Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
38 minutter siden, fisk31 skrev:

Har overtatt bolig men får ikke flyttet inn før etter jul pga diverse praktisk, men eksen er uansett borte i jula, så jeg bor alene.

Jeg merker det plager meg og at kjærlighetssorg river. Faktisk angrer jeg iblant. Han har jo sagt det sånn at: Dette var engangshendelse og skal aldri skje igjen, jeg elsker deg, kan ikke leve uten deg. 

Og jeg er jo redd for at: Hva om det stemmer? Hva om vi ville ha fått det fint? Og kjenner jeg ikke er 100 % sikker på min avgjørelse....

Samtidig ser jeg at han var på byen i helga og liker det ikke helt, tanken på at han kan ha sjekket opp damer... Jeg har det vondt enda jeg. 

Han har garantert prøvd alt han kan å sjekke opp damer !

Anonymkode: fba57...c7d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han hadde elsket DEG og ikke kunnet leve uten DEG, så hadde han ikke gjort det i utgangspunktet. Og han hadde i alle fall ikke truet med vold, brutt deg ned, manipulert, løyet, behandlet deg dårlig, ikke vært åpen om tlf/chat-meldinger ... Listen er lang - ikke glem det! 

Anonymkode: 579e2...54b

• Liker 5
Gjest cheshirecat
Skrevet
1 time siden, fisk31 skrev:

Har overtatt bolig men får ikke flyttet inn før etter jul pga diverse praktisk, men eksen er uansett borte i jula, så jeg bor alene.

Jeg merker det plager meg og at kjærlighetssorg river. Faktisk angrer jeg iblant. Han har jo sagt det sånn at: Dette var engangshendelse og skal aldri skje igjen, jeg elsker deg, kan ikke leve uten deg. 

Og jeg er jo redd for at: Hva om det stemmer? Hva om vi ville ha fått det fint? Og kjenner jeg ikke er 100 % sikker på min avgjørelse....

Samtidig ser jeg at han var på byen i helga og liker det ikke helt, tanken på at han kan ha sjekket opp damer... Jeg har det vondt enda jeg. 

Som sagt er ikke selveste utroskapen problemet her.. Han kan gi deg barn men ikke la deg sjekke mobilen ? Du er hun dama han "desverre" må feire nyttår med..?! Han har truet med vold ved et par anledninger (over filleting) dumper årsaken til bruddet ovenfor foreldrene over på deg ("Hun har gjort ditt, HUN vil datt".. Ja - men HVORFOR..?) Det er sykt mye med denne mannen som gjør at det ikke er noe fremtid å hente her, langt mer enn at han var utro i fylla en gang.. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har garantert prøvd alt han kan å sjekke opp damer !

Tror bare vi må være litt forsiktige med å slå fast dette her, for det vet vi jo egentlig ikke. Er bare han som vet. Men de var bare 2 som dro ut, han og en kompis.. For egen del drar jeg helst på byen hvis det er noe spesielt som skjer og med flere folk. Hadde nok ikke gjort det hvis jeg ønsket å redde et døende forhold. Var jo tross alt på byen han traff, den han var utro med.

Jeg er bare litt redd for at ting blir litt svart-hvitt. Alle mennesker kan gjøre feil. Er så redd for at jeg svartmaler for mye. Han kan på gode dager være en humørfylt, artig og kosete partner også. Merker at det blir hardt å starte opp Helt alene!!

Skrevet
1 time siden, cheshirecat skrev:

Som sagt er ikke selveste utroskapen problemet her.. Han kan gi deg barn men ikke la deg sjekke mobilen ? Du er hun dama han "desverre" må feire nyttår med..?! Han har truet med vold ved et par anledninger (over filleting) dumper årsaken til bruddet ovenfor foreldrene over på deg ("Hun har gjort ditt, HUN vil datt".. Ja - men HVORFOR..?) Det er sykt mye med denne mannen som gjør at det ikke er noe fremtid å hente her, langt mer enn at han var utro i fylla en gang.. 

Takk for tankevekkende innlegg alle sammen! Ja, det med nyttår var drøyt! Han sa: "men jeg var i dårlig humør akkurat da, du har mast så mye om utroskapen". 

Om mobilen: "ja men du må jo stole på meg, man skal ikke sjekke andre folks mobil". Jeg sa også at jeg synes ny Bytur (og hjemme kl 4) er en rar prioritering om han vil vinne noen tilbake. Da sa han: "Men jeg må jo fortsette med livet mitt, du må stole på meg".

I stad sier han dette: "Det blir trist jul i år" og: "Det jeg ønsker meg til jul i år, er deg". 

Han har også sagt nok en gang at dersom jeg ikke Vil ha han, så tar han livet sitt. "kanskje du kommer hjem, også ser du liket ligge her" sa han da. 😳

Skrevet
4 minutter siden, fisk31 skrev:

Takk for tankevekkende innlegg alle sammen! Ja, det med nyttår var drøyt! Han sa: "men jeg var i dårlig humør akkurat da, du har mast så mye om utroskapen". 

Om mobilen: "ja men du må jo stole på meg, man skal ikke sjekke andre folks mobil". Jeg sa også at jeg synes ny Bytur (og hjemme kl 4) er en rar prioritering om han vil vinne noen tilbake. Da sa han: "Men jeg må jo fortsette med livet mitt, du må stole på meg".

I stad sier han dette: "Det blir trist jul i år" og: "Det jeg ønsker meg til jul i år, er deg". 

Han har også sagt nok en gang at dersom jeg ikke Vil ha han, så tar han livet sitt. "kanskje du kommer hjem, også ser du liket ligge her" sa han da. 😳

Og dette søppelmennesket vil du ha i livet ditt? Ingen som truer med å ta livet sitt gjør det, de bruker det for å manipulere andre, noe som sier ekstremt mye om personligheten deres. Hadde sendt en melding til foreldrene hans og fortalt hvorfor det er slutt, og også at han truer deg med å ta livet sitt. Så får du se hvilken lyd pipa får......

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dette søppelmennesket vil du ha i livet ditt? Ingen som truer med å ta livet sitt gjør det, de bruker det for å manipulere andre, noe som sier ekstremt mye om personligheten deres. Hadde sendt en melding til foreldrene hans og fortalt hvorfor det er slutt, og også at han truer deg med å ta livet sitt. Så får du se hvilken lyd pipa får......

Jeg skal sende foreldrene en melding, fortelle at han var utro, men kanskje ikke at han truer med selvmord. Må vente til penger og alt er fordelt da (nevnte det tidligere i tråden) siden han er såpass hissig. 

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, fisk31 skrev:

Han sa: "men jeg var i dårlig humør akkurat da, du har mast så mye om utroskapen". 

" mast" mye om utroskapen.. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 det har du IKKE gjort. Kremt

Anonymkode: a1706...392

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, fisk31 skrev:

Jeg skal sende foreldrene en melding, fortelle at han var utro, men kanskje ikke at han truer med selvmord. Må vente til penger og alt er fordelt da (nevnte det tidligere i tråden) siden han er såpass hissig. 

Jeg tror du har helt rett i å vente til alt er fordelt. Denne fyren virker ikke 100% god. Stå på, snart vil du innse at du har tatt riktig valg! Du er så flink!

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

" mast" mye om utroskapen.. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 det har du IKKE gjort. Kremt

Hehe! Ja det har han bare godt av!

Men-jo jeg har snakket myyye om den og det kommer opp i ulike sammenhenger, kan faktisk skjønne at han blir litt lei av akkurat det. Er en så stor krise at det satte min verden på hodet. Tipset er vel å ikke være utro for å slippe mas! Sa jeg. Han lovte dypt og hellig at det skulle han ikke.

Uff! Skulle ønske jeg ikke var så tiltrukket av han, lidenskap og alt det der, hele han! 

Skrevet

Tror nok du har gjort forholdet enda verre om du blir sammen med han igjen nå. Jeg ser du vakler men hvilken respekt kommer han til å ha for deg om du lar deg overtale til å bli sammen med han igjen fordi du er redd for å være alene? 

Hold ut nå og jobb med livet ditt og de tingene som gir deg glede. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AryaUnderfoot skrev:

Tror nok du har gjort forholdet enda verre om du blir sammen med han igjen nå. Jeg ser du vakler men hvilken respekt kommer han til å ha for deg om du lar deg overtale til å bli sammen med han igjen fordi du er redd for å være alene? 

Hold ut nå og jobb med livet ditt og de tingene som gir deg glede. 

Ja jeg skjønner, men på hvilken måte har jeg isåfall gjort det verre, mener du? 

Dette med at man enten må tilgi og gå videre uten mas - eller gå fra umiddelbart? 

Endret av fisk31
Skrevet

Dro han på byen i helga? Skulle ikke dere ha èn siste helg sammen? 

Anonymkode: 5986a...b5c

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, fisk31 skrev:

Ja jeg skjønner, men på hvilken måte har jeg isåfall gjort det verre, mener du? 

Dette med at man enten må tilgi og gå videre uten mas - eller gå fra umiddelbart? 

I bunn og grunn ja. Jeg er ikke nødvendigvis enig i at man må tilgi og gå videre uten mas, for han burde gitt deg mye mer rom for å bearbeide ting, men nå har du sagt at dette tolererer ikke du. Det må du stå for. Det er mangen ting du har skrevet i denne tråden som sier meg at dette ikke er en fyr du bør samle på, hold fast ved de tingene. Bare dette med "spøking" om selvmord er nok til at du bør holde deg langt, langt borte fra fyren. 

Du skriver også at han vil gjøre det vanskelig å fordele verdier osv. Alle varsellampene blinker jo, leser du det du skriver selv? En god mann vil sett at her er det han som har ødelagt og spilt på lag. 

Jeg vet hvor dritt det er å se alle planer falle i fisk, en hel fremtid tapt fordi personen som skulle dele den med deg ikke er der lenger. Det er jævlig og du tror du kommer til å være alene forever. Men det er bedre å være litt alene enn å dele livet med en sånn person som du har skissert for oss her. Ja, selv om han er fin og god og sier han angrer og har sine gode sider. Det har alle. Du er verdt mer. 

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dro han på byen i helga? Skulle ikke dere ha èn siste helg sammen? 

Anonymkode: 5986a...b5c

Ja. Skulle det, han drar til sitt hjemsted i hele julen. Men altså jeg har jo kjøpt leilighet og det er slutt mellom oss, noe Hans foreldre og alle vet.

Men likevel: til å være en angrende synder som vil kjempe for å få en han elsker tilbake, så er det litt rar oppførsel å dra på byen?! Han kom hjem for øvrig halv 4. Altså, maks mulig ut av stengetidene her altså! 

For øvrig, så sover jeg på gjedterommet. Fredag var vi sammen og så på tv, men det ble mye prat om utroskapen og hvorfor det gikk galt mellom oss. Sånt prat hater han, men jeg synes det er vanskelig å la det være.

Skrevet
3 minutter siden, AryaUnderfoot skrev:

I bunn og grunn ja. Jeg er ikke nødvendigvis enig i at man må tilgi og gå videre uten mas, for han burde gitt deg mye mer rom for å bearbeide ting, men nå har du sagt at dette tolererer ikke du. Det må du stå for. Det er mangen ting du har skrevet i denne tråden som sier meg at dette ikke er en fyr du bør samle på, hold fast ved de tingene. Bare dette med "spøking" om selvmord er nok til at du bør holde deg langt, langt borte fra fyren. 

Du skriver også at han vil gjøre det vanskelig å fordele verdier osv. Alle varsellampene blinker jo, leser du det du skriver selv? En god mann vil sett at her er det han som har ødelagt og spilt på lag. 

Jeg vet hvor dritt det er å se alle planer falle i fisk, en hel fremtid tapt fordi personen som skulle dele den med deg ikke er der lenger. Det er jævlig og du tror du kommer til å være alene forever. Men det er bedre å være litt alene enn å dele livet med en sånn person som du har skissert for oss her. Ja, selv om han er fin og god og sier han angrer og har sine gode sider. Det har alle. Du er verdt mer. 

Så fint innlegg, tusen takk! 🌷 Ja, det er dette med å se fremtiden falle i grus... Har kjøpt ny bolig som jeg skal flytte inn i over jul / nyttår, og aldri har jeg vært så lite glad for et boligkjøp.. Ble en kriseløsning og en ensom 2-Roms. Noe av det jeg setter mest pris på ved han, er våre koselige hjemmekvelder med god mat, nå blir det ensomt.

Vet dere hva?! Istad begynte han å skjelve over hele kroppen og sa at han får panikk. Panikkanfall, fordi jeg skal flytte fra han?! Jeg sa bare: "det er jo stengt tatt du som har tatt dine valg, og ikke jeg som går fra deg".

Han sier: "jeg orker ikke å høre om det der hele tiden".

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, fisk31 skrev:

Ja. Skulle det, han drar til sitt hjemsted i hele julen. Men altså jeg har jo kjøpt leilighet og det er slutt mellom oss, noe Hans foreldre og alle vet.

Men likevel: til å være en angrende synder som vil kjempe for å få en han elsker tilbake, så er det litt rar oppførsel å dra på byen?! Han kom hjem for øvrig halv 4. Altså, maks mulig ut av stengetidene her altså! 

For øvrig, så sover jeg på gjedterommet. Fredag var vi sammen og så på tv, men det ble mye prat om utroskapen og hvorfor det gikk galt mellom oss. Sånt prat hater han, men jeg synes det er vanskelig å la det være.

Kanskje han har gitt opp å få deg tilbake, da han ser at du har bestemt deg...

Anonymkode: 2127f...c6d

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han har gitt opp å få deg tilbake, da han ser at du har bestemt deg...

Anonymkode: 2127f...c6d

Ja, det kan hende. Og jeg synes faktisk Det er trist om han har gitt opp "så lett"! Er helt forvirret!!!!

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner.

- Pavilion, mod

Skrevet
3 minutter siden, fisk31 skrev:

Så fint innlegg, tusen takk! 🌷 Ja, det er dette med å se fremtiden falle i grus... Har kjøpt ny bolig som jeg skal flytte inn i over jul / nyttår, og aldri har jeg vært så lite glad for et boligkjøp.. Ble en kriseløsning og en ensom 2-Roms. Noe av det jeg setter mest pris på ved han, er våre koselige hjemmekvelder med god mat, nå blir det ensomt.

Vet dere hva?! Istad begynte han å skjelve over hele kroppen og sa at han får panikk. Panikkanfall, fordi jeg skal flytte fra han?! Jeg sa bare: "det er jo stengt tatt du som har tatt dine valg, og ikke jeg som går fra deg".

Han sier: "jeg orker ikke å høre om det der hele tiden".

Ja, det er dritkjipt at fremtidsplanene blir ødelagt. Jeg har vært der selv. Men det ordner seg. Du må tenke på hvordan du snakker til deg selv og. Klart det kan bli koselig i den nye leiligheten. Noen av de kjipeste leilighetene jeg har bodd holder flest gode minner. Det går også an å gjøre det meste veldig koselig. Nå skjer det noe nytt, noe som er ditt. Et sted for venninnekvelder og nye flørter. Prøv å tenk positivt nå. 

Jeg er faktisk enig med han i at nå må du legge det dødt. Du har allerede gjort det slutt. Faktisk burde dere ikke bo sammen mer for dere er ikke i et forhold og han har ikke noe mer han kan rettferdiggjøre for deg. Det at du skulle ønske at han kunne vise at han vil ha deg tilbake er jo bare irrasjonelt. Det er ingenting han kan gjøre. Gi slipp nå så skal du se at det blir en lettelse å slippe og håpe at han skal utføre en udefinerbar handling som beviser fullt og helt for deg at han er en forandret mann som det er verdt å ta tilbake. Han er ikke det. Håp er det verste og beste mennesker er i stand til å føle. I ditt tilfelle er det på tide å gi slipp på håpet. Håp på noe bedre i stedet. Håp at du får det bra i en ny leilighet, håp at du treffer en kjekk mann som behandler deg bra. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...