AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Hei!Synes det ser så spennende ut med VR-briller, og har lyst til å teste det ut. Noen som har prøvd?Spesielt ser jeg for meg at det er kult å koble den til Google Street View - kan en da liksom "gå en tur" i ukjente byer, på oppdagelsesferd i et land man ikke har vært i ennå? Eller er det slik at man laster ned apper med begrenset innhold, f.eks. en 3d-filmsnutt med fisker under vann eller lignende...Hva kan man se gjennom dem, rett og slett.Det finnes jo veldig billige modeller, til femtilappen, av papp, men også de som koster noen hundrelapper mer. Er det verdt å bruke litt mer penger når man først kjøper en? Og er det viktig hvilket merke man kjøper, i forhold til hvilket innhold som blir tilgjengelig? (Google street view kan kanskje kun ses med Google Cardboard-brillen?) Anonymkode: 1ef3d...815
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Hei!Synes det ser så spennende ut med VR-briller, og har lyst til å teste det ut. Noen som har prøvd?Spesielt ser jeg for meg at det er kult å koble den til Google Street View - kan en da liksom "gå en tur" i ukjente byer, på oppdagelsesferd i et land man ikke har vært i ennå? Du behøver en kontroll, gjerne en bluetooth-kontroll, for å bevege deg uten å ta av deg VR-brillene. Det får du for en rimelig penge på eBay. Eller er det slik at man laster ned apper med begrenset innhold, f.eks. en 3d-filmsnutt med fisker under vann eller lignende...Hva kan man se gjennom dem, rett og slett.Det ligger noen videoer på YouTube også. Du bare klikker på 3D og så er det å sette på brillene. En god del gode reklamefilmer. Det er ikke så mange enda. Det finnes jo veldig billige modeller, til femtilappen, av papp, men også de som koster noen hundrelapper mer. Er det verdt å bruke litt mer penger når man først kjøper en? Og er det viktig hvilket merke man kjøper, i forhold til hvilket innhold som blir tilgjengelig? (Google street view kan kanskje kun ses med Google Cardboard-brillen?)Tja. Billigmodellen er helt grei. Men det er mange telefoner magnetknappen ikke fungerer på, men det løses ved å bruke briller som for eksempel de fra unofficialcardboard, der det er en «arm» du beveger når du trykker på knappen, og den treffer skjermen. Anonymkode: 3a5f6...314 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå