AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Etter to tunge år med en berg-og dalbane av et lidenskapelig forhold som tok slutt x antall ganger med en uutholdelig kjærlighetssorg på toppen av kaka beveger jeg meg ut på ny mark. Som dere sikkert skjønner har jeg møtt en ny, og det er utrolig herlig! Jeg husker jeg desperat skrev her på kg da jeg slet med kjærlighetssorg og vil bare takke alle som hjalp meg da. Dere hadde så inderlig rett. Det som er problemet er at jeg vet ikke om jeg vil gjennom det styret igjen. Det er egentlig for sent nå, men det plager meg uansett. Han nye er en helt annen type så det blir jo ikke det "samme" sånn sett, men jeg er så redd for å åpne meg igjen. Jeg er så forelsket, og det gjør så inderlig vondt, men samtidig det en rus som ikke kan erstattes med noen annen følelse. Uff, jeg er redd allerede.. Det er så rart å føle på en sånn lykke igjen, og samtidig ha så mye å miste. Har vært deilig å være singel uten en eneste bekymring. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men er bare i en veldig rar og uvant situasjon. Noen som har/hatt lignende tanker? Anonymkode: 2ad23...c17
Gjest BethD Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Kjenner meg igjen i det du hadde før typen du har nå..Og jeg kjenner meg igjen i redselen du føler på..Har du snakket med nåværende om dine følelser og tanker..?Det hjelper godt på å snakke ut om det,og den eneste som kan berolige deg er jo han..:)Et godt råd på veien:Handling forran ord !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå