Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #2561 Del Skrevet 2. august 2006 Peter Jøback ← leste ikke greia ordentlig her jeg visst.. Må bli julenissen, skybert er alt for ung.. Madonna eller Greven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2006 #2562 Del Skrevet 2. august 2006 leste ikke greia ordentlig her jeg visst.. Må bli julenissen, skybert er alt for ung.. Madonna eller Greven? ← Madonna Gro Harlem eller Ingrid Espelid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 2. august 2006 #2563 Del Skrevet 2. august 2006 Ingrid Espelid David Hasselhoff eller Michael jackson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #2564 Del Skrevet 2. august 2006 David H Jessica (BB) eller Morten Harket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 2. august 2006 #2565 Del Skrevet 2. august 2006 BB-Jessica Dagros eller Bush? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 2. august 2006 #2566 Del Skrevet 2. august 2006 Fy av meg for noen valg du gir oss! Ei ku eller en gris liksom.... Jeg gir Dagros ett kyss på truten jeg! Stalin eller Osama bin laden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 2. august 2006 #2567 Del Skrevet 2. august 2006 Hehe, du er ikke stort bedre du som vil ha meg til å pule lik.. Velger alternativ 3: Aylar. Det får være ille nok. Tom Ketil Krogstad eller Esben Esther Pirelli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 3. august 2006 #2568 Del Skrevet 3. august 2006 Pirelli... Jennifer Lopez eller Prinsesse Madelene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 3. august 2006 #2569 Del Skrevet 3. august 2006 Prinsesse Madelene BMD eller Collargol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danseløva Skrevet 3. august 2006 #2570 Del Skrevet 3. august 2006 he he collargol Jan Erik Larsen eller Petter Solberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 4. august 2006 #2571 Del Skrevet 4. august 2006 Hey! Jeg er kjekk så! Det må bli Solberg, så er det ihvertfall kjapt overstått. Egentlig bure denne tråden hatt ett sett alternativer for de som liker menn og ett for oss som liker damer. Keiser James eller Kvinneguden? (/Siv Jensen eller Kristin Halvorsen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #2572 Del Skrevet 4. august 2006 Hey! Jeg er kjekk så! Det må bli Solberg, så er det ihvertfall kjapt overstått. Egentlig bure denne tråden hatt ett sett alternativer for de som liker menn og ett for oss som liker damer. Keiser James eller Kvinneguden? (/Siv Jensen eller Kristin Halvorsen) ← Kvinneguden Dronning Sonja eller Dronning Margrete ( Sylvester Stallone eller Arnold...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 4. august 2006 #2573 Del Skrevet 4. august 2006 det må bli arnold! colin farell eller johnny depp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Najs Skrevet 4. august 2006 #2574 Del Skrevet 4. august 2006 Johnny Depp åff kårs Ace Ventura eller Austin Powers/Yoko Ono eller Sharon Osbourne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 4. august 2006 #2575 Del Skrevet 4. august 2006 Sharon O. og jeg hadde sikkert blitt enige... Vi er litt like... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 5. august 2006 #2576 Del Skrevet 5. august 2006 ...meningen at du skal gi meg et valg også da vet du... Men, here we go: Meg (undertegnede) eller Dronning Sonja ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfnugg Skrevet 5. august 2006 #2577 Del Skrevet 5. august 2006 Deg. Brad Pitt eller Angelina Jolie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 5. august 2006 #2578 Del Skrevet 5. august 2006 Angelina Jolie James Bond (Pierce Brosnan-versjon) eller Remington Steele / Ane Stø (ottarleder) eller Kristin Krohn Devold? PS: Sharon O. og jeg hadde sikkert blitt enige... Vi er litt like... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. august 2006 #2579 Del Skrevet 5. august 2006 James Bond (selv om han er verdens mest slutty mann). De fleste blir bedre med alderen. Dolly Duck eller Minni Mus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 5. august 2006 #2580 Del Skrevet 5. august 2006 Minni. Dolly er ei skikkelig megge. Nemi eller Cyan / Pondus eller Jokke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå