BMD Skrevet 3. november 2006 #2901 Del Skrevet 3. november 2006 Pokkers at jeg kom for sent til Katie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. november 2006 #2902 Del Skrevet 3. november 2006 tenkte jeg kunne la nestemann velge, jeg ble litt sexuelt avstemt etter tanken på P&P Men ok! Guro Fostervold eller Davy Vatne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. november 2006 #2903 Del Skrevet 3. november 2006 Hey, du må gi flere alternativer enn bare deg selv! Ellers nekter jeg å svare! ← tenkte jeg kunne la nestemann velge, jeg ble litt sexuelt avstemt etter tanken på P&P ← feiginger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. november 2006 #2904 Del Skrevet 3. november 2006 feiginger. ← "He who runs away can run away another day" sitat Bret Maverick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2905 Del Skrevet 3. november 2006 Døh! Pompel og Pilt er rimelig sterk kost ass. Og for å være helt ærlig, frister ikke Moskvamorten stort heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. november 2006 #2906 Del Skrevet 3. november 2006 Døh! Pompel og Pilt er rimelig sterk kost ass. Og for å være helt ærlig, frister ikke Moskvamorten stort heller.. ← EYH! Men svar på alternativene, Guro eller Davy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2907 Del Skrevet 3. november 2006 Hehe, kloke ord. Og siden ingen av dere har grepet sjansen ennå, tar jeg meg en kjapp en med Guro Fostervold. Linda Lovelace eller Chasey Lain? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2908 Del Skrevet 3. november 2006 Jaddajadda, måtte bare ha litt tid til å samle meg. Er ikke alle som er klar-ferdig-ferdig, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. november 2006 #2909 Del Skrevet 3. november 2006 Chasey, hun har iaffal en sang til ære for seg. Angus Young eller Brian Johnson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. november 2006 #2910 Del Skrevet 3. november 2006 angus synnøve svabø eller annecath? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. november 2006 #2911 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) annecath, SÅ LENGE HUN TIER STILLE! Bjarne Brøndbo eller Åge Aleksandersen? Endret 3. november 2006 av MoskvaMorten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. november 2006 #2912 Del Skrevet 3. november 2006 du hadde blitt uthengt i neste nytt på nytt antar jeg. brøndbo anne grethe preus eller åse klevestrand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. november 2006 #2913 Del Skrevet 3. november 2006 Åse Klesvask! Jeg skal vise at Jens Pikenes tok feil, "under hennes lange skjørt når solen aldri fram", sa han. Herbjørg Vassmo eller Eva Knardal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. november 2006 #2914 Del Skrevet 3. november 2006 *overlater til bmd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2915 Del Skrevet 3. november 2006 Takk, det var virkelig edelt av deg.. Eva Knardal Robbie Williams eller David Beckham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2916 Del Skrevet 3. november 2006 Snakker om å vende det andre kinnet til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. november 2006 #2917 Del Skrevet 3. november 2006 begge to er jo jævlig femi. Mens Beckham ser ut som en kjærring så er Robbie en ekkel bleikfis. Tror vi går for Beckham. Sissel Kyrkjebø eller Kråkevik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 3. november 2006 #2918 Del Skrevet 3. november 2006 Kråkevik. Definitivt Kråkevik. Logisk å gå for han som ser ut som en kjærring Nå var den jo egentlig tenkt til Hufteslufsa selvfølgelig. Hadde jeg visst du skulle svare først, hadde jeg valgt: Janis Joplin eller Anna Nicole Smith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. november 2006 #2919 Del Skrevet 3. november 2006 Anna Nicole Smith, satser på å havne i testamentet hennes. Janis er desverre ikke hjemme, uansett. Joey Ramone eller Joey fra Friends? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 3. november 2006 #2920 Del Skrevet 3. november 2006 Joey Ramone (men er ikke han død??? ) om han er død må det bli han fra friends. tom nordlie eller svindal larsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå