TheHairyToothfairy Skrevet 3. november 2006 #2921 Del Skrevet 3. november 2006 jeg vekket ham til live, bare for din skyld Hvem fankern er de? Jeg lar andre ta det valget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. november 2006 #2922 Del Skrevet 3. november 2006 tenker du har googlet dem jeg, og vet godt hvem de er, men du sleiper deg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. november 2006 #2923 Del Skrevet 3. november 2006 (jeg har sort belte i temaskifting!) SE SÅNN FIN PANNEKAKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2924 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg tar pannekaka. Når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. november 2006 #2925 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg tar pannekaka. Når som helst. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2926 Del Skrevet 3. november 2006 Haha! Nå er det du som må finne på nye alternativer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2927 Del Skrevet 3. november 2006 Aarrgh! Svarte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2928 Del Skrevet 3. november 2006 øøh.. Sarah Michelle Gellar eller Alyson Hannigan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2929 Del Skrevet 3. november 2006 Nå kan du angre på at du logget deg ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. november 2006 #2930 Del Skrevet 3. november 2006 øøh.. Sarah Michelle Gellar eller Alyson Hannigan? ← Logget meg inn for å se hva dere drev med og fant bare rør og rot. HVA MED TOM NORDLI ELLER SVINDAL LARSEN? FEIGINGER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2931 Del Skrevet 3. november 2006 Hah! Jeg har alibi, for jeg tok pannekaka! Så de gubbene får du prakke på Moskvamorten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. november 2006 #2932 Del Skrevet 3. november 2006 Døh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2933 Del Skrevet 3. november 2006 Hvis du ikke vil ha Sarah og Alyson, kan jeg være edel og ta meg av dem for deg. Så kan du kose deg med Tom Nordli og han svinaktige så mye du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. november 2006 #2934 Del Skrevet 3. november 2006 Fullstendig avsporing. Tenker du pisser i buksene nå ved tanke på nordli eller svindal larsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2935 Del Skrevet 3. november 2006 Nå har du skravla så mye om de folka at nå må jeg ta en tur innom google. Hvis jeg blir skadet på sjelen, vet du hvem jeg skylder på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. november 2006 #2936 Del Skrevet 3. november 2006 hør her; jeg er ikke fotballinteressert i det hele tatt - men til og med jeg vet hvem disse typene er. kom ikke og fortell meg at du må google dem. hvor har du oppholdt deg det siste året - junaiten? om du blir skada på sjelen får du slå deg sammen med moskva-morten og meg, vi er skada vi og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2937 Del Skrevet 3. november 2006 Du store: De var jo bare vanlige foppalspillere jo! Eller dommere.. Trenere var det kanskje. Uansett: Jeg hadde sett for meg noe skikkelig kinky jeg. Nå ble jeg nesten litt skuffet. Men de er fortsatt rettmessig Moskvamorten sine altså, for pannakaka er alt spist og fordøyd. God var den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. november 2006 #2938 Del Skrevet 3. november 2006 ja, enig med deg i at m-m må stå til ansvar her. han veit vel det, så det er sikkert derfor han ikke er her gjemt seg hos mora si nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2939 Del Skrevet 3. november 2006 Jess! Alle de andre har Høneklubber og bokstavklubber (FFFEFFånogreier); Nå kan vi ha vår egen "Skæda på skjelen"-klubb! Tøft. Kanskje vi kan snakke med sponsorene til Yme og få tak i klubbmerchandise vi også. PS: Det er tydeligvis flaut å innrømme det, men jeg _måtte_ faktisk google dem.. Heldigvis har jeg unnskyldning, for vernepliktsboka mi sier at jeg er lys blond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2940 Del Skrevet 3. november 2006 Stakkars. Vi får trøste ham med at han er tvangsinnmeldt i klubben for skada sjeler. Det burde være nok til å muntre opp enhver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå