AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Noen som har oppdatert Tinder-appen? Jeg gjorde det og liker ikke endringene... Moments er borte, plutselig dukker det opp skole og utdanning på profilene, og sist aktiv er borte....Hva synes dere om det? Anonymkode: 37e59...282
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Nei, har ikke gjort det. Og tror ikke jeg skal gjøre det da. Er det noe annet enn skole og utdanning som vises på profilene? Anonymkode: d52d5...200
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Er sist aktiv borte? På tide!! Folk ble jo helt paranoide av å følge med på den."Har truffet en fyr en stund, gikk inn på Tinder og han har vært aktiv i dag!"Samme med snapchat og den gamle topp3-lista. Masse misforståelser. Anonymkode: 6d11a...11e 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Jeg likte å vite når sist aktiv. For da vet man jo om han har lest min siste beskjed eller ikke. Det er noen som kan være borte opptil et par uker, selv om de kan være interessert. Anonymkode: d52d5...200 1
Gjest Raindrops Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Herlig at de tar bort "sist aktiv". Slipper å føle meg forpliktet til å svare bare fordi jeg er innom, og slipper mas om å snakke når jeg egentlig ikke gidder.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 Herlig at de tar bort "sist aktiv". Slipper å føle meg forpliktet til å svare bare fordi jeg er innom, og slipper mas om å snakke når jeg egentlig ikke gidder. Gode poeng. Helt konge. Utrolig slitsomt at man kunne se dette. Anonymkode: 6d11a...11e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #7 Skrevet 12. november 2015 Nei har ikke gjort det enda så veldig fint at du sier i fra! Takk for det. Hater når jeg oppdaterte youtube og mange funksjoner ville bli borte. Sist aktiv og moments på tinder er de mest nyttige der. Skole og utdanning fra facebook? nei det blir å dele for private ting på appen syns jeg. Anonymkode: 6ab95...267 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå