Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det spiller en stor rolle. Ikke i forhold til beslutningen om å forlate ham eller ikke, men i prosessen som hun er i nå og skal jobbe seg igjennom. 

Som jeg skrev, vi har alle behov for å forstå hvorfor forholdene våre ble som de ble og hvorfor det tar slutt. TS sliter voldsomt med dette og å forstå hans psyke vil gi henne svar så godt som det er mulig å gjøre. Hun vil kunne se at det er ett psykisk tilfelle hun har vært sammen med, hun kan lese andres historier som er like og se at det ikke var noe hun gjorde galt, hun skal ikke betvile seg selv og sin beslutning (kanskje for resten av livet) og vite at det ikke var noe hun kunne gjort annerledes for å få dette forholdet til å fungere. 

Jeg skrev til TS nettopp for dette. Helt til i dag har jeg sett ingen grunn til å "blande meg inn" da forumets medlemmer i denne tråden virkelig har vært helt fantastiske, men jeg har hele tiden visst at han har en personlighetsforstyrrelse med mange fellestrekk med min ex. Når hun skrev "Hva er motivasjonen" så visste jeg hva denne var og av erfaring vet at den informasjon jeg i fortvilelse søkte opp alene bidrar til at man mye fortere og lettere kan slippe tak i disse spørsmålene og dermed forkorte sorgprosessen og komme seg videre. 

Å sitte slik TS gjør nå har jeg gjort og det er mental og emosjonell tortur som spiller over også på ens fysiske tilstand. Sinte, fortvilede og triste samtaler i eget hode, samtaler man ikke klarer å kontrollere, fordi den andre parten ikke har noe å si eller bare gjør det værre om man forsøker å ta samtalen ut av hodet og med den personen,  det unner jeg ingen, ikke engang de som har gjort meg urett og satt meg i slike fortvilende "hode-samtaler".

Anonymkode: 061ab...c9c

Så du mener at Fisk31 skal fordype seg i de psykiske lidelsene som tidligere er nevnt i tråden? Mitt inntrykk av Fisk31 er at hun går å kverner på de samme tingene igjen og igjen. Så det er bedre med å konkludere med at ekskjæresten ikke er helt mentalt frisk og prøve å slippe det å komme seg videre. Fisk31 kan ikke sette en diagnose på han uansett, eller noen andre i denne tråden. 

Anonymkode: f86b9...cde

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at Fisk31 skal fordype seg i de psykiske lidelsene som tidligere er nevnt i tråden? Mitt inntrykk av Fisk31 er at hun går å kverner på de samme tingene igjen og igjen. Så det er bedre med å konkludere med at ekskjæresten ikke er helt mentalt frisk og prøve å slippe det å komme seg videre. Fisk31 kan ikke sette en diagnose på han uansett, eller noen andre i denne tråden. 

Hun som skrev om pf skrev et meget godt innlegg som var veldig nyttig for meg. Jeg tror man må ha opplevd det selv for å forstå hvordan det er å leve med en psykopat, etc. Gjennom hele forholdet vårt har jeg lurt på: hva føler han egentlig? Hvorfor gir han Ingen svar og viser ingen følelser?

ja, jeg er nok en grubler/ kverner. Trenger ikke sette diagnose på eksen liksom, men fikk nytte av å lese om denne problematikken - kan. Hjelpe meg til en kortere sorgprosess, faktisk.

ps. Han kan tenke seg en leieboer for å dekke opp kostnadene sa han. Denne skal helst være kvinnelig 😂  watch out! 

Endret av fisk31
  • Liker 4
Skrevet
29 minutter siden, fisk31 skrev:

ps. Han kan tenke seg en leieboer for å dekke opp kostnadene sa han. Denne skal helst være kvinnelig 😂  watch out! 

Åja så det er det de kaller det nå for tiden?? :skratte:

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, fisk31 skrev:

Hun som skrev om pf skrev et meget godt innlegg som var veldig nyttig for meg. Jeg tror man må ha opplevd det selv for å forstå hvordan det er å leve med en psykopat, etc. Gjennom hele forholdet vårt har jeg lurt på: hva føler han egentlig? Hvorfor gir han Ingen svar og viser ingen følelser?

ja, jeg er nok en grubler/ kverner. Trenger ikke sette diagnose på eksen liksom, men fikk nytte av å lese om denne problematikken - kan. Hjelpe meg til en kortere sorgprosess, faktisk.

Så bra at det hjalp deg :) Jeg kan gruble mye selv og vet hvor mye energi det suger ut av en. 

Skrevet

Hei  Nå når jeg har lest hele historien.Mannens anger er ikke oppriktig, men hadde han forandret livskvaliteten, og sluttet med utroskapet, ja det hadde hvert riktig anger, som da er på sin palss å tilgi.Men etter som denne mannen fortsetter sin onde ferd.Er det ikke ekte anger, han er en hykkler, lever to liv.Jeg vil også være enig med dere etter å sett hele historien.Slike menn er egoister, de er bare god mot seg selv? Jeg har også sett  sykopatiske trekk.Da er den eneste utvei, er å ta bena fatt og løpe for livet, og ikke ta kontakt med han, vis at du er sterkest, ved å undgå han, da vil han se seg om etter et anett bytte.Flitt ut av leiligheten, vis deg som den som er sterkes.Håper at dere skjønner hva jeg mente med anger, riktig anger er og slutte med de handlinger.

Anonymkode: 01c6f...5fe

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Totalt meningsløst av  Fisk31 med å bruke en eneste kalori på å fundere, lese osv hva som feiler han. HAN ER ET ASSH.. Det holder for de fleste.  Mener jeg blir irritert av alt"takk for råd kjære deg "I hytt og pine fra TS og så er rett tilbake  idioti -spørsmål om han, ditt og datt. GI F I HAN TS! La  3 part ta all, all all kontakt fremover og skift nr. Lykke til.  Du er ansvarlig for egen Lykke! 

Anonymkode: 14f83...b78

• Liker 4
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Totalt meningsløst av  Fisk31 med å bruke en eneste kalori på å fundere, lese osv hva som feiler han. HAN ER ET ASSH.. Det holder for de fleste.  Mener jeg blir irritert av alt"takk for råd kjære deg "I hytt og pine fra TS og så er rett tilbake  idioti -spørsmål om han, ditt og datt. GI F I HAN TS! La  3 part ta all, all all kontakt fremover og skift nr. Lykke til.  Du er ansvarlig for egen Lykke! 

Tydelig at du ikke har vært gjennom det samme selv. (Og hvis du sier du har vært gjennom noen liknende, så er enhver sak ulik andres).
Man leter etter svar. Ikke så lett å gi F i en man har delt livet med og hatt følelser for, lettere sagt enn gjort. Men jeg er på god vei, og har fått mange av de svarene jeg har ønsket nå.

Endret av fisk31
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, fisk31 skrev:

Tydelig at du ikke har vært gjennom det samme selv. (Og hvis du sier du har vært gjennom noen liknende, så er enhver sak ulik andres). Man leter etter svar.
Nå har jeg fått masse svar, så nå er jeg fornøyd.

Jeg har ikke vært utsatt for svikefult utroskap men grov vold,  og det betød ingenting for meg hva slags diagnoser han hadde. Jeg ba kontaktperson slutte å gi meg oppdatering om alt av diagnoser, hans behandling ditt og datt etter+/under straff. Det gjorde ingen forskjell på hans karakter og hans behandling av meg. Ikke min sak å behandle en ustabil jækel, heller ikke din  å lete etter svar. Bra du kutter tvert med han,  du vil prise deg lykkelig. Lykke til.

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke vært utsatt for svikefult utroskap men grov vold,  og det betød ingenting for meg hva slags diagnoser han hadde. Jeg ba kontaktperson slutte å gi meg oppdatering om alt av diagnoser, hans behandling ditt og datt etter+/under straff. Det gjorde ingen forskjell på hans karakter og hans behandling av meg. Ikke min sak å behandle en ustabil jækel, heller ikke din  å lete etter svar. Bra du kutter tvert med han,  du vil prise deg lykkelig. Lykke til.

Jeg skjønner hvorfor TS bruker så lang tid på å kverne dette. Først av alt kjennes det som å gå MOT naturen når du forlater noen du har sterke følelser for. For det andre (hvis du ser vekk fra utroskapen), så er det ingen direkte hendelse han har gjort som gjør at "glasset fylles over". Det er ikke direkte slåoppgrunn at typen snakker med andre damer, det er heller ikke direkte slåoppgrunn at typen har dårlig humør. Før man innser at han ikke er riktig god i hodet med altfor mange røde varsellamper, er det ingen single hendelser som har skjedd som er en "nå har jeg fått nok, dette fungerer ikke. Jeg synes vi skal gå fra hverandre", det er jo også spesielt vanskelig når han legger seg flat og lover bot og bedring hver gang TS vurderer å forlate fyren. Man kan si at han alltid sørger for at glasset aldri renner over, men har vært farlig nær kanten altfor mange ganger. I tillegg er TS i en alder hvor hun føler at det er for sent å starte på nytt, og da har man jo også egne motiver for å holde seg i forholdet, utenom kjærligheten. Når han da endelig gjør noe slåoppverdig (utroskapen), så har TS allerede funnet seg i så mye at ikke engang DETTE gjør at hun allerede står med kofferten i hånda i døråpningen, men igjen; forsøker å få det til å fungere ut av sine egne motiver for å være i forholdet (ikke starte på nytt, ikke være alene etc). 

Denne fyren er manipulativ, og TS er en person med så dårlig selvtillit at de på et vis er "perfekte" for hverandre sånn sett. Ekstremt få som har vært i et destruktivt/manipulerende forhold har greid å rivløse seg tidlig nok, og altfor mange har blitt i forholdet lenge nok til at mishandlingen har gått fra verbalt til fysisk, og ikke engang da har noen greid å forlate partneren. Mange er ikke engang klar over at de blir mishandlet i forholdet, simpelthen fordi typen ikke slår - enda.

TS; jeg husker du skrev at typen din var snill og god fordi han ikke slo deg. Jeg synes du skal tenke over nå hvordan du i allverden kunne skrive noe slik og mene det. Du skrev at du ville rådet alle dine venninner å gå fra sine typer om de var utro, men likevel har du så vanskelig for å gå fra din egen.

Det er på tide å se hvor manipulerende denne fyren har vært med deg. Ingen, og da mener jeg INGEN skal bli kalt for drittkjerring av partneren sin! Han fortsetter å presse deg ned på alle mulige måter, og forsøker å dra i alle trådene han kan for å sette deg på plass.

Du er flink som har kommet så langt som du har, vær stolt av det! Jeg holder forsåvidt til i Rogaland (om du holder til i nærheten) om du ønsker å ta en kaffe en dag for å få snakket ut om alt denne dritten har satt deg gjennom 👍👍👍

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke egentlig noen intensjon om å komme tilbake til denne tråden for å skrive, men du skal få noen ord fra meg. 

Som du skrev, for de fleste holder det med drittsekk, men ikke for meg og jeg leser at det heller ikke holder for, ergo skrev jeg. Ikke bare kjente jeg igjen min ex i tråden, men også meg selv i TS. 

Det er veldig få, heldigvis, som opplever å havne i ett forhold med ett menneske som ikke ikke er kapabel til følelser, som manipulerer så man betviler seg selv og får ett skadet selvbilde. Som TS skriver, dette er en situasjon man må ha vært i for å forstå at det ikke holder å rope DRITTSEKK for så å gå videre.  De færreste i verden kommer til å måtte forholde seg til en anti-sosial personlighetsforstyrrelse og ergo vet de færreste hva dette innebærer. Det sterke behovet for svar ligger kansje også i min og TS sin personlighet, men det er ett normalt menneskelig behov, for alle, å få en "logisk" avslutning på ett forhold.

Din irritasjon over at TS takker for råd men fremdeles har behov for svar på alle spørsmål hun sitter med nå er en direkte fornærmelse mot en dame som på rundt en måned, med støtte fra forumet, faktisk innen ca en måned, kjøpt seg leilighet og flyttet. Hun har grundig lyttet og agert. Det vil ikke si at hun er ferdig med det emosjonelle. Hun har en enorm kjærlighestsorg å bearbeide og det er da helt normalt å ha de tankene hun har, å svinge frem og tilbake.

Sorg har 5 stadier og alle mennesker går igjennom denne på forskjellige måter;

De fem sorgstadiene

Det er rundt 7 uker siden TS fikk vite at hennes store kjærlighet var utro og hele det livet hun så for seg ble snudd på hodet. At du i det hele tatt våger å anklage TS for å være en idiot for å ha enormt med svingende følelser nå har jeg faktisk ikke ord for. Vel, jeg har det men velger å ikke synke til ett slikt verbalt nivå selv. 

Jeg forstår absolutt at mange her ikke forstår og synes det er unødvendig, mennesker som sympatiserer med TS og har ytret dette, men empatisere kan de færreste. Ja, man må ha stått i situasjonen for å skjønne hvordan dette utspiller seg emosjonelt. 

Jeg visste jeg kom til å få tyn for det jeg skrev, diagnose er fy-fy å peke på, kun depresjon er akseptabelt, men jeg står grunnfast på at å peke mot personlighetsforstyrrelser som årsak til hvorfor han er som han er og har gjort som han har gjort er rett av meg. Jeg kunne ikke gjøre noe annet, jeg skulle ikke inn i tråden, men jo mer jeg leste av TS sitt tankespinn så føler jeg at det er min plikt å videreføre min erfaring.  

De av dere som tror TS nå melder seg på profesjonsstudiet i psykologi og kommer til å bruke de neste 5 årene på å bruke det som grunnlag for å ikke gå videre,simpelthen fordi jeg gav henne en pekepinn mot hva jeg har lest/leser, undervurderer TS på det groveste. Jeg leser en meget oppegående dame med ett veldig rikt følelsesliv, en som klarer å ta ekstremt vanskelige beslutninger i en ekstrem-situasjon, har vett til å avvise hva jeg har pekt mot om dette ikke sitter rett hos henne. Og om det gjør det så vet jeg selv at dette er en forløsende faktor i forhold til sorgprosess og de fleste spørsmål blir besvart så man slipper å jage etter noe man aldri vil få av mennesket man ble fanget inn av. 

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke egentlig noen intensjon om å komme tilbake til denne tråden for å skrive, men du skal få noen ord fra meg. 

Som du skrev, for de fleste holder det med drittsekk, men ikke for meg og jeg leser at det heller ikke holder for, ergo skrev jeg. Ikke bare kjente jeg igjen min ex i tråden, men også meg selv i TS. 

Det er veldig få, heldigvis, som opplever å havne i ett forhold med ett menneske som ikke ikke er kapabel til følelser, som manipulerer så man betviler seg selv og får ett skadet selvbilde. Som TS skriver, dette er en situasjon man må ha vært i for å forstå at det ikke holder å rope DRITTSEKK for så å gå videre.  De færreste i verden kommer til å måtte forholde seg til en anti-sosial personlighetsforstyrrelse og ergo vet de færreste hva dette innebærer. Det sterke behovet for svar ligger kansje også i min og TS sin personlighet, men det er ett normalt menneskelig behov, for alle, å få en "logisk" avslutning på ett forhold.

Din irritasjon over at TS takker for råd men fremdeles har behov for svar på alle spørsmål hun sitter med nå er en direkte fornærmelse mot en dame som på rundt en måned, med støtte fra forumet, faktisk innen ca en måned, kjøpt seg leilighet og flyttet. Hun har grundig lyttet og agert. Det vil ikke si at hun er ferdig med det emosjonelle. Hun har en enorm kjærlighestsorg å bearbeide og det er da helt normalt å ha de tankene hun har, å svinge frem og tilbake.

De fem sorgstadiene

Det er rundt 7 uker siden TS fikk vite at hennes store kjærlighet var utro og hele det livet hun så for seg ble snudd på hodet. At du i det hele tatt våger å anklage TS for å være en idiot for å ha enormt med svingende følelser nå har jeg faktisk ikke ord for. Vel, jeg har det men velger å ikke synke til ett slikt verbalt nivå selv. 

Jeg forstår absolutt at mange her ikke forstår og synes det er unødvendig, mennesker som sympatiserer med TS og har ytret dette, men empatisere kan de færreste. Ja, man må ha stått i situasjonen for å skjønne hvordan dette utspiller seg emosjonelt. 

Jeg visste jeg kom til å få tyn for det jeg skrev, diagnose er fy-fy å peke på, kun depresjon er akseptabelt, men jeg står grunnfast på at å peke mot personlighetsforstyrrelser som årsak til hvorfor han er som han er og har gjort som han har gjort er rett av meg. Jeg kunne ikke gjøre noe annet, jeg skulle ikke inn i tråden, men jo mer jeg leste av TS sitt tankespinn så føler jeg at det er min plikt å videreføre min erfaring.  

De av dere som tror TS nå melder seg på profesjonsstudiet i psykologi og kommer til å bruke de neste 5 årene på å bruke det som grunnlag for å ikke gå videre,simpelthen fordi jeg gav henne en pekepinn mot hva jeg har lest/leser, undervurderer TS på det groveste. Jeg leser en meget oppegående dame med ett veldig rikt følelsesliv, en som klarer å ta ekstremt vanskelige beslutninger i en ekstrem-situasjon, har vett til å avvise hva jeg har pekt mot om dette ikke sitter rett hos henne. Og om det gjør det så vet jeg selv at dette er en forløsende faktor i forhold til sorgprosess og de fleste spørsmål blir besvart så man slipper å jage etter noe man aldri vil få av mennesket man ble fanget inn av. 

Tusen takk for dette innlegget, jeg føler du forstår meg godt. Send meg gjerne en PM om du vil, så kan jeg evt spørre litt? 😊

Jeg føler meg faktisk litt stolt av å ha gjort noe med situasjonen som du sier, og nå er innflyttet i egen leilighet allerede! Og det til tross for at, som du påpeker, jeg har mange følelser, og trodde dette var mitt livs kjærlighet. Har sorg å komme gjennom, definitivt!

Han er allerede på en nettdatingsider!! Ei venninne av meg hadde sett han der. Litt vel tidlig, eller hva? Må innrømme at det er litt ekkelt å tenke på han med andre damer 😫 Jeg kan jo ikke si noe nå som det er slutt. Men dette også er jo litt spesielt så fort etter et brudd, dersom man sørger / er glad i personen. Sier litt om han dette også?

Han har også gjort seg lite samarbeidsvillig og spydig på sms til meg. Jeg er hore og drittkjerring, en time etter er Han høflig igjen 😳

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Lauge skrev:

Jeg skjønner hvorfor TS bruker så lang tid på å kverne dette. Først av alt kjennes det som å gå MOT naturen når du forlater noen du har sterke følelser for. For det andre (hvis du ser vekk fra utroskapen), så er det ingen direkte hendelse han har gjort som gjør at "glasset fylles over". Det er ikke direkte slåoppgrunn at typen snakker med andre damer, det er heller ikke direkte slåoppgrunn at typen har dårlig humør. Før man innser at han ikke er riktig god i hodet med altfor mange røde varsellamper, er det ingen single hendelser som har skjedd som er en "nå har jeg fått nok, dette fungerer ikke. Jeg synes vi skal gå fra hverandre", det er jo også spesielt vanskelig når han legger seg flat og lover bot og bedring hver gang TS vurderer å forlate fyren. Man kan si at han alltid sørger for at glasset aldri renner over, men har vært farlig nær kanten altfor mange ganger. I tillegg er TS i en alder hvor hun føler at det er for sent å starte på nytt, og da har man jo også egne motiver for å holde seg i forholdet, utenom kjærligheten. Når han da endelig gjør noe slåoppverdig (utroskapen), så har TS allerede funnet seg i så mye at ikke engang DETTE gjør at hun allerede står med kofferten i hånda i døråpningen, men igjen; forsøker å få det til å fungere ut av sine egne motiver for å være i forholdet (ikke starte på nytt, ikke være alene etc). 

Denne fyren er manipulativ, og TS er en person med så dårlig selvtillit at de på et vis er "perfekte" for hverandre sånn sett. Ekstremt få som har vært i et destruktivt/manipulerende forhold har greid å rivløse seg tidlig nok, og altfor mange har blitt i forholdet lenge nok til at mishandlingen har gått fra verbalt til fysisk, og ikke engang da har noen greid å forlate partneren. Mange er ikke engang klar over at de blir mishandlet i forholdet, simpelthen fordi typen ikke slår - enda.

TS; jeg husker du skrev at typen din var snill og god fordi han ikke slo deg. Jeg synes du skal tenke over nå hvordan du i allverden kunne skrive noe slik og mene det. Du skrev at du ville rådet alle dine venninner å gå fra sine typer om de var utro, men likevel har du så vanskelig for å gå fra din egen.

Det er på tide å se hvor manipulerende denne fyren har vært med deg. Ingen, og da mener jeg INGEN skal bli kalt for drittkjerring av partneren sin! Han fortsetter å presse deg ned på alle mulige måter, og forsøker å dra i alle trådene han kan for å sette deg på plass.

Du er flink som har kommet så langt som du har, vær stolt av det! Jeg holder forsåvidt til i Rogaland (om du holder til i nærheten) om du ønsker å ta en kaffe en dag for å få snakket ut om alt denne dritten har satt deg gjennom 👍👍👍

Tusen takk for et kjempefint innlegg! 🌷🌷 du setter godt ord på det: ja, det føles naturstridig å gå fra en du elsker. Spesielt når han hele tiden angrer og lover Gull og grønne skoger. Men jeg har nå klart å gå fra han. Og ja, det er tøft når man er over 30, og ønsker å beholde sitt hjem og partner. Men jeg blir stadig sterkere!

hadde jeg bodd i Rogaland, skulle jeg gjerne ha møtt deg. Mange fantastiske mennesker i denne tråden! Jeg er imponert 😊

Skrevet
Den 30. desember 2015 at 14.44, AnonymBruker skrev:

De fem sorgstadiene

Og der kom de store følelsene igjen... Det svinger som du sier! Tøft å feire nyttår uten han, og tøft å våkne dagen derpå, hehe, og å skulle tilbringe slike dager alene. Pleide å ha mye kos med denne mannen også, på slike late dager hadde vi det ofte hyggelig sammen. Alt er jo ikke svart-hvitt heller. Fikk melding i går der han sier han savner meg, og det var tøft. 

Har du mulighet til å sende meg PM, du brukeren over? Tror mange vil se det som litt irriterende at følelsene mine kommer tilbake, så jeg tenkte å holde tråden gående ikke altfor mye lenger. 

Livet er tøft! Vet ikke om han er ren psykopat, men han sliter definitivt med noe. Tankene mine spinner litt enda; håper ikke han sjekket opp noen i går og tok med hjem til vår leilighet, liksom! Og ja, jeg vet det ikke nytter å tenke sånn. Jeg må se fremover, men må også innse at jeg har Kjærlighetssorg.

Skrevet
6 timer siden, fisk31 skrev:

Og der kom de store følelsene igjen... Det svinger som du sier! Tøft å feire nyttår uten han, og tøft å våkne dagen derpå, hehe, og å skulle tilbringe slike dager alene. Pleide å ha mye kos med denne mannen også, på slike late dager hadde vi det ofte hyggelig sammen. Alt er jo ikke svart-hvitt heller. Fikk melding i går der han sier han savner meg, og det var tøft. 

Har du mulighet til å sende meg PM, du brukeren over? Tror mange vil se det som litt irriterende at følelsene mine kommer tilbake, så jeg tenkte å holde tråden gående ikke altfor mye lenger. 

Livet er tøft! Vet ikke om han er ren psykopat, men han sliter definitivt med noe. Tankene mine spinner litt enda; håper ikke han sjekket opp noen i går og tok med hjem til vår leilighet, liksom! Og ja, jeg vet det ikke nytter å tenke sånn. Jeg må se fremover, men må også innse at jeg har Kjærlighetssorg.

Det vil være mye av og på fremover. Alle har vært der før på et tidspunkt, men etter hvert vil det bli lettere. Du vil knapt merke noe til at det blir lettere. En dag går det bare plutselig opp for deg hvor greit du faktisk har det der og da :)

Jeg synes du er tøff som holder igjen. Og selv om dere har hatt gode stunder på dager som i dag så må du se på det totale bildet. Hva du ønsker. Du kan ikke være i et forhold som utelukkende tilfredsstiller kjærestens behov. Det skal gå begge veier. Og det du virkelig har ønsket deg har du jo ikke fått i den mannen du har vært sammen med frem til nå. 
Det er sårt å innse det, men det er den kalde og brutale sannheten. Dessverre. 

Og du skal ikke føle deg dum fordi du husker de positive stundene. Det er klart at du vil se tilbake på de gode minnene dere har hatt. Og da stikker det litt ekstra. At enkelte her blir frustrerte når du trekker det frem kan du ta som et tegn på at det er mange her som bryr seg om ditt ve og vel og ikke ønsker at du skal gjøre den samme feilen igjen. Du har tross alt satt alt på vent for hans skyld. Lagt dine drømmer og ønsker til side for ham. Alle her vil at du skal komme til det punktet hvor du faktisk klarer å prioritere deg selv. Da vil du også kunne finne en kjæreste som både elsker deg og fortjener deg :hjerte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drakk du alkohol i går TS? Da kan ting føles ekstra tungt i dag. Når alkoholen går ut av kroppen kan man både føle litt angst og lett deprisjon. Jeg synes alltid at ting er litt tyngre dagen derpå hvis jeg har det vanskelig. Da kan du trøste deg med at det ikke vil føles så ille i morgen. Også litt bedre dagen etter der igjen. Uansett, vil det sikkert komme vondere dager enn andre. Da er det lurt å distrahere seg med noe. Gå tur, besøk noen venner, dra på kino. Det er nok ikke HAN du savner, men drømmen om det som KUNNE vært. Du hadde nok hatt mange flere vonde dager i livet om du fremdeles var i et forhold med en så ekkel og manipulerende mann. 

Anonymkode: 5986a...b5c

• Liker 4
Gjest Mythic
Skrevet
7 timer siden, fisk31 skrev:

Han kaller deg drittkjerring og hore den ene dagen, og skriver han savner deg dagen etter. Han savner en hore/drittkjerring? Sviktende logikk. Jeg håper du ikke svarer han i det hele tatt, spesielt ikke på de "søte meldingene". Han sier bare det han tror du vil høre, for å fortsatt kunne ha makt over deg. Ikke la han få den makten.

Du er tøff som har flyttet ut og er i ferd med å etablere deg på ny. Hold fast på den tøffheten, og ikke la han komme inn under huden på deg igjen. La 2016 bli det året der du legger dette bak deg for godt, og finner igjen verdien i deg selv.

Skrevet

Kjære,TS! Jeg har så lyst til å gi deg en klem ❤️ 

Jeg har nylig gått ut av et forhold selv, eksen var utro. Han blånektet hele veien, enda faktaene lå på bordet. Og fy søren så mange som viste dette, da kjærringa han hadde pult, var en skikkelig sladrekjærring som hadde skryti av dette. 

Jeg visste hva jeg måtte gjøre. Jeg gikk på dagen,og har ikke sett meg tilbake. Man er sterkere enn man tror!😊 

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for gode og støttende innlegg! Går opp og ned, og vanskelig å ha forlatt når hjertet fortsatt elsker.

@Dollie så tøff og sterk du er! Var dette snakk om et One night stand i fylla, eller noe mer langvarig? Godt gjort av deg! 👊

Skrevet
44 minutter siden, fisk31 skrev:

Tusen takk for gode og støttende innlegg! Går opp og ned, og vanskelig å ha forlatt når hjertet fortsatt elsker.

@Dollie så tøff og sterk du er! Var dette snakk om et One night stand i fylla, eller noe mer langvarig? Godt gjort av deg! 👊

Du er sterk du også!!!☺️☺️ Takk 💖 

Det skjedde et par ganger,men var ikke alkohol inne i bildet. 

Håper jeg møter en mann med samme moral og verdier som meg selv etter hvert 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...