Jolene Skrevet 12. november 2015 #41 Skrevet 12. november 2015 Ja, Fjällreven-pelsen blir flådd levande av tøyrev og tøycoyotar. (Fjällreven brukar ikkje ekte pels...) Mange av de jakkene som har en pelskant på hetten er ekte pels jo. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #42 Skrevet 12. november 2015 Eg ser ned på folk med Canada goose, Parajumper og Acne-skjerf. Du ville hatet meg hvis du møtte meg irl. Anonymkode: b4a6c...f2f
Gjest Tigress Skrevet 12. november 2015 #43 Skrevet 12. november 2015 Mange av de jakkene som har en pelskant på hetten er ekte pels jo. Kva modellar er det då? Eg trudde eg hadde gått gjennom alle modellane deira, og finn berre syntetpels.
Gjest Dwight Skrevet 12. november 2015 #44 Skrevet 12. november 2015 Mange av de jakkene som har en pelskant på hetten er ekte pels jo. Fjellreven har kun syntetisk og falsk pels
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #45 Skrevet 12. november 2015 på ungdomskolen så vil jo alle ha disse merkene. og siden hun du omtaler er litt oppi årene, så antar jeg at hun ikke har helt det samme dilemmaet, eller? Anonymkode: f3631...4de
peppermyntete Skrevet 12. november 2015 #46 Skrevet 12. november 2015 Dere pels/dun hatere sover vel med hampdyne om natten =)Anonymkode: 1dbbb...902Hørt om fiberdyne? 6
Jolene Skrevet 12. november 2015 #47 Skrevet 12. november 2015 Kva modellar er det då? Eg trudde eg hadde gått gjennom alle modellane deira, og finn berre syntetpels.Fjellreven har kun syntetisk og falsk pelsTil dere begge: Jeg tok feil, de nyere typene har syntetisk pels. Er de eldre enn 10-15 år har de ekte pels på hettekragen. 1
Gjest Tigress Skrevet 12. november 2015 #48 Skrevet 12. november 2015 Til dere begge: Jeg tok feil, de nyere typene har syntetisk pels. Er de eldre enn 10-15 år har de ekte pels på hettekragen.OK, takk for svar. Eg var nemleg på jakt etter ein parkas i fjor, utan ekte pels, og kom fram til at det skulle bli Fjällreven. Så no trudde eg at eg hadde blemma meg ut her, og oversett noko. No blei eg letta!
Gjest Dwight Skrevet 12. november 2015 #49 Skrevet 12. november 2015 Til dere begge: Jeg tok feil, de nyere typene har syntetisk pels. Er de eldre enn 10-15 år har de ekte pels på hettekragen.Ja eldre produkter brukte ekte pels, og det er felles for alle merker. Syntetisk pels har jo aldri vært noe særlig "fint" før og forbrukere ville ikke ha det.
King in the North Skrevet 12. november 2015 #50 Skrevet 12. november 2015 Alle som har telenorabonnement støtter korrupsjon, alle som kjøper apple-produkter støtter barnearbeid, alle som er innvandringskritiske vil at utlendinger skal dø. Og ikke minst, uvitne 16-åringer som har spart til yndlingsjakka si er kaldblodige dyremishandlere... 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #51 Skrevet 12. november 2015 Hva man ifører seg er opp til enhver. Selv synes jeg mennesker som må holde foredrag på den måten din svigerinne gjorde, er slitsomme mennesker.AMEN!!!!"Jeg håper virkelig de fleste her er klar over at mye av merinoullen som selges, kommer fra sauer som utsettes for mulesing. Det er en helt grotesk måte å behandle sauer på, og det burde vært forbudt.Jeg undersøker alltid at ullen kommer fra sertifiserte produsenter som kan garantere at de kun bruker ull fra sauer som ikke utsettes for mulesing."http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144009657-tenker-dere-over-dyrevelferden-nar-dere-kjøper-ulltøy-til-barna/ Anonymkode: af80b...660Det vet jeg vel, men Acneskjerf er jo ikke merino. Anonymkode: e5e1b...4c4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #52 Skrevet 12. november 2015 Det vet jeg vel, men Acneskjerf er jo ikke merino.Anonymkode: e5e1b...4c4Ok. Det er bra! Anonymkode: af80b...660 1
Blod Skrevet 12. november 2015 #53 Skrevet 12. november 2015 Nei, det er faktisk værre å gå med pels, enn du tror. Jeg klarer ikke å skjønne at noen frivillig går med disse jakkene. Er ikke originalt engang. Er mest fjortiser som går rundt med disse jakkene føler jeg - for de gir etter for merkepresset. 7
Blod Skrevet 12. november 2015 #54 Skrevet 12. november 2015 (endret) Hva man ifører seg er opp til enhver. Selv synes jeg mennesker som må holde foredrag på den måten din svigerinne gjorde, er slitsomme mennesker.Jeg er uenig, da dyret man bruker ble ignorert. Og drept. Endret 12. november 2015 av Blod
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #55 Skrevet 12. november 2015 Jeg synes ikke noe om mennesker som prakker sine egne holdninger og verdier på andre mennesker. Dette inkluderer både svigerinnen din og de aller fleste i denne tråden. Det er ganske motbydelig. Anonymkode: 7878c...dc2 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #56 Skrevet 12. november 2015 Jeg vei ikke hvordan det er med de skjerfene, men noen mishandler dyr i forbindelse med produksjon all ull ogsåAnonymkode: af80b...660Så du er imot all ulltøy? Anonymkode: 7878c...dc2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #57 Skrevet 12. november 2015 Eg ser ned på folk med Canada goose, Parajumper og Acne-skjerf. Hvorfor Acneskjerf? Anonymkode: 7878c...dc2
Blod Skrevet 12. november 2015 #58 Skrevet 12. november 2015 Jeg synes ikke noe om mennesker som prakker sine egne holdninger og verdier på andre mennesker. Dette inkluderer både svigerinnen din og de aller fleste i denne tråden. Det er ganske motbydelig. Anonymkode: 7878c...dc2Det er ikke å prakke holdninger på noen. Ihvertfall ikke her inne på kg - hva forventet dere å få ut av denne tråden? Bare folk som hyller pels og lidelsen dyrene går igjennom? 5
Jolene Skrevet 12. november 2015 #59 Skrevet 12. november 2015 Jeg er uenig, da dyret man bruker ble ignorert. Og drept.Det er likevel ikke opp til deg å forelese for andre mennesker. Hvert enkelt menneske tar sitt valg. 1
Gjest Franke Ann Skrevet 12. november 2015 #60 Skrevet 12. november 2015 (endret) Regner med at alle dere som reagerer så veldig på dette er vegetarianere selv, siden det også eksisterer alternativer til å spise kjøtt, alternativer som ikke innebærer dyremishandling? Hvis ikke, la den som er uten synd kaste den første sten. Endret 12. november 2015 av Franke Ann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå