AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #721 Skrevet 20. desember 2015 Han drar ut på byen og koser seg til stengetid i det ene øyeblikket. Så er det panikk og trussel om selvmord i det neste øyeblikket..Han lyver jo så det renner! Var du åpen for å ha helgen sammen med han? Anonymkode: 5986a...b5c 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #722 Skrevet 20. desember 2015 22 minutter siden, fisk31 skrev: Ja, det kan hende. Og jeg synes faktisk Det er trist om han har gitt opp "så lett"! Er helt forvirret!!!! Det forstår jeg utrolig godt, og skjønner at det er vondt, men det virker som at du har gjort det veldig klart for han at sviket ved å være utro var kroken på døra og at ingenting han gjør kan gjøre det godt igjen?! Hadde jeg vært i hans situasjon hadde jeg nok iallefall svelget det og "gitt opp". Men, jeg kjenner verken deg eller han eller har vært til stede under deres samtaler. Det er kun han som kan svare deg på det, og det håper jeg han kan gjøre, for det er usikkerheten og mangel på svar som kanskje gjør deg forvirret nå?! Anonymkode: 2127f...c6d 1
fisk31 Skrevet 20. desember 2015 Forfatter #723 Skrevet 20. desember 2015 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han drar ut på byen og koser seg til stengetid i det ene øyeblikket. Så er det panikk og trussel om selvmord i det neste øyeblikket..Han lyver jo så det renner! Var du åpen for å ha helgen sammen med han? Anonymkode: 5986a...b5c Godt poeng, jeg hadde ikke tenkt på det sånn! Takk! Ja jeg var det. Sier at: jeg er jo glad i han, og det kan jo hende vi kan finne tilbake hverandre på et senere tidspunkt, dersom det er det rette og begge savner hverandre. Fredag maste jeg litt altså, var lei meg og trist, det føltes så Endelig. Lørdag dro han på byen. Godt mulig han var lei mas. Han har vært mye inne de siste ukene; ville vise meg at han ikke er noen partyløve lenger. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det forstår jeg utrolig godt, og skjønner at det er vondt, men det virker som at du har gjort det veldig klart for han at sviket ved å være utro var kroken på døra og at ingenting han gjør kan gjøre det godt igjen?! Hadde jeg vært i hans situasjon hadde jeg nok iallefall svelget det og "gitt opp". Men, jeg kjenner verken deg eller han eller har vært til stede under deres samtaler. Det er kun han som kan svare deg på det, og det håper jeg han kan gjøre, for det er usikkerheten og mangel på svar som kanskje gjør deg forvirret nå?! Anonymkode: 2127f...c6d Ja, jeg har det. Men har ikke helt klart å stå for det, da jeg har villet se han og sagt jeg fortsatt har følelser, osv. hvem kan egentlig tilgi at kjæresten er Utro? Vil tro at få kan det? Skulle ønske dette bare var en vond drøm... Ja. Av han får man aldri de svarene man ønsker og fortjener, han er ikke åpen og ærlig, eller god til å kommuniserer med meg.
a l'orange Skrevet 20. desember 2015 #724 Skrevet 20. desember 2015 6 timer siden, fisk31 skrev: Og jeg er jo redd for at: Hva om det stemmer? Hva om vi ville ha fått det fint? Og kjenner jeg ikke er 100 % sikker på min avgjørelse.... Ja visst gör det ont Ja visst gör det ont när knoppar brister. Varför skulle annars våren tveka? Varför skulle all vår heta längtan bindas i det frusna bitterbleka? Höljet var ju knoppen hela vintern. Vad är det för nytt, som tär och spränger? Ja visst gör det ont när knoppar brister, ont för det som växer och det som stänger. Ja nog är det svårt när droppar faller. Skälvande av ängslan tungt de hänger, klamrar sig vid kvisten, sväller, glider - tyngden drar dem neråt, hur de klänger. Svårt att vara oviss, rädd och delad, svårt att känna djupet dra och kalla, ändå sitta kvar och bara darra - svårt att vilja stanna och vilja falla. Då, när det är värst och inget hjälper, Brister som i jubel trädets knoppar. Då, när ingen rädsla längre håller, faller i ett glitter kvistens droppar glömmer att de skrämdes av det nya glömmer att de ängslades för färden - känner en sekund sin största trygghet, vilar i den tillit som skapar världen. Ur diktsamlingen "För trädets skull". http://www.karinboye.se/verk/dikter/dikter/ja-visst-gor-det-ont.shtml Tenker litt på det dikter der, jeg - hver gang jeg leser om dine kvaler
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #725 Skrevet 20. desember 2015 Du fortjener bare så utrolig myr bedre! Anonymkode: 5986a...b5c 1
daemonia Skrevet 21. desember 2015 #726 Skrevet 21. desember 2015 Jeg synes du er ufattelig sterk som klarer å motstå alle forsøkene hans. Det er ikke mange sidene siden her du nesten gikk tilbake på grunn av løfter og trygling fra hans side! Det er en utrolig forandring å se hos deg nå, og det er så flott! Sender deg en styrkeklem Denne forandringen viser jo bare at det er det rette for deg å gjøre. Du har tatt et valg, du har stått i mot. Og det har gitt deg selvtilliten og tryggheten tilbake. Jeg regner med at du kjenner en slik forandring selv også? Det lyser jo av de siste innleggene dine at du er tøffere og sterkere allerede nå Det er slik du fortjener å føle deg. Og nå har du en super mulighet til å finne en som hjelper deg med å bygge dette videre opp fordi han virkelig elsker deg 2
fisk31 Skrevet 21. desember 2015 Forfatter #727 Skrevet 21. desember 2015 (endret) Takk for fint dikt! Ja, det setter vel ord på situasjonen jeg er i. Dere er så snille 🌷 Vel, jeg føler meg absolutt ikke sterk, men som om jeg bare eksisterer, ikke lever fullt. Vet det høres dramatisk ut, men for meg så gjør det vondt. Ser meg rundt på våre felles drømmer, hjemmet vårt - alle de endeløse timene med oppussing var virkelig ikke verdt strevet! Familiemiddager, gaver jeg la min sjel i til ham. Forelskelse og felles planer, han burde virkelig ha følt seg heldig! Såpass selvrespekt må jeg ha. Synes bare det er så utrolig frekt da, å si på Byen at du er Singel!!! Greit nok, nå kan han gjøre akkurat som han vil. Men han bedyrer at han vil ha meg tilbake. Da er det litt rart å velge Uteliv til kl halv 4 den siste lørdagen før jul. Det var på byen han sjekket opp Henne. For de som ser det på den måten, er Byen et Kjøttmarked. Han må ha visst at jeg satt hjemme med en klump i magen, selv om det er slutt.Motivasjonen for å dra på byen sammen med 1 ANNEN kompis UTEN en spesiell anledning, må vel være at man er litt åpen for sjekking ihvertfall? Eller tar jeg så grundig feil? Jeg påpekte at dersom du vil ha meg tilbake sååå mye, så synes jeg party hele natta var et merkelig valg. Han sier først: "Det skjønner jeg egentlig, vet at du synes det." Så sier han: "Nei, det trenger du ikke å mase om. Det blir så mye mas!". "Jeg trengte en tur ut! Jeg har vært så mye hjemme i det siste" Han vet at jeg fortsatt elsker han. Han vet at det ikke var mitt valg å gå fra han. Når man har utro Sex så tidlig i et etablert forhold, uten noen spesiell grunn, lyver og viser null respekt. Valget er det jo han som har tatt, og tilbake sliter jeg med sorgen. Han sier han også har sorg, rart at han da orker party hele natta! I starten da vi ble sammen, husker jeg han sa dette: "Synes det er fint å date og møte deg, for da slipper jeg å dra på byen så mye, da dette blir fort dyrt. Som singel ville jeg helst være med på alle byturer. Man blir jo redd for sjansen til det å treffe noen, liksom". Stusser på dette nå altså! Drar masse på byen enda han er etablert! Endret 21. desember 2015 av fisk31
fisk31 Skrevet 21. desember 2015 Forfatter #728 Skrevet 21. desember 2015 (endret) 10 timer siden, AryaUnderfoot skrev: Ja, det er dritkjipt at fremtidsplanene blir ødelagt. Jeg har vært der selv. Men det ordner seg. Du må tenke på hvordan du snakker til deg selv og. Klart det kan bli koselig i den nye leiligheten. Noen av de kjipeste leilighetene jeg har bodd holder flest gode minner. Det går også an å gjøre det meste veldig koselig. Nå skjer det noe nytt, noe som er ditt. Et sted for venninnekvelder og nye flørter. Prøv å tenk positivt nå. Jeg er faktisk enig med han i at nå må du legge det dødt. Du har allerede gjort det slutt. Faktisk burde dere ikke bo sammen mer for dere er ikke i et forhold og han har ikke noe mer han kan rettferdiggjøre for deg. Det at du skulle ønske at han kunne vise at han vil ha deg tilbake er jo bare irrasjonelt. Det er ingenting han kan gjøre. Gi slipp nå så skal du se at det blir en lettelse å slippe og håpe at han skal utføre en udefinerbar handling som beviser fullt og helt for deg at han er en forandret mann som det er verdt å ta tilbake. Han er ikke det. Håp er det verste og beste mennesker er i stand til å føle. I ditt tilfelle er det på tide å gi slipp på håpet. Håp på noe bedre i stedet. Håp at du får det bra i en ny leilighet, håp at du treffer en kjekk mann som behandler deg bra. Veldig, veldig bra innlegg! Jeg håper at jeg treffer en kjekk mann som behandler meg bra Er iallfall garantert at jeg IKKE gjør det, dersom jeg holder på han her! Husker at jeg hadde kjærlighetssorg da jeg var i 20-årene. Dette var en ærlig og veldig kjekk mann, som bare hadde funnet ut at de rette følelsene ikke var der. Vi var unge, og han ville nok flørte rundt også... Men, han var ærlig om det, og gjorde det slutt. Jeg var knust, sorgen varte i over 1 år... (Men her hadde jeg altså gått glipp av en kvalitetsmann, ikke en utro løgner). MEN: likevel klarte jeg å finne frem en utrolig styrke, som jeg ikke visste jeg hadde. Dro ut på byen, smilte og var utadvendt, selv om jeg gråt inni meg. Håper jeg klarer å hente frem styrken nå også. Er veldig bekymret for jobben og alt rundt meg. Klarer ikke å konsentrere meg på samme måte, orker ikke å dra på trening, vaske eller rydde! Nå er det 5.-6 uker siden utroskapen, så dette MÅ vel gå over snart?! På en god dag gleder jeg meg litt også, til ny leilighet. Der kan alt fra scratch være ryddig. Endret 21. desember 2015 av fisk31
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #729 Skrevet 21. desember 2015 23 minutter siden, fisk31 skrev: Nå er det 5.-6 uker siden utroskapen, så dette MÅ vel gå over snart?! Det kommer til å gå over mye raskere når du kommer deg bort fra ham og ikke har mer kontakt (dere har jo bodd sammen fram til nå, selv om du har vært litt hos venner osv.?). Å fortsette å ha så mye kontakt etter et brudd - og å seigpine ting på den måten - gjør ikke ting lettere. Det er i alle fall min erfaring. Du får se fram til en ny start på nyåret, i nyleiligheten, med alle muligheter åpne. Det blir nytt, rart og fremmed, ja, men da kan du ta fatt på din nye framtid og bygge deg selv opp igjen. Se nye muligheter, åpne nye dører. Om ikke så lenge vil du være sjeleglad for at du kom deg bort, og igjen står på egne bein. Anonymkode: 579e2...54b 4
fisk31 Skrevet 21. desember 2015 Forfatter #730 Skrevet 21. desember 2015 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer til å gå over mye raskere når du kommer deg bort fra ham og ikke har mer kontakt (dere har jo bodd sammen fram til nå, selv om du har vært litt hos venner osv.?). Å fortsette å ha så mye kontakt etter et brudd - og å seigpine ting på den måten - gjør ikke ting lettere. Det er i alle fall min erfaring. Du får se fram til en ny start på nyåret, i nyleiligheten, med alle muligheter åpne. Det blir nytt, rart og fremmed, ja, men da kan du ta fatt på din nye framtid og bygge deg selv opp igjen. Se nye muligheter, åpne nye dører. Om ikke så lenge vil du være sjeleglad for at du kom deg bort, og igjen står på egne bein. Anonymkode: 579e2...54b Takk takk! Du har nok helt rett Ja, vi har det, selv om vi har overnattet en del borte også. Virker som at vi fortsatt er forelsket i hverandre på den fysiske måten... Ser mye på hverandre osv. Hvis han klarer å fake sånne følelser, så er han god... Synes ikke du også det var litt mystisk med denne byturen? Dersom det er sant at: 1.Han elsker meg og vil gjøre alt for å få meg tilbake. 2.Han har det virkelig vondt, med panikkanfall og selvmordstanker iblant. Da hadde ihvertfall ikke jeg orket å være ute til maks siste stengetid! Når man drar ut med kun 1 venn, og det ikke er noen anledning som er helt spesiell, så vil jeg nesten tro at motivasjonen er for å sjekke damer...?Han har en dualitet, det er nesten som om han er 2 ulike personer! I går vil han ha baby for å beholde meg- og sier: "La oss prøve, du kan bli med til mitt hjemsted i jula! Vær så snill! Jeg kan ikke leve uten deg".Dagen før er han altså på byen til 4, og i morgen reiser han avgårde, så helga som gikk var siste sjanse på en måte. Endret 21. desember 2015 av fisk31
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #731 Skrevet 21. desember 2015 Det er ikke sikkert at han dro it for å sjekke damer. MEN det er veldig merkelig å ville det nå, hvis han har det så vondt og vil ha deg tilbake. Virker ikke som han bryr seg så veldig..Men han har jo alltid vært sånn virker det som. Alltid bare tenkt på seg selv. Vil han ut, drikke og kose seg på byen, så driter han i at du sitter hjemne og ensom, med angst for hva han driver med. Det skal absolutt ikke være sånn! Det blir nok fort mye bedre når du kommer deg vekk fra han skal du se:) Jeg hadde hatt det kjempevondt om jeg var forelska og måtte omgås en som gjør og sier så mye nedverdigende og slemt. Anonymkode: 5986a...b5c 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #732 Skrevet 21. desember 2015 Jeg må bare komme med en litt genrell kommentar til de siste innleggene dine. Du skriver at han sier han vil ha deg tilbake, at han elsker deg, ikke klarer å leve uten deg osv osv osv, og jeg skjønner det er tøft å høre når man egentlig ikke vil gå. Men problemet her er jo at det bare er masse ord, men svært lite handling. Hadde han virkelig gjort alt for å få deg tilbake; gitt deg fri tilgang på mobilen hans, foreslått å gå i parterapi, lagt alle kortene på bordet og latt deg får prate "av deg" utroskapen og stilt alle spørmålene du brenner inne med, vært ydmyk og angrende, DA, og først DA hadde det i det hele tatt vært verdt å vurdere å bli. Men det gjør han ikke, og jeg er enig med flere brukere som har skrevet at det er ikke utroskapen som egentlig er den største utfordringen her, men heller hvordan han er mot deg i hverdagen. Alle har gode sider og kan være snille og gode, men det rettferdiggjør ikke at han ikke respekterer deg, flyr på byen, er sint og ufin osv osv osv. Helt til slutt vil jeg bare si at jeg har full forståelse for at det ikke er like lett å gå når man nærmer seg midten av tredveårene. Jeg er på samme alder selv, og det er klart at man har andre prioriteringer enn man hadde i tjueårene. Det er mer som potensielt kan gå i vasken når et forhold ryker, og prisen blir dermed større. Når det er sagt så tror jeg ikke du har så mye valg i dette tilfellet, for hvordan tror du forholdet deres blir om en 5-års tid når dere ikke lenger har forelskelsen som et lim i forholdet? Hvordan vil han behandle deg da, når han allerede nå viser svært negative tendenser? Uff, ønsker deg virkelig lykke til Jeg er overbevist om at du kommer til å komme styrket ut av dette, og at du nå lar deg selv få muligheten til å få et bedre liv i fremtiden. Anonymkode: e3b9e...b42 6
fisk31 Skrevet 21. desember 2015 Forfatter #733 Skrevet 21. desember 2015 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må bare komme med en litt genrell kommentar til de siste innleggene dine. Du skriver at han sier han vil ha deg tilbake, at han elsker deg, ikke klarer å leve uten deg osv osv osv, og jeg skjønner det er tøft å høre når man egentlig ikke vil gå. Men problemet her er jo at det bare er masse ord, men svært lite handling. Hadde han virkelig gjort alt for å få deg tilbake; gitt deg fri tilgang på mobilen hans, foreslått å gå i parterapi, lagt alle kortene på bordet og latt deg får prate "av deg" utroskapen og stilt alle spørmålene du brenner inne med, vært ydmyk og angrende, DA, og først DA hadde det i det hele tatt vært verdt å vurdere å bli. Men det gjør han ikke, og jeg er enig med flere brukere som har skrevet at det er ikke utroskapen som egentlig er den største utfordringen her, men heller hvordan han er mot deg i hverdagen. Alle har gode sider og kan være snille og gode, men det rettferdiggjør ikke at han ikke respekterer deg, flyr på byen, er sint og ufin osv osv osv. Helt til slutt vil jeg bare si at jeg har full forståelse for at det ikke er like lett å gå når man nærmer seg midten av tredveårene. Jeg er på samme alder selv, og det er klart at man har andre prioriteringer enn man hadde i tjueårene. Det er mer som potensielt kan gå i vasken når et forhold ryker, og prisen blir dermed større. Når det er sagt så tror jeg ikke du har så mye valg i dette tilfellet, for hvordan tror du forholdet deres blir om en 5-års tid når dere ikke lenger har forelskelsen som et lim i forholdet? Hvordan vil han behandle deg da, når han allerede nå viser svært negative tendenser? Uff, ønsker deg virkelig lykke til Jeg er overbevist om at du kommer til å komme styrket ut av dette, og at du nå lar deg selv få muligheten til å få et bedre liv i fremtiden. Anonymkode: e3b9e...b42 Er veldig vondt å innse at mens jeg selv er som nyforelsket enda - så betyr jeg mye mindre for han, enn hva han gjør for meg! Ja. Mobiltilgang og parterapi nekter han (vil ikke åpne seg for en fremmed person!) Han har latt meg prate til en viss grad (og jeg prater altfor MYE om det), men gir ingen gode svar, og vrir seg unna. Egentlig er jo det forståelig. Forklaringen er jo sikkert at: han ga faen i forholdet sitt, er ikke forelska lenger, var på jakt etter andre damer og ble kåt. Eller? (Dette er hva jeg tror). Og sånt er det jo ikke rart han ikke vil snakke om. Han er iblant ydmyk og sier han ANGRER VELDIG, men er også blitt lett sint.Han sa i går dette: "Jeg har forandret meg, du kommer til å få en ny og bedre Meg. Jeg kommer alltid til å være trofast". Tusen takk for støttende ord Ja. Jeg er 33 år. Er ferdig med å fly på byen, vil helst kose meg hjemme med kjæresten, og planlegge en familie. De fleste av mine venner er opptatt, da de selv er etablert med barn. Den nye tilværelsen vil bli ensom. Jeg kommer til å savne kos! Jeg er VELDIG glad i kos - og akkurat dette har jeg fått mye av, fra han. Hele kroppen sitrer når jeg tenker på å kose mefd han. Det blir det verste!JA, du sier det så rett der! Føler jeg ikke har så mye annet valg enn å gå fra han.... Han er 5 år yngre enn meg også! Hvordan blir han når jeg blir 40 liksom, og han har sjansen til å finne seg yngre damer? En gang sa han: "Jeg er ikke klar for barn nå, men kanskje jeg blir det om 5 år, Og da er det kanskje for sent for deg å få?Er livredd for at dersom jeg nå tilgir, så går det noen år, han finner seg en yngre dame, og der sitter jeg....! Samtidig er det jo en sjanse å ta å "sløse han bort" dersom han virkelig HAR forandret seg til bedre. Dersom dette var oppvåkningen han trengte for å "bli mann" fra nå av. Kommer til å ta lang tid før jeg finner noen jeg blir så tiltrukket av igjen, hvis dere skjønner:) Tusen takk for lykkeønskninger! Det trenger jeg <3 Endret 21. desember 2015 av fisk31
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #734 Skrevet 21. desember 2015 Hvis han har forandret seg, vet han aldri kommer til å være utro igjen og ikke vil miste deg (elsker deg), så kommer han til å gjøre ALT for å få deg tilbake. Uansett om du flytter. Da vil han prøve å gjøre alt det riktige og miste interessen for å fly på byen. Han vil gjøre ord om til handling. Til nå har jo han bare vist det motsatte. Vil ikke snakke ut om det som har skjedd. Er aggressiv. Truer deg. Lar deg ikke få se på mobilen. Vil ikke i terapi. Snakker stygt til deg. Og går ut på byen siste helgen du er hjemme..!?!? Det viser ingen tegn til forandring eller anger. Selv hvor mye han sier at han Har blitt bedre og vil ha deg. Så jeg tror du skal være trygg på valget ditt. Er det liv laga så endrer han seg og viser deg på alle områder at han er verdt en sjanse til. Anonymkode: 5986a...b5c 4
daemonia Skrevet 21. desember 2015 #735 Skrevet 21. desember 2015 Jeg forstår godt at du har mange spørsmål. Hvem hadde vel ikke hatt det? Men han sier at han vil gjøre alt for deg. Men når det er sagt så går han jo hen og gjør det stikk motsatte. Handling forteller deg mer enn ord. Så mener du han har handlet på en måte som gjør at du kan stole på dette? Han er jo uten tvil følelsesmessig umoden. Ikke klar for et seriøst forhold med en annen voksen person og til å forholde seg til andre i hverdagen. Han blir sint, kjefter på deg, legger all skyld på deg, kaller deg drittkjerring, ber deg holde kjeft, og sier at hvis han tar livet av seg så det din skyld. Dette er psykisk vold! Du trenger ikke en som han i livet ditt. Det positive som har vært med dette forholdet er at nå vet du hva du ikke vil ha, og hvordan du skal kjenne igjen et håpløst tilfelle. Dessverre på mange måter, men kjempeflott også for din fremtidige lykke. I jula skal du kose deg med din familie. I romjula/over nyttår skal du etablere deg i din egen leilighet og slippe å se på stedet miner er blitt skapt. Du skal få avstand og ro! Mange her ser store forandringer hos deg basert å hva du skrev på de første 5 sidene sammenlignet med de siste 5 sidene. Du er kjempetøff som står på ditt, selv om han gjør alt han kan for å kontrollere deg. Det sier meg at du kommer sterkere og med mer selvtillit ut på den andre siden av dette. Stå på TS!! 2
fisk31 Skrevet 21. desember 2015 Forfatter #736 Skrevet 21. desember 2015 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han har forandret seg, vet han aldri kommer til å være utro igjen og ikke vil miste deg (elsker deg), så kommer han til å gjøre ALT for å få deg tilbake. Uansett om du flytter. Da vil han prøve å gjøre alt det riktige og miste interessen for å fly på byen. Han vil gjøre ord om til handling. Til nå har jo han bare vist det motsatte. Vil ikke snakke ut om det som har skjedd. Er aggressiv. Truer deg. Lar deg ikke få se på mobilen. Vil ikke i terapi. Snakker stygt til deg. Og går ut på byen siste helgen du er hjemme..!?!? Det viser ingen tegn til forandring eller anger. Selv hvor mye han sier at han Har blitt bedre og vil ha deg. Så jeg tror du skal være trygg på valget ditt. Er det liv laga så endrer han seg og viser deg på alle områder at han er verdt en sjanse til. Anonymkode: 5986a...b5c Ja. Jeg stusser også veldig over at han går ut på byen siste helgen jeg er hjemme! Og blir helt til klokka 3-4 (jeg mener, hadde sett litt bedre ut å komme hjem tidligere, f.eks.) OBS: Han har sittet veldig mye hjemme i det siste altså. Fredag var han hjemme med meg, og det ble myye prat om utroskapen og alvorlige ting. Så jeg kan skjønne behovet for å finne på noe annet med en kompis. Men dere: ved å stikke ut på Byen (som tross alt er et kjøttmarked, i og med at han plukket opp sin One night stand der?)Så sender han jo sterke signaler til meg om at han ikke angrer? Eller? Når de bare er 2 kompiser som skal gjøre noe sammen, er det jo både hyggeligere og billigere å ta seg et par øl hjemme, eller? Han klager over at han er så blakk for tiden også! Svir jo fort av 500-600 kroner på bytur, MINST! 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #737 Skrevet 21. desember 2015 Han har sendt sterke signaler om at han ikke angrer (i hvert fall ikke nok) hele veien. Han sender også sterke signaler om at han vil langt i fra gjøre alt for å få deg tilbake. Utroskapet begynner bare å bli en liten del av det store perspektivet her. Stå på valget ditt, flytt ut og ta avstand. Da vil tiden vise hvor mye han jobber for å få deg tilbake. Anonymkode: 5986a...b5c 2
fisk31 Skrevet 21. desember 2015 Forfatter #738 Skrevet 21. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har sendt sterke signaler om at han ikke angrer (i hvert fall ikke nok) hele veien. Han sender også sterke signaler om at han vil langt i fra gjøre alt for å få deg tilbake. Utroskapet begynner bare å bli en liten del av det store perspektivet her. Stå på valget ditt, flytt ut og ta avstand. Da vil tiden vise hvor mye han jobber for å få deg tilbake. Anonymkode: 5986a...b5c Ja. Selv om det er vondt, så får jeg vel nesten håpe på at han IKKE kommer til å jobbe for å få meg tilbake...? For hvis jeg tar han tilbake (om det så blir 6 måneder frem i tid)- kan man virkelig tro på endring med en sånn fyr? Hvem vet. Han er 5 år yngre enn meg. Dette er hans første seriøse forhold, og jeg var den første han tok med hjem til foreldrene sine. Så det KAN jo hende at han lykkes med å forandre seg, da. Det at jeg aldri får svar på noen verdens ting når det gjelder han, er av det som plager meg mest! Ps. Han tar ofte "easy way out" og er litt feig også. Ang. byturen på lørdag: Han sier at han skal på besøk til en kompis, og de skal bare være der og drikke øl. Senere sier han at de 2 dro ut for å treffe en tredje kompis. Og deretter forteller de at kompis 3 ikke kunne allikevel. Ergo: Stor sannsynlighet for at det var min type / eks som ville på byen, hvorfor hele tiden lyve / ikke være ærlig / pakke det inn?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #739 Skrevet 21. desember 2015 Jeg får sterke vibber av at ingen av dere er sammen av de grunnene dere burde, og derfor kommer dere aldri til å få dette til å fungere. Du har altfor dårlig selvtillit og virker mer avhengig av hans nærvær og kos enn du FAKTISK er forelsket i denne fyren. Du må få det bra og lære å bli glad i deg selv før du kan få et ordentlig forhold med noen. Beklager hvis dette gjør vondt å lese, men dette er realiteten. Ikke forventet at noen skal kunne elske deg når ikke engang du selv kan det. Forsøk å arbeide mye med deg selv nå som du er fri fra dette ekle vesenet du er sammen med, så vil du møte din "sjelevenn" når tiden er inne. Jeg begynte å tenke litt på tips 3 på denne linken: http://aaronbleyaert.tumblr.com/post/109959086957 tror du kunne tatt litt inspirasjon fra den. Ikke trenedelen, men poenget med å jobbe med seg selv, så vil alle sår leges. Lykke til masse! Anonymkode: a1706...392 2
pistasjenøtt15 Skrevet 21. desember 2015 #740 Skrevet 21. desember 2015 Du har gjort det rette valget, fisk. Han er jo ganske ung, så kan være han er umoden. Enten det eller så har han en dårlig personlighet. Kanskje begge deler, men uansett har du ikke tid til å vente på at han skal blir ferdig med å "surre" rundt med damer, og kanskje blir han slett ikke ferdig med det noen gang. En annen ting er at det vil knuse deg følelsesmessig hvis du skal gå opp i all usikkerheten med at han kommer til å "surre" med ander damer. Jeg er helt sikker på at han ikke føler seg ferdig med akkurat det, for da hadde han oppført seg helt annerledes. Ønsker deg lykke til med alt 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå