Allegra Sauvages Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Hei,Jeg bor i Stavanger og har lyst til å lære meg å svømme skikkelig. Etter et par runder i Stavanger Svømmehall har jeg skjønt at her trengs mer egentrening for å ta igjen pensjonistene. Jeg har mest tid i helgene, men da er det kun familiebading i svømmehallen. Er det mulighet for å bruke bassengene på hoteller rundt i byen uten å være gjest der? Jeg skal selvfølgelig betale...Tenkte jeg kunne prøve meg i forumet og se om andre har erfaring før jeg tar en ringerunde til hotellene.Takk for hjelp :-)A
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 I min ungdom så gikk vi på Alstor å bada, husker ikke hvor mye vi betalte men det var ikke avskrekkende så ta en ringerunde å hør med de... Anonymkode: 07815...8db
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Woop, der ble det dobbelpost Anonymkode: 07815...8db
Gjest StripeyPanda Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Selv om det er familiebading så har de vel en bane eller to avgrenset til de som er der for å trene også, mente jeg?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 Jeg har også hørt at man kan bade på Alstor, men nå blir jo det asylmottak...Jeg tror at det er mulig å bade på kveldstid i Randaberghallen :-) Anonymkode: a692d...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå