Gå til innhold

39 år, og singel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er 39 , og er nettopp blitt singel. Jeg håper på at det kan være mulig å finne kjærligheten i min alder også. Noen venner av meg sier at jeg bør senke kravene for at det skal kunne skje. Jeg er kresen, og det skal mye til for at jeg blir tiltrukket til en mann, så jeg er redd for å bli værende alene for resten av livet.

Etter at jeg ble singel så var jeg litt desperat, og møtte 3 personer. 1 av dem er interessert, men jeg kjenner ingen tiltrekning til han. De 2 andre virket ikke interessert. Men kjente det var feil å date så tidlig, for den eneste jeg tenkte på var eksen min. Er ikke over han.

Noen i samme situasjon? Kunne godt tenke meg litt tips og råd med tanke på alderen min. :)  

Anonymkode: cf0dc...def

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste medisin mot nylig avbrutt kjærlighet og dertil kjærlighetssorg er sex. Dra ut på byen, ta hjem den kjekkeste karen og knull han..

Anonymkode: 38ec4...3be

Skrevet

Du trenger vel en periode for å komme over eksen. Oppskriften der er 1) null kontakt, ikke sosialt media heller, 2) distraksjon ved hjelp av jobb, treffe venner, trening hobbyer, 3) ta tiden til hjelp

Etter det så er det vanskelig å gi råd uten å vite hva din situasjon er. Har du barn? Vil du ha barn? Det har mye å si for hvem du skal peile deg inn på.

Anonymkode: 5b8bb...2be

Skrevet

Hvis du er nylig singel synes jeg du skal ta deg en pause jeg! Bare være deg og nyte ditt eget selskap en stund! Kos deg med eventuelle hobbyer, TV-serier, filmer, bøker, håndarbeid, trening, matlaging, ja, akkurat det du vil! Og når du har begynt å trives med å være alene så kan du gå på date uten å stresse og kan ta deg god tid til å finne akkurat den personen som passer knall med deg og som du forelsker deg i!

• Liker 2
Skrevet

Den beste medisin mot nylig avbrutt kjærlighet og dertil kjærlighetssorg er sex. Dra ut på byen, ta hjem den kjekkeste karen og knull han..

hvorfor skal hun ta hjem den kjekkeste mannen og knulle ham? Hvorofr skal hun ikke ta med seg en helt normal mann og knulle?

Anonymkode: e00a8...e2c

Skrevet

hvorfor skal hun ta hjem den kjekkeste mannen og knulle ham? Hvorofr skal hun ikke ta med seg en helt normal mann og knulle?

Anonymkode: e00a8...e2c

Hun vil fortere kommer over exen om hun tar med hjem en adonisgud av et mannestykke som hun blir våt i trusa bare ved å se på. Enn en "normal" fyr som ikke vekker den store begeistringen.

Skrevet

Ta deg en pause og bli ferdig med eksen først. Folk finner partnere i alle aldre, så det burde man ikke bekymre seg for. Moren min er over 70 og har ny kjæreste og forelsket:)

Anonymkode: 6a709...6fd

Skrevet

jeg er faktisk enig med, ta deg en tur på byen og hopp til sengs med første og beste, da går det kjappere å komme over exen.

Skrevet

Jeg kunne jo forsøke å finne meg en onenight med en kjekk fyr, men jeg er ikke en sånn type person. Og tror ikke det vil gjøre saken så mye bedre med en onenight nå. Tanken er av og til fristende. Finne en kjekk type og ha sex med han....men jeg vet at da går jeg nok i feile spor. Jeg vil jo ha et normalt liv. Jeg har barn.

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg er 39 , og er nettopp blitt singel. Jeg håper på at det kan være mulig å finne kjærligheten i min alder også. Noen venner av meg sier at jeg bør senke kravene for at det skal kunne skje. Jeg er kresen, og det skal mye til for at jeg blir tiltrukket til en mann, så jeg er redd for å bli værende alene for resten av livet.

Etter at jeg ble singel så var jeg litt desperat, og møtte 3 personer. 1 av dem er interessert, men jeg kjenner ingen tiltrekning til han. De 2 andre virket ikke interessert. Men kjente det var feil å date så tidlig, for den eneste jeg tenkte på var eksen min. Er ikke over han.

Noen i samme situasjon? Kunne godt tenke meg litt tips og råd med tanke på alderen min. :)  

Dette med å senke kravene er litt både og. Ja, du bør senke kravene på ting som er mindre viktig, men behold ønskene om det som er veldig viktig for deg. Bli bevisst på hva som er dealbreakers. Resten tar du som det kommer :-).

Personlig liker jeg ikke at man bruker ord som krav, når det kommer til kjærlighet. For kjærlighet handler ikke om å stille krav til hverandre. MEN allikevel er det viktig å være bevisst på hva man søker og man bør unngå å svelge kameler.

Det er fullt mulig å finne seg ny kjæreste i din alder. Det kommer litt an på hvordan du er som person. For noen er det mer komplisert å finne seg ny kjæreste, mens andre har lett for å finne seg ny. Dette vil tid og erfaring vise etterhvert for deg :-).

Det er bedre å ende opp alene enn å ende opp i et dårlig forhold, mener jeg. Jeg synes ikke du skal stresse dette. En dag skjer det av seg selv. Inntil da er det viktig at du trives og har det bra med deg selv. Dette øker sjansene for at det skal gå bra den dagen du møter en bra kar :-).

Endret av Svampebobb1
Skrevet

Dette med å senke kravene er litt både og. Ja, du bør senke kravene på ting som er mindre viktig, men behold ønskene om det som kan bli dealbreakers for deg.

Personlig liker jeg ikke at man bruker ord som krav, når det kommer til kjærlighet. For kjærlighet handler ikke om å stille krav til hverandre. MEN allikevel er det viktig å være bevisst på hva man søker og man bør unngå å svelge kameler.

Det er fullt mulig å finne seg ny kjæreste i din alder. Det kommer litt an på hvordan du er som person. For noen er det mer komplisert å finne seg ny kjæreste, mens andre har lett for å finne seg ny. Dette vil tid og erfaring vise etterhvert for deg :-).

Det er bedre å ende opp alene enn å ende opp i et dårlig forhold, mener jeg. Jeg synes ikke du skal stresse dette. En dag skjer det av seg selv. Inntil da er det viktig at du trives og har det bra med deg selv. Dette øker sjansene for at det skal gå bra den dagen du møter en bra kar :-).

Nei, det er ikke en fuckings dritt i livet som skjer av seg selv, med mindre man kommer fra beste vestkant. Alle andre må jobbe ræva av seg, enten det gjelder jobb, kropp eller kjærlighet! 

Anonymkode: 81233...542

Skrevet

Tror ikke alderen gjør det så mye vanskeligere. Og man skal jo finne en man vil ha, og en du får følelser for. Men har du tullekrav, så kanskje ikke ta med de. Noe er jo faktisk ikke viktig. Sånn som om han er 1,80 eller 1,88.

Jeg er selv 37 år, og har helt nylig fått meg kjæreste. En helt fantastisk mann som jeg har falt pladask for. Og selv om det tok meg 3,5 år å finne denne mannen, så var det virkelig verdt å vente den tiden. Og ikke bare ta til takke med noen man egentlig ikke vil ha. For man har det faktisk bedre alene.

Anonymkode: 017f9...35e

Skrevet

Deg igjen? Altså, 3 dater på 2 mnd er ikke spesielt mye, du kan ikke regne med å finne noen blant så få, så kort etter bruddet. Si 3 dater i uka, da begynner vi å snakke. Dersom du er kresen må du regne med å møte mange, før du finner en som treffer, og så tidlig etter bruddet er du neppe klar for noe uansett. 

Anonymkode: 1107f...8aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...