Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror det man i første rekke angrer på er at det tok for lang tid å gå.

Ja! Det er nok helt sikkert riktig. Takk, kloke deg <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En liten oppdatering... Jeg kommer hjemom, og typen ser boliger på Finn. Går opp for han at det blir rådyrt å bo alene .. 14.000 kroner/mnd faktisk! Han har vært sååå heldig med sentral leil der vi bor billig og praktisk sammen. Han er litt gjerrig av seg og dette plagde han veldig. En passende "straff" for utroskapen, synes dere ikke?? HAHA - han drar med seg en dame for å knulle, en natt spenning - og konsekvensene blir svære økonomiske tap og mye mas.

Han sier han ikke kan leve uten meg. ("Det er pga det materielle og tryggheten, sier jeg". Han: Nei, det er fordi jeg elsker deg. Nå er jeg redd for at det blir mye alkohol og usunt når jeg blir alene. Jeg har ombestemt meg ang det med barn: nå vil jeg ha det, og vil bare være med deg. Du kan jo tilgi meg! sier han.) Han har sluttet å feste særlig i det siste, det skal han ha for.

Jeg står på mitt - og sier at utroskap, det er for stort til at jeg kan tilgi. Han synes det er dårlig av meg, siden det skjedde kun 1 gang, og det var i fylla. "Det var ikke noe forhold på si, liksom. Og det kommer aldri til å skje igjen, i alle de årene som kommer." (Merker at jeg blir littegrann svak for disse ordene, hjelpes).

Jeg sier: "Rart at den samme dama som du greide å svikte, som betydde så lite for deg at du sa du var singel, og ikke var trofast mot. Rart at denne samme dama kan forårsake at du blir så lei deg at du ikke vil leve mer".

(Som nevnt tidligere, så har han iblant snakket om selvmord. Både når han var sammen med meg, og i ettertid når han altså har mistet meg). Er fortsatt glad i han og ønsker han ikke noe vondt, så merker jeg skjelver litt.

Endret av fisk31
  • Liker 1
Skrevet

En liten oppdatering... Jeg kommer hjemom, og typen ser boliger på Finn. Går opp for han at det blir rådyrt å bo alene .. 14.000 kroner/mnd faktisk! Han har vært sååå heldig med sentral leil der vi bor billig og praktisk sammen. Han er litt gjerrig av seg og dette plagde han veldig. En passende "straff" for utroskapen, synes dere ikke?? HAHA - han drar med seg en dame for å knulle, en natt spenning - og konsekvensene blir svære økonomiske tap og mye mas.

Han sier han ikke kan leve uten meg. ("Det er pga det materielle og tryggheten, sier jeg". Han: Nei, det er fordi jeg elsker deg. Nå er jeg redd for at det blir mye alkohol og usunt når jeg blir alene. Jeg har ombestemt meg ang det med barn: nå vil jeg ha det, og vil bare være med deg. Du kan jo tilgi meg! sier han.) Han har sluttet å feste særlig i det siste, det skal han ha for.

Jeg står på mitt - og sier at utroskap, det er for stort til at jeg kan tilgi. Han synes det er dårlig av meg, siden det skjedde kun 1 gang, og det var i fylla. "Det var ikke noe forhold på si, liksom. Og det kommer aldri til å skje igjen, i alle de årene som kommer." (Merker at jeg blir littegrann svak for disse ordene, hjelpes).

Jeg sier: "Rart at den samme dama som du greide å svikte, som betydde så lite for deg at du sa du var singel, og ikke var trofast mot. Rart at denne samme dama kan forårsake at du blir så lei deg at du ikke vil leve mer".

Jeg jubler for deg! 👏👏👏👏

Anonymkode: a1706...392

• Liker 4
Skrevet

VELDIG passende at han får kjent sånn på etterfølgene! Hittil har jo livet hans vært totalt konsekvensfritt, så dette tar han mest sannsynlig med seg videre.

• Liker 3
Skrevet

Nå er jeg riktig imponert over deg, det må ha vært vanskelig å motstå der han satt og lovet bot og bedring 👍

• Liker 4
Skrevet

VELDIG passende at han får kjent sånn på etterfølgene! Hittil har jo livet hans vært totalt konsekvensfritt, så dette tar han mest sannsynlig med seg videre.

Ja.. jeg har vært ALTFOR snill og ettergivende... Jeg er nødt til å lære litt av dette jeg også! I neste (eventuelle) forhold, så kan ikke maktbalansen bli være så skjev som den er nå!

Må innrømme at LITT i tvil er jeg jo fortsatt. Kan jo hende at denne opplevelsen faktisk FIKK OPP øynene hans, og hva om han hadde levd trofast og ordentlig med meg de siste 20 årene, liksom... Vi vet jo ikke om sjansen er der for det.
Men han hadde nok uansett kommet med løgner og raserianfall, garantert.
Er fortsatt veldig svak for kos og kroppen hans, lengter etter dette....

• Liker 1
Skrevet (endret)
fisk31 skrev (På 14.12.2015 den 8.14):

For et fantastisk innlegg! Du har SÅ rett! Jeg burde ha tenkt på dette mange ganger. Og jeg gjorde vel det også (innerst inne), men samtidig var jeg SÅ forelsket. Jeg har tenkt litt mer på det, og det er det FYSISKE som er noe av greia her. Leste noe om det, at når man klemmer og kysser mye, så utskilles et "kjærlighetshormon". Der har vi alltid hatt det veldig bra, han tar mye initiativ der (men lite til sex, der må jeg ta initiativet:( Også må jeg si at han virker genuint forelsket. Han ser på meg hele tiden. (Hadde et "dødt" forhold til en eks tidligere, vi var kun "venner" til slutt, veldig hyggelig kar, men han skulle ikke holde hender hele tiden eller se på meg...)

Vet dere hva? Jeg hadde helt fantastisk kveld på lørdag, ut å feste med gode venner! Og ikke for å skryte, men følte jeg tiltrakk meg mye på oppmerksomhet fra gutter på utestedet. En kar ga meg dette komplimentet, må bare skrive det her: "Du er det peneste jeg har sett. Munnen, øynene dine - hele ansiktet ditt, er jo nydelig. Jeg er gift og har barn, og skal ikke sjekke deg opp, men dette måtte jeg bare si til deg". Han bare kom bort for å si dette, på eget initiativ - made my day!

Men så bra! Nå vet du litt mer om hva som er bra for deg! Du ønsker deg en fysisk og kosete kjæreste som ikke klarer å holde fingrene fra fatet. Det er viktig for deg. Nå gjenstår det bare å finne dem som er det, og som i tillegg oppfører seg som en voksen og ansvarlig person, ikke som en baby ;)

"Du er det peneste jeg har sett. Munnen, øynene dine - hele ansiktet ditt, er jo nydelig. Jeg er gift og har barn, og skal ikke sjekke deg opp, men dette måtte jeg bare si til deg".

Fantastisk! For en kul fyr! :danse:

Endret av a l'orange
  • Liker 3
Skrevet

Han synes det er dårlig av meg, siden det skjedde kun 1 gang, og det var i fylla. "Det var ikke noe forhold på si, liksom. Og det kommer aldri til å skje igjen, i alle de årene som kommer." 

Jeg merker at jeg gremmes litt over det han sier; såvidt jeg forstår så var ikke dette en "fyllegreie" i det hele tatt, han hadde jo ikke drukket seg helt snøsokk. Han var edru nok til å si at han var singel, edru nok til å komme seg hjem til henne, edru nok til å gjennomføre akten, edru nok til å tomle seg hjem, edru nok til å huske det som hadde skjedd OG med hvem, edru nok til å sende henne en takke melding dagen etterpå! 

Stå på, ikke la deg lure av alt han nå sier. Jeg er stolt av deg!

• Liker 6
Skrevet

Men så bra! Nå vet du litt mer om hva som er bra for deg! Du ønsker deg en fysisk og kosete kjæreste som ikke klarer å holde fingrene fra fatet. Det er viktig for deg. Nå gjenstår det bare å finne dem som er det, og som i tillegg oppfører seg som en voksen og ansvarlig person, ikke som en baby ;)

"Du er det peneste jeg har sett. Munnen, øynene dine - hele ansiktet ditt, er jo nydelig. Jeg er gift og har barn, og skal ikke sjekke deg opp, men dette måtte jeg bare si til deg".

Fantastisk! For en kul fyr! :danse:

Ja, det var en kul fyr! Jeg var litt full (og dette er flaut, men jeg sa faktisk til han dette:) "Det var utrolig hyggelig å høre. Typen min har nettopp vært utro mot meg, så tusen takk for at du sa noe så koselig til meg".

Merker at jeg kommer til å se etter en litt annen type mann nå. Er åpen for å møte en med barn fra før f.eks. og gjerne som er litt eldre enn meg. Men han må være villig til å kanskje få ett til, da.

Jeg merker at jeg gremmes litt over det han sier; såvidt jeg forstår så var ikke dette en "fyllegreie" i det hele tatt, han hadde jo ikke drukket seg helt snøsokk. Han var edru nok til å si at han var singel, edru nok til å komme seg hjem til henne, edru nok til å gjennomføre akten, edru nok til å tomle seg hjem, edru nok til å huske det som hadde skjedd OG med hvem, edru nok til å sende henne en takke melding dagen etterpå! 

Stå på, ikke la deg lure av alt han nå sier. Jeg er stolt av deg!

Dere er fantastiske! For når jeg igjen holder på å bli litt svak for han og det han sier, så holder dere meg litt i ørene. Du har rett: selv om han hade drukket en god del, så visste han godt hva han gjorde.
Tusen takk for at dere fortsatt følger med meg og tråden!

• Liker 3
Skrevet

Så han er bekvem med å lempe ansvaret for sitt liv og sin lykke over på deg?

Forventer at du blir i et dårlig forhold bare fordi han synes det er praktisk å ha deg som en livbøye?

Denne mannen har utrolig godt av å måtte stå til ansvar for handlingene sine! 
Tror dessverre han har en lang vei å gå fortsatt før han blir en pålitlig person som evner å ha et forhold.

Om han noen gang kommer dit. 

• Liker 3
Skrevet

(Som nevnt tidligere, så har han iblant snakket om selvmord. Både når han var sammen med meg, og i ettertid når han altså har mistet meg). Er fortsatt glad i han og ønsker han ikke noe vondt, så merker jeg skjelver litt.

Tenk hvor lett det er for han å si akkurat de tingene der. Han sier akkurat det han tror du vil høre og snur på alt for å få makt over deg igjen. IKKE fall for det! Til mer du skriver til mer ser jeg at han fyller kravene for å være en manipulerende person som bare tenker på seg selv. De oppfører seg som dritt og har makt over offeret helt til offeret får nok. Da spiller de på alle strenger. Sier det de tror offeret vil høre for å få dem tilbake. Det at han sier at han vil ta livet av seg er også VELDIG vanlig når de ser at ingenting annet hjelper. Det er bare så utrolig dårlig og egoistisk av han å si noe sånt! Legge et sånt ansvar over på deg. Blir kvalm av hele fyren! Nok en gang, synes du er veldig sterk og bra at du klarer å stå på ditt selv om det føles vanskelig når han propper deg full av løgner å prøver å manipulere deg igjen.

Anonymkode: 5986a...b5c

• Liker 3
Skrevet (endret)

Så han er bekvem med å lempe ansvaret for sitt liv og sin lykke over på deg?

Forventer at du blir i et dårlig forhold bare fordi han synes det er praktisk å ha deg som en livbøye?

Denne mannen har utrolig godt av å måtte stå til ansvar for handlingene sine! 
Tror dessverre han har en lang vei å gå fortsatt før han blir en pålitlig person som evner å ha et forhold.

Om han noen gang kommer dit. 

Klokt svar! Ja, han har nok en lang vei å gå til å utvikles som menneske! Med mindre det er sånn at det er MEG han har hatt så lite respekt for, at han har kunnet bruke meg som en "søplebøtte".
Tror han må ha blitt ganske overrasket over meg! Den dama som han hadde sååå makt over i 2 år og kunne trille rundt lillefingeren: hun gikk og kjøpte seg sin egen leilighet! OG hun har ikke tatt han tilbake, og hun har protestert!

Tenk hvor lett det er for han å si akkurat de tingene der. Han sier akkurat det han tror du vil høre og snur på alt for å få makt over deg igjen. IKKE fall for det! Til mer du skriver til mer ser jeg at han fyller kravene for å være en manipulerende person som bare tenker på seg selv. De oppfører seg som dritt og har makt over offeret helt til offeret får nok. Da spiller de på alle strenger. Sier det de tror offeret vil høre for å få dem tilbake. Det at han sier at han vil ta livet av seg er også VELDIG vanlig når de ser at ingenting annet hjelper. Det er bare så utrolig dårlig og egoistisk av han å si noe sånt! Legge et sånt ansvar over på deg. Blir kvalm av hele fyren! Nok en gang, synes du er veldig sterk og bra at du klarer å stå på ditt selv om det føles vanskelig når han propper deg full av løgner å prøver å manipulere deg igjen.

Anonymkode: 5986a...b5c

Jeg tror du har rett i dette! Uff, fyren virker nesten ondskapsfull. Lirer ut av seg mye dritt... Og egentlig er han en smart fyr! Så jeg tror han undervurderer meg veldig. HVORFOR er det så inni granskauen viktig for han å holde på meg? Vi har jo vært inne på noe av det her: trygt hjem, noen å kontrollere, bekvemmelighet... Likevel, jeg skjønner det ikke (ville aldri valgt slik selv - dersom jeg hadde hatt lyst på andre partnere, ville jeg foretrukket å være singel og tilgjengelig).
Det økonomiske er viktig for han- her har han gått på en smell, og straffen er SÅ passende!

Jeg er skremt over oppførselen hans, og over at han har klart å lure meg sånn...

Leste nettopp en sjekkliste for psykopater, og kjente igjen hans oppførsel i skremmende mange trekk. Bare se her, dere?

• Veldig sjarm, lett for å kjede seg / behov for stimulering, lyve, bedragersk, manipulerende
• Mangler anger og skyldfølelse, grunne affekter
• Ufølsom / manglende empati
• Dårlig adferdskontroll
Promiskuøs seksuell adferd (utroskap)
• Impulsivitet, uansvarlig, tar ikke ansvar for egne handlinger, mange kortvarige forhold, vilkårsbrudd.

Når jeg ser at dårlig impulskontroll, lyve, Manipulere, bli fort rasende nevnes sammen med Utroskap, så er det skremmende!
OBS: jeg tror absolutt ikke man kan sette en diagnose og at han er en psykopat, men mange av trekkene derfra som jeg kjenner igjen!

Endret av fisk31
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har lest gjennom tråden din og ønsker å dele min historie med deg;

Min far er psykopat, og mor kom seg vekk fra ham da jeg var nyfødt. Etter en turbulent barndom med omsorgssvikt på flere nivåer er jeg nå voksen og det man kan betegne som et "løvetann barn" - trodde jeg da, til jeg gikk inn i mitt første seriøse forhold. Plutselig hadde jeg et menneske som var der for MEG, som brydde seg om meg og var villig til å gjøre alt for at jeg skulle ha det bra. Det som skjedde var at forholdet startet bra, men sakte men sikkert over tid ble det flere krangler (jeg som hang meg opp i alt), og jeg ble mer og mer kontrollerende og utviklet psykopatiske tendenser mot min bedre halvdel. Jeg fikk meg selv ofte til å begynne å gråte med vilje, selv om jeg ikke egentlig var lei meg. Jeg var hevngjerrig og gikk langsint. Spydige kommentarer ble en del av hverdagen, jeg brøt sakte men sikkert ned min kjære kjæreste. Vi hadde et stygt brudd (selvfølgelig), og jeg har jobbet mye med meg selv etter dette. Jeg har nå en ny kjæreste som er den beste på planeten, og jeg har personlig hatt en helomvending. Vi har kjøpt hus og planlegger barn sammen når han er ferdig med sin mastergrad nå snart. Mange ville kanskje ikke rangert meg som en psykopat når jeg har jobbet så mye med meg selv og "blitt kurert", og kanskje jeg heller aldri var det. Men jeg mishandlet min kjæreste psykisk i mange år og brøt ham ned helt og strippet ham for all selvtillit, og ingenting kan rettferdiggjøre det. Jeg tenker ofte at jeg ikke fortjener den flotte fyren jeg nå er sammen med. (Jeg har forøvrig IKKE behandlet min nye kjæreste med annet enn respekt og kjærlighet siden vi møttes, for de som lurer).

Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg ønsker å gi deg en forklaring på hvorfor han typen din oppfører seg som han gjør - fra en på "innsiden". Han er ikke sammen med deg fordi han elsker deg, og han tenker heller ikke som deg og andre (f.eks at hvis han vil ligge med andre, hvorfor han ikke bare går fra deg etc). Disse menneskene har det ikke bra med seg selv, og de har deg som støtte i livet sitt, derfor ønsker de ikke å miste deg. De har deg fordi de er avhengig av din trygghet, de ønsker ikke å være alene. De har deg som en trofé, fordi de anser seg selv som tapere som singel. Å være i et forhold er en slags status for å skjule usikkerhet, det spiller nesten ingen rolle hvem de er sammen med.

Ikke forsøk å forstå hvorfor han gjør som han gjør, og sier som han sier. Han er med deg for sin egen del, ikke for din del. Med én gang du drar fra ham kommer han til å finne en annen, og han kommer til å behandle henne HELT likt - som en gjenstand som eksisterer kun for å gjøre hverdagen enklere for seg selv. Det verste en psykopat kan oppleve er å miste ansikt, og å vise ydmykhet. Han vil mest trolig gjøre alt i hans makt for å få deg til å virke som mønsteret i bruddet til andre. Dette er også grunnen til at han ikke forteller foreldrene sine om bruddet. 

Jeg ønsker deg masse lykke til videre! Du er så flink som har kommet så langt.

• Liker 5
Skrevet

Mente da selvfølgelig "monsteret i bruddet", og må også beklage for en rekke andre skrivefeil. Men håper du/dere skjønte tegninga.

• Liker 1
Skrevet

Han truer deg med å begå selvmord? Det er et faresignal bare der. Tenk hva han kunne ha gjort mot deres eventuelle barn, hvordan han hadde utnyttet deres sårbarhet.

Han er ikke bra for deg. Det er det viktigste.

Anonymkode: cb042...844

• Liker 2
Gjest cheshirecat
Skrevet

Gå nå, GÅ NÅ!!  Fisk31: tenk om du hadde barn med ham og dette skjedde?? Du ville følt at din sjebne var forseglet! Tenk om du tilgir, får barn med ham og han gjør det igjen ..? Alenemor.. Frister det? Tenk om du i ETTERTID møter "Mister Perfect" (jaja, han finnes jo ikke, men DIN mr. Perfect finnes. Han som synes du er for bra til å kastes bort imot et engangsligg, som forguder deg og er god mot deg.. ) - og du er allerede gift og småbarnsmor med Mr.Wrong.. Han som snakker om baby nå som om det er en form for Plaster på såret, men ikke villig til å gi deg tilgangen på mobilen hans?? Nei nei NEI!! Han er helt på viddene. Han vil at stormen skal senke seg så livet kan gå sin vante gang.. Og isåfall slipes kantene dine, plutselig sitter du dær utslitt med "plaster på såret"-babyen din (som han EGENTLIG ikke ville ha) - og han stikker på byen, kommer hjem sent, og du vil ikke/orker ikke spørre engang.. 

Skrevet

Gå nå, GÅ NÅ!!  Fisk31: tenk om du hadde barn med ham og dette skjedde?? Du ville følt at din sjebne var forseglet! Tenk om du tilgir, får barn med ham og han gjør det igjen ..? Alenemor.. Frister det? Tenk om du i ETTERTID møter "Mister Perfect" (jaja, han finnes jo ikke, men DIN mr. Perfect finnes. Han som synes du er for bra til å kastes bort imot et engangsligg, som forguder deg og er god mot deg.. ) - og du er allerede gift og småbarnsmor med Mr.Wrong.. Han som snakker om baby nå som om det er en form for Plaster på såret, men ikke villig til å gi deg tilgangen på mobilen hans?? Nei nei NEI!! Han er helt på viddene. Han vil at stormen skal senke seg så livet kan gå sin vante gang.. Og isåfall slipes kantene dine, plutselig sitter du dær utslitt med "plaster på såret"-babyen din (som han EGENTLIG ikke ville ha) - og han stikker på byen, kommer hjem sent, og du vil ikke/orker ikke spørre engang.. 

veldig bra innlegg! Helt enig. Han vil nok Egentllg ikke ha barn selv om han påstår det, og når han ikke vil gi tilgang på mobilen nå - så viser det at han kan ha noe å skjule? Vel, jeg fant jo denne meldingen med "Hei! Hvordan går det med deg?"

sendt til ei dame med stoooore pupper og utrigning... Lurer veldig på hvem det kan ha vært altså... Vi har jo vært sammen i over 2 år - er jeg på viddene om jeg gjetter at de møttes mens han var sammen med meg? Virker rart å kontakte noen du ikke har sett på 3 år liksom....

Skrevet

Jeg har lest gjennom tråden din og ønsker å dele min historie med deg;

Min far er psykopat, og mor kom seg vekk fra ham da jeg var nyfødt. Etter en turbulent barndom med omsorgssvikt på flere nivåer er jeg nå voksen og det man kan betegne som et "løvetann barn" - trodde jeg da, til jeg gikk inn i mitt første seriøse forhold. Plutselig hadde jeg et menneske som var der for MEG, som brydde seg om meg og var villig til å gjøre alt for at jeg skulle ha det bra. Det som skjedde var at forholdet startet bra, men sakte men sikkert over tid ble det flere krangler (jeg som hang meg opp i alt), og jeg ble mer og mer kontrollerende og utviklet psykopatiske tendenser mot min bedre halvdel. Jeg fikk meg selv ofte til å begynne å gråte med vilje, selv om jeg ikke egentlig var lei meg. Jeg var hevngjerrig og gikk langsint. Spydige kommentarer ble en del av hverdagen, jeg brøt sakte men sikkert ned min kjære kjæreste. Vi hadde et stygt brudd (selvfølgelig), og jeg har jobbet mye med meg selv etter dette. Jeg har nå en ny kjæreste som er den beste på planeten, og jeg har personlig hatt en helomvending. Vi har kjøpt hus og planlegger barn sammen når han er ferdig med sin mastergrad nå snart. Mange ville kanskje ikke rangert meg som en psykopat når jeg har jobbet så mye med meg selv og "blitt kurert", og kanskje jeg heller aldri var det. Men jeg mishandlet min kjæreste psykisk i mange år og brøt ham ned helt og strippet ham for all selvtillit, og ingenting kan rettferdiggjøre det. Jeg tenker ofte at jeg ikke fortjener den flotte fyren jeg nå er sammen med. (Jeg har forøvrig IKKE behandlet min nye kjæreste med annet enn respekt og kjærlighet siden vi møttes, for de som lurer).

Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg ønsker å gi deg en forklaring på hvorfor han typen din oppfører seg som han gjør - fra en på "innsiden". Han er ikke sammen med deg fordi han elsker deg, og han tenker heller ikke som deg og andre (f.eks at hvis han vil ligge med andre, hvorfor han ikke bare går fra deg etc). Disse menneskene har det ikke bra med seg selv, og de har deg som støtte i livet sitt, derfor ønsker de ikke å miste deg. De har deg fordi de er avhengig av din trygghet, de ønsker ikke å være alene. De har deg som en trofé, fordi de anser seg selv som tapere som singel. Å være i et forhold er en slags status for å skjule usikkerhet, det spiller nesten ingen rolle hvem de er sammen med.

Ikke forsøk å forstå hvorfor han gjør som han gjør, og sier som han sier. Han er med deg for sin egen del, ikke for din del. Med én gang du drar fra ham kommer han til å finne en annen, og han kommer til å behandle henne HELT likt - som en gjenstand som eksisterer kun for å gjøre hverdagen enklere for seg selv. Det verste en psykopat kan oppleve er å miste ansikt, og å vise ydmykhet. Han vil mest trolig gjøre alt i hans makt for å få deg til å virke som mønsteret i bruddet til andre. Dette er også grunnen til at han ikke forteller foreldrene sine om bruddet. 

Jeg ønsker deg masse lykke til videre! Du er så flink som har kommet så langt.

tusen takk for at du delte historien din! Interessant. Jeg har jo hele tiden vært på jakt etter en forklaring på HVORDAN han tenker, og dette kan kanskje være en forklaring. Jeg er også helt sikker på at han ikke har det bra med seg selv, som du sier.  Jeg synes også det er litt rart at han ikke vil fortelle foreldrene sine om bruddet. Vet dere hva?? Da vi ble sammen, tok det nesten 1 år før han fortalte foreldrene om meg! Merkelig!

Noen tanker om hvorfor en psykopat (hvis han er det) ønsker å ha sex med flere enn kjæresten? Han løy så glatt om det også, og var jo superglad da han kom hjem fra nachspiel den natta.

Utrolig bra at du har jobbet mye med deg selv og har så god selvinnsikt! Din første kjæreste; Hvordan var han som person? Jeg selv er nok litt ydmyk og føyelig, ikke sterk / selvhevdende personlighet.. Tok en test som het "Er du et lett offer for psykopater?" Og der fikk jeg høy score 😳 Mens han fikk høy score på Psykopat-trekkene...

han er imidlertid IKKE sjalu og kontrollerende, har nok vært veldig trygg på meg. Ser mange psykopater er sykelig sjalu, og der gjelder ikke han her, han har bare tatt meg for gitt.  

Men nå i det siste (jeg fester mer, skal flytte fra han) så er han blitt mer spørrende og klengete.

Skrevet

Du er så flink! :klappe: 

Takk! Men vel - jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå når det blir slik at tingene flyttes ut og jeg aldri kommer til å se han igjen... Når jeg i ettertid mimrer... Foreløpig har jeg jo vært endel hjemom og sett han endel, og det blir trist (sikkert) å se han gå ut døra for siste gangen. Tross alt, så er han en nydelig gutt.

SKUMMELT i går altså! Han sa igjen at han ikke ville slå opp, og jeg lirte ut av meg at "Nå vet jo flere av vennene mine det også, at du har vært utro". DA ble han forbanna altså!

OG: jeg var treg på badet i dag tidlig og hadde tatt feil håndkle, så han kom for sent til bussen (jeg sover på gjesterommet altså). Han ble fly forbanna, og jeg sa igjen noe stygt: "Hvis ikke du hadde slitt ut oss begge to, så hadde vi nok ikke kommet for sent".

DA klikket han også. Han tok en tallerken og truet med å kaste den på meg (gjorde det heldigvis ikke, men ekkelt å se det sinna fjeset, og sa: "Jævla drittkjerring, du kan brenne i helvete, håper du blir syk og at jeg ALDRI ser deg igjen etter dette".

Han unnskyldte etterpå det han sa på sms - og sa han hadde blitt sur for det jeg hadde sagt. Og, ja - det jeg hadde sagt, var nok ikke så lurt.
1.Ingen vits i å bringe opp og gnåle om utroskapen igjen
2.Ingen vits å fortelle han at mine venner vet om dette

MEN ingenting av dette rettferdiggjør vel å true med vold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...