AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Helgen som kommer skal jeg på 2 dater med 2 ulike menn.Den ene har jeg møtt én gang før, via dateapp, og han virker veldig ålreit, selv om jeg ikke akkurat har sommerfugler i magen før neste treff. Den andre har jeg møtt mange ganger før i ulike sammenhenger, via felles venner, vi har vært på 2 "dater", men ikke klassiske dater, mer sånn "henge sammen", ikke akkurat restaurantdate. Gleder meg mer til å se han, men det er kanskje fordi jeg "kjenner" han bedre. Har ikke gjort noe fysisk med noen av dem, men er ganske sikker på at det nok blir noe med date nr 2 i helgen.. Nå føler jeg meg litt usikker... Er dette greit? :/Det hører også med til historien at jeg datet en annen i 4 mnd, som jeg falt hardt for og rett og slett ble forelska i, men han avsluttet det for ca én måned siden da han ikke følte det samme. Med han gledet jeg meg masse til å se han hver gang, allerede fra etter første møte. Jeg tenkte på han hver dag og hadde lyst å snakke med han hver dag, mens med de to jeg dater nå føler jeg det ikke sånn (enda hvertfall..) med noen av dem? Er dette et dårlig tegn? Takk til alle som gidder å lese og komme med råd:) Anonymkode: 3640c...a1d
Gjest Snuppi Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Du har ikke lovet noen til som helst ovenfor disse mannfolkene, ikke kjenner du dem heller. Utenom han ene da som du bare har møtt en gang før. Det som jeg tenker er at det kan bli pinlig om de oppdager det. Da har du spolert muligheten til å bli kjent med dem. Men jeg ser ikke på det som at du gjør noe galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå