AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Teit overskrift, men vanskelig å skulle oppsummere det på noen annen måte.Møtte en fyr på byen for rundt 1 måned siden. Vi hadde god kjemi, hadde det gøy og det ble jo noen kyss og litt klining. Det endte opp med at jeg ble med han hjem, fordi bussene hadde sluttet å gå ruta mi og han bodde rett i nærheten. Samtidig var jeg jo åpen for at mer kunne skje. Greia er at når det kom til stykket så frøys jeg helt og ombestemte meg. Har hatt en litt vond opplevelse hvor jeg følte ting skjedde uten at jeg egentlig var med på det, og selv om jeg trodde jeg hadde kommet forbi det så ligger det tydeligvis enda noen sperrer igjen. Han tok det greit, og vi bare koste, han holdt rundt meg. Morgenen etter pratet vi litt og stemninga virka helt normal, så sa jeg at jeg måtte hjem. Han fulgte meg ut og gav meg en klem. Etter det har vi ikke sett hverandre fordi han bor noen timer unna til vanlig. Mens vi var ute på byen la han meg til på facebook. Vi har likevel aldri hatt noen form for kontakt der, hverken gjennom meldinger eller i det hele tatt at vi liker hverandres aktivitet der. I dag matchet vi på tinder, og han må ha "liket" meg etter hele hendelsen da jeg ikke fikk tinder før etterpå. Han har ikke sendt meg melding, og jeg vurderer altså å ta kontakt fordi jeg føler vi hadde bra kjemi. Jeg syns jo han er veldig kjekk, men samtidig er jeg redd for at han ikke er så interessert. Eventuelt at han tenker at jeg ikke er så interessert, da jeg frykter jeg kan ha virkt litt for avvisende, selv om det ikke var meningen.. Hvordan burde jeg gå frem egentlig? Tenker jo at den eneste måten å finne ut er å ta kontakt. Men hva bør jeg si etter jeg da har sagt hei? Er så usikker på hvordan man skal få i gang en samtale som ikke stopper totalt opp.. Anonymkode: 6ca58...3a2
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #3 Skrevet 12. november 2015 Hehe, ja jeg veit jeg helt sikkert overtenker og er tåpelig. Men det er jo noe med den frykten for å bli avvist da..Men takk for forslag, hvertfall! Anonymkode: 6ca58...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #4 Skrevet 12. november 2015 Hva ønsker du da? Å ligge med fyren eller date han? Anonymkode: 98ef9...bf5
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 Herregud, det er da vel ingenting å nøle etter! Bare start en samtale. Han har tross alt likt deg på Tinder nå. Anonymkode: 004dc...38c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå