smeyhoi Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Hei Jeg har 4 skinnvesker som glidlåsene har gått på alle, men de er praktisk og stilige. Av den grunn har jeg derfor besluttet å få de reparert.Er det noen som vet noen firma i Oslo som driver med dette?Samt noen som vet om noen flinke skredderfirmaer i Oslo område man kan sy inn kjoler/bukser/dresser etc. også?
Gjest Tigress Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Veskene dine vil eg tru du lett kan få fiksa på næraste Mister Minit. Eg veit berre om de som ligg på Oslo S, men det er kanskje nokon nærare deg.Til syjobbane vil eg tilrå Bess Retro i Herslebsgate, eg trur ho heiter Lise ho som eig og driv den. Ho tek inn og ut det meste av klede har eg inntrykk av. Ho har i alle fall gjort eit par fine jobbar for meg, og den eine var ganske krøkkete å få til.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Det er jo sånne sysjapper overalt? Hvertfall på Grønland og.. egentlig overalt, Majorstua, St. Hanshaugen, Grünerløkka osv.. Anonymkode: 5f148...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå