AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1 Del Skrevet 12. november 2015 Hei! Jeg studerer sosialt arbeid på universitetet og her jeg bor har de akkurat utlyst mange stillinger der man kan jobbe med de som sliter psykisk og med rusproblemer. På en av stillingene oppfordres studenter til å søke siden det er snakk om helgestillinger hver 2. helg. Samtidig utlyses det stillinger som miljøarbeidere og assistenter som min mor vil søke på siden jobben hennes måtte kutte stillinger. Er det dumt at vi søker på samme jobb? Det er jo ikke samme stilling og vi blir ikke å jobbe sammen. Tenker på at hvis jeg får jobben og ikke hun osv. Vil de som driver dette synes det er dumt at vi jobber på samme arbeidsplass? Anonymkode: cd14f...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 12. november 2015 #2 Del Skrevet 12. november 2015 Hvorfor skulle det være dumt? Det er jo ikke samme stillingen, og om du skulle få jobb mens din mor ikke får vil det ikke være din feil. De ansetter jo de som er best kvalifisert. Søk i vei, du! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 12. november 2015 #3 Del Skrevet 12. november 2015 Dere søker, slik jeg forstår det, ikke på samme stilling, men på samme arbeidsplass. Det må være helt innafor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #4 Del Skrevet 12. november 2015 Hvis du vil jobbe med moren din så går det vel fint. Anonymkode: c251e...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå