret?) Kurt Nilsen eller Askil Holm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. november 2006 #2954 Del Skrevet 4. november 2006 For unge begge to, men må jeg så: Kurt Nilsen Ja Bjarmann har langt hår, men er en av de få jeg synes kler det Tom Jones eller Rune Rudberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #2955 Del Skrevet 4. november 2006 fytti... tenker vi lar den forbli ubesvart til nestemann kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. november 2006 #2956 Del Skrevet 4. november 2006 fytti... tenker vi lar den forbli ubesvart til nestemann kommer ← Helt enig med deg. Var slem nå jeg. Vi venter og ser om noen vil ha dem, og hvis ikke får vi finne noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #2957 Del Skrevet 4. november 2006 Ja jeg foreslo jo Svindal Larsen eller Tom Nordli her i går, og det var da de gutta backa ut fullstendig. kanskje de heller vil ha tom jones eller rudberg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. november 2006 #2958 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg ville iallefall hatt begge dem, hvis valget stod mellom stones og rudberg og de to andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #2959 Del Skrevet 4. november 2006 Stones? Rolling Stones altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. november 2006 #2960 Del Skrevet 4. november 2006 Jones mente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå