Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir man i julegave til svigerforeldre og besteforeldrene til kjæresten? Er 21 år selv, og har ikke en super økonomi, så ikke mer enn 200-300 pr "par" :)

Anonymkode: 9642e...c46

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gi bort god vin såfrem t de ikke er avholds.

Endret av Antoinette
  • Liker 2
Skrevet

Tror ikke vin er så populært i familien, men bestefar er vel glad i øl vil jeg tro. Men ikke bestemor :fnise:

Kanskje en cognac eller whisky? Er bare så innmari dyrt!

Gjest Magnifiq
Skrevet

Kjæresten din vet vel hva de liker? Dere kjøper vel sammen?

Skrevet

Vi kjøper sammens til foreldrene våre..

Men i fjor bakte jeg også julekaker utenom og sendte med kjæresten min nedover når han dro hjemover.. Har samme planen i år :-)

I fjor kjøpte vi håndduker og noe kremer til svigermor, i år blir det kjøkkenvekt til svigers.. Foreldrene mine får klær.. Er jo greitt å høre hva de ønsker seg.. 

Skrevet

Vi kjøper ofte til ulik sum - han kan kjøpe til 200 kr til sine foreldre, mens jeg ofte gir 500 kr til mine egne. Han gir kanskje separerte gaver til mor og far, og jeg kommer ikke langt med en hundrings hver? 

Tror han har kjøpt til sine besteforeldre allerde, men får høre med han :)

Gjest Magnifiq
Skrevet

Vi kjøper ofte til ulik sum - han kan kjøpe til 200 kr til sine foreldre, mens jeg ofte gir 500 kr til mine egne. Han gir kanskje separerte gaver til mor og far, og jeg kommer ikke langt med en hundrings hver? 

Tror han har kjøpt til sine besteforeldre allerde, men får høre med han :)

Men kan dere ikke bare skrive begge navnene på "til og fra-lappen"?Uavhengig av hvilken sum dere handler for?

Jeg har alltid tatt meg av gaver til min side av slekten, og bare skrevet hans navn på også.

Skrevet

Hva gir man i julegave til svigerforeldre og besteforeldrene til kjæresten? Er 21 år selv, og har ikke en super økonomi, så ikke mer enn 200-300 pr "par" :)

Jeg har sagt til mannen min at han får det fulle og hele ansvaret for gavene til dem fra nå av. Gidder ikke å bruke energi på gaver som ikke blir verdsatt uansett hvor mye jeg prøver.

Anonymkode: 30d75...060

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sagt til mannen min at han får det fulle og hele ansvaret for gavene til dem fra nå av. Gidder ikke å bruke energi på gaver som ikke blir verdsatt uansett hvor mye jeg prøver.

Anonymkode: 30d75...060

Neste år gjør jeg dette (allerede ferdig med svigers), prøver hardt hvert eneste år, men det blir aldri godt nok....

Anonymkode: 1d9e8...212

Skrevet

Neste år gjør jeg dette (allerede ferdig med svigers), prøver hardt hvert eneste år, men det blir aldri godt nok....

Anonymkode: 1d9e8...212

Er ikke alltid en god flaske vin eller wiskey verdsatt? 

Skrevet

jeg lager ofte motzartkuler til svigers, eller andre ting som kan spises/drikkes/forbrukes. Det siste de trenger er nok en "ting."

Skrevet

I år får svigermor et hjemmestrikket skjerf, svigefar får mest sannsynlig en bok. De har ofte fått bøker opp gjennom årene må jeg innrømme.Ellers er vin eller annet godt også verdsatt. Eller fin, eksklusiv julepynt. (rosendal e.l.)

Anonymkode: 2bb5d...853

Skrevet

Besteforeldrene til forloveden sier hvert år at de helst vil ha noe som kan spises/drikkes/brukes opp, og så er det bortevekk og tar ikke opp plass. De har en leilighet, som jo er stor nok til dem to, men det er begrenset hvor mye plass man har til gaver fra barn, nieser og nevøer, barnebarn og oldebarn hvert bidige år.

Svigerfar med partner samler på ett spesifikt servise, så de har fått deler til dette fra oss de siste årene.

Svigermor sier i år at hun egentlig ikke ønsker seg noe. Hun har rikelig med ting, og hun kjøper stort sett selv når hun har lyst på noe. Nå er hun faktisk i gang med å kvitte seg med(gi bort/selge) ting som uansett bare samler støv og tar opp plass. Så jeg tror at det blir forbruksvarer til henne også i år.

Vi har heller ikke særlig god økonomi i år, så vi vil prøve å satse på mest mulig hjemmelagde/billige gaver.

Anonymkode: 957cf...d09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...